Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_CJ9_10 Sada DUMČeský jazyk 9 Předmět Český jazyk 9. ročník Název materiálu Reklama Anotace Materiál charakterizuje.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_CJ9_10 Sada DUMČeský jazyk 9 Předmět Český jazyk 9. ročník Název materiálu Reklama Anotace Materiál charakterizuje."— Transkript prezentace:

1 Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_CJ9_10 Sada DUMČeský jazyk 9 Předmět Český jazyk 9. ročník Název materiálu Reklama Anotace Materiál charakterizuje typy reklamy, cíle, způsoby působení. Materiál obsahuje také cvičení. Autor Alena Profeldová JazykČeský jazyk Datum vytvoření Očekávaný výstup Žák chápe reklamu jako snahu prodávajícího uplatnit výrobek a uvědomuje si nadsázku v reklamě. Stupeň a typ vzděláváníZákladní vzdělání – lehké mentální postižení Klíčová slova Reklama, klamavá reklama, cíle reklamy Druh učebního materiálu Prezentace Cílová skupinaŽák na 2. stupni speciální školy Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/

2 REKLAMA Pravdivá nebo klamavá?

3 CO JE REKLAMA? Reklama je jakákoliv forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje.

4 Reklama může být televizní, internetová, letáková, plakátová nebo jiná.

5 Čím reklama působí? Nápaditostí Vtipem Odvolává se na známé značky Zapojuje známé osobnosti Vyvolává touhu po potřebě

6 Jaké jsou cíle reklamy? Tvorba zisku Zvýšení poptávky Tvorba silné značky

7 Klamavá reklama Tvrdí, že bez uvedeného výrobku nemůžete být Uvádí vlastnosti, které výrobek nemá Uvádí účinky, které výrobek mít nemůže Obrázek výrobku neodpovídá skutečnosti

8 Co reklama nesmí Nesmí podporovat chování poškozující zdraví Nesmí ohrožovat bezpečnost lidí Nesmí působit proti ochraně životního prostředí Nesmí propagovat to, co je zakázané

9 Jaká je to reklama? Kupujte pouze pastu Bezkazku! Doporučují přední stomatologové Tato zubní pasta vás zaručeně ochrání před zubním kazem! Již nikdy zkažené zuby! Stačí použít dvakrát denně a váš úsměv je navždy zářivý!

10 V čem byla reklama klamavá? Rozhodni, zda jsou věty správné. Reklama uvádí vlastnosti které výrobek mít nemůže. ANO, pasta sama o sobě zuby nečistí. Reklama uvádí účinky, které výrobek nemůže mít. ANO, důležitější je způsob čištění.

11 V čem byla reklama klamavá? Rozhodni, zda jsou věty správné. Obrázek rozesmáté dívky ovlivňuje. ANO, obrázek neodpovídá skutečnosti. Doporučení zubních lékařů ovlivňuje. ANO, uvádí se nepravda. Vyvolává touhu po potřebě. ANO, chceme mít krásný úsměv.

12 Prameny Obrázky z Vlastní práce autora


Stáhnout ppt "Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_CJ9_10 Sada DUMČeský jazyk 9 Předmět Český jazyk 9. ročník Název materiálu Reklama Anotace Materiál charakterizuje."

Podobné prezentace


Reklamy Google