Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo v digitálním archivu školy

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo v digitálním archivu školy"— Transkript prezentace:

1 Číslo v digitálním archivu školy
VY_32_INOVACE_CJ9_10 Sada DUM Český jazyk 9 Předmět Český jazyk 9. ročník Název materiálu  Reklama Anotace Materiál charakterizuje typy reklamy, cíle, způsoby působení. Materiál obsahuje také cvičení. Autor  Alena Profeldová Jazyk Český jazyk Datum vytvoření Očekávaný výstup Žák chápe reklamu jako snahu prodávajícího uplatnit výrobek a uvědomuje si nadsázku v reklamě. Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělání – lehké mentální postižení Klíčová slova  Reklama, klamavá reklama, cíle reklamy Druh učebního materiálu Prezentace Cílová skupina Žák na 2. stupni speciální školy Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/

2 REKLAMA Pravdivá nebo klamavá?

3 CO JE REKLAMA? Reklama je jakákoliv forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje.

4 Reklama může být televizní, internetová, letáková,
plakátová nebo jiná.

5 Čím reklama působí? Nápaditostí Vtipem Odvolává se na známé značky
Zapojuje známé osobnosti Vyvolává touhu po potřebě

6 Jaké jsou cíle reklamy? Tvorba zisku Zvýšení poptávky
Tvorba silné značky

7 Klamavá reklama Tvrdí, že bez uvedeného výrobku nemůžete být
Uvádí vlastnosti, které výrobek nemá Uvádí účinky, které výrobek mít nemůže Obrázek výrobku neodpovídá skutečnosti

8 Co reklama nesmí Nesmí podporovat chování poškozující zdraví
Nesmí ohrožovat bezpečnost lidí Nesmí působit proti ochraně životního prostředí Nesmí propagovat to, co je zakázané

9 Jaká je to reklama? Kupujte pouze pastu Bezkazku! Doporučují přední stomatologové Tato zubní pasta vás zaručeně ochrání před zubním kazem! Již nikdy zkažené zuby! Stačí použít dvakrát denně a váš úsměv je navždy zářivý!

10 V čem byla reklama klamavá? Rozhodni, zda jsou věty správné.
Reklama uvádí vlastnosti které výrobek mít nemůže. ANO, pasta sama o sobě zuby nečistí. Reklama uvádí účinky, které výrobek nemůže mít. ANO, důležitější je způsob čištění.

11 V čem byla reklama klamavá? Rozhodni, zda jsou věty správné.
Obrázek rozesmáté dívky ovlivňuje. ANO, obrázek neodpovídá skutečnosti. Doporučení zubních lékařů ovlivňuje. ANO, uvádí se nepravda. Vyvolává touhu po potřebě. ANO, chceme mít krásný úsměv.

12 Prameny Obrázky z www.Microsoft.Office.com
< Vlastní práce autora


Stáhnout ppt "Číslo v digitálním archivu školy"

Podobné prezentace


Reklamy Google