Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_01.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_01."— Transkript prezentace:

1 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_ L

2 Produkt a propagace (úvod) Jméno autora (vč. titulu): Škola – adresa: Ročník: Předmět: Anotace: 3. ročník Marketing a management Ing. Iva Kučerová OA a VOŠE Tábor, Jiráskova 1615 Základní nástroje marketingu – 4 P, definice produktu, typy produktů Tematická oblast: Produkt a propagace

3 Produkt a propagace úvod

4 Marketingové nástroje (marketingový mix) 4 P marketingu  Produkt (product) – uspokojuje potřeby zákazníka  Propagace (promotion) nejviditelnější část marketingového mixu  Cena (price) vyjadřuje hodnotu produktu pro zákazníka  Distribuce (placement) přemístění produktu od výrobce k zákazníkovi

5 Produkt (výrobek) Produkt je jakákoli nabídka, která je určena trhu (zákazníkům) za účelem uspokojení určité potřeby  hmotný výrobek  služba dále to může být  osoba nebo skupina osob  myšlenka

6 Produkt (výrobek) - úkol U jednotlivých druhů produktu zkuste vyjmenovat několik příkladů (pro usnadnění může pomoci jedna z dalších definicí, kdy produktem je vše, co je předmětem marketingu či reklamy)  hmotný výrobek  služba  osoba nebo skupina osob  myšlenka

7 Produkt (výrobek) - řešení  hmotný výrobek potravina, hračka, dům, kniha……  služba kadeřnictví, vzdělávání, poradenství, poskytování zábavy – např. divadlo, zpěv…  osoba nebo skupina osob politik v rámci volební kampaně, zpěvák či herec v souvislosti se službou, kterou poskytuje, „celebrita“ – např. z pořadu Vyvolení  myšlenka reklamní kampaň „Nemyslíš, zaplatíš“, reklamní kampaň propagující nějakou ideu v rámci voleb, boj proti AIDS

8 Zdroje  Wikimedia Commons: commons.wikimedia.org. Datum citace [ ]. Dostupné na: _a_small_brown_teddy_bear.jpg  Kotler, P. Marketing management. Praha : Grada Publishing,  Horáková, H. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada, 1992  kliparty sady Microsoft Office


Stáhnout ppt "Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0199 2VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_01."

Podobné prezentace


Reklamy Google