Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Autor:MGR. OLGA FILÍPKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_430_REKLAMA Téma:Reklama - výklad Číslo.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Autor:MGR. OLGA FILÍPKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_430_REKLAMA Téma:Reklama - výklad Číslo."— Transkript prezentace:

1 Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Autor:MGR. OLGA FILÍPKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_430_REKLAMA Téma:Reklama - výklad Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Zkopíruj si logo EU do své práce

2  Tato prezentace slouží k výkladu učiva v předmětu český jazyk a literatura pro žáky ve čtvrtém ročníku.  Žáci si vysvětlí pojem reklama.  Žáci se seznámí s druhy reklam, s cílem a účelem reklam.  Seznámí se s klamavými reklamami.  Seznámí se s vlastnostmi reklamního sloganu.

3 Datum vytvoření: Klíčová slova: reklama, propagace, bilboardy, mobilní reklama, klamavá reklama, reklamní slogan, rozhlasové spoty

4  Definice reklamy  Druhy reklamy  Reklama podle účelu  Cíle reklamy  Metody klamavé reklamy  Vlastnosti reklamního sloganu

5 Definice reklamy Reklama je forma propagace výrobku, služby, obchodní značky, nebo myšlenky.

6 Druhy reklamy  Televizní  Tisková (inzerát, akční leták)  Světelná  Rozhlasové spoty  Mobilní (rekl. na autech)

7  Venkovní (plakáty, bilboardy, štíty domů)  Alternativní média (chodící reklama)  Propagační předměty (trička, propisky  Vlečení letadlem….

8 Reklama je také známá pod názvem marketingová kampaň. Tento výraz se používá, pokud nabízející využije několik komunikačních kanálů zároveň nebo jejich kombinaci.

9 Reklama podle účelu  Informativní - informuje o svých produktech, akcích  Přesvědčovací -přesvědčuje a podněcuje k rychlé koupi  Připomínací - připomíná kdy a kde si něco koupí nebo kde se co koná

10 Cíle reklamy  Zvýšení poptávky  Tvorba silné značky  Zlepšení zisku  Zlepšení pověsti firmy  Motivace vlastních pracovníků  Rozšíření distribuční sítě

11 Metody klamavé reklamy  Navozuje, že bez koupi tohoto výrobku můžete vážně onemocnět.  Vyzdvihuje vlastnosti, které výrobek nemá.  Složení výrobku neodpovídá uvedenému na obalu.  Vyobrazení na obalu neodpovídá obsahu balení.

12 Vlastnosti reklamního sloganu  Měl by být originální, nápaditý, poutavý, výstižný.  Měl by být stručný, krátký, srozumitelný.  Měl by být lehce zapamatovatelný.  Měl by sdělovat výhody.  Měl by upoutat pozornost a vyvolat touhu po jeho potřebě.

13  Program Microsoft Office 2010


Stáhnout ppt "Anotace: Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY Autor:MGR. OLGA FILÍPKOVÁ Název:VY_32_INOVACE_430_REKLAMA Téma:Reklama - výklad Číslo."

Podobné prezentace


Reklamy Google