Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo projektu: CZ.04.3.07/4.1.02.1/0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo projektu: CZ.04.3.07/4.1.02.1/0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská."— Transkript prezentace:

1 Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská komora hl. města Prahy Pasante s. r. o. SE & Partners Consulting Kontaktní údaje: František Knotek ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost

2 Zaměření projektu Projekt je zaměřen na zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních podnikatelů a OSVČ z Prahy prostřednictvím informačního a poradenského centra. Projekt je zaměřen na zvýšení konkurenceschopnosti malých a středních podnikatelů a OSVČ z Prahy prostřednictvím informačního a poradenského centra. Projekt řeší problémy spojené s: Projekt řeší problémy spojené s: decentralizací a úzkou specializací již působících poradenských institucí, decentralizací a úzkou specializací již působících poradenských institucí, nižší úrovní znalostí cílové skupiny v oblasti legislativy, účetních a daňových standardů, nižší úrovní znalostí cílové skupiny v oblasti legislativy, účetních a daňových standardů, řízení lidských zdrojů, řízení lidských zdrojů, IT technologií, IT technologií, možností čerpat finanční prostředky z národních a evropských dotačních titulů. možností čerpat finanční prostředky z národních a evropských dotačních titulů. Snaha vytvářet zdravé podnikatelské prostředí, zvyšovat úroveň poskytovaných služeb, zavádět do podniků nové technologie a tím zvyšovat dynamiku celého trhu. Snaha vytvářet zdravé podnikatelské prostředí, zvyšovat úroveň poskytovaných služeb, zavádět do podniků nové technologie a tím zvyšovat dynamiku celého trhu. Hrubý odhad investic do lidí (cca ,-) a do vybavení (cca ,-) Hrubý odhad investic do lidí (cca ,-) a do vybavení (cca ,-)

3 Zaměření projektu - schéma

4 Cílové skupiny Malí a střední podnikatelé a OSVČ z Prahy. Malí a střední podnikatelé a OSVČ z Prahy. Motivace cílových skupin vychází z potřeby maximální úspory času, finančních prostředků a lidských zdrojů na získání potřebných informací. Motivace cílových skupin vychází z potřeby maximální úspory času, finančních prostředků a lidských zdrojů na získání potřebných informací. Široké spektrum služeb a informací soustředných do jednoho místa. Široké spektrum služeb a informací soustředných do jednoho místa.

5 Typy činností Konzultace a poradenství Konzultace a poradenství obecné, finanční, účetní a právní poradenství obecné, finanční, účetní a právní poradenství projektové poradenství projektové poradenství speciální poradenství speciální poradenství řízení lidských zdrojů řízení lidských zdrojů IT poradenství IT poradenství Konference, odborné semináře a vzdělávací kurzy Konference, odborné semináře a vzdělávací kurzy Konference k novele zákoníku práce Konference k novele zákoníku práce Zákoník práce Zákoník práce Manažerské dovednosti řídících pracovníků v malých a středních podnicích, Efektivní manažer Manažerské dovednosti řídících pracovníků v malých a středních podnicích, Efektivní manažer Obchodní vyjednávání a komunikace se zákazníky Obchodní vyjednávání a komunikace se zákazníky Hospodářská situace firmy a její využití pro další růst Hospodářská situace firmy a její využití pro další růst

6 Vnitřní postupy řízení, rizika a problémy pravidelná měsíční zasedání real. týmu pravidelná měsíční zasedání real. týmu realizační tým 7+1 (IT poradenství) realizační tým 7+1 (IT poradenství) operativní procesní řízení, využívání moderních forem komunikace operativní procesní řízení, využívání moderních forem komunikace nákladnost propagace, nespolehlivost klientů, bezplatnost služeb, zájem jiných cílových skupin nákladnost propagace, nespolehlivost klientů, bezplatnost služeb, zájem jiných cílových skupin

7 Zajištění publicity internetová prezentace – internetová prezentace – informování o projektu prostřednictvím partnerů a jejich www stránek informování o projektu prostřednictvím partnerů a jejich www stránek tisk tisk informační tabule informační tabule letáky, plakáty, vizitky letáky, plakáty, vizitky venkovní značení budovy venkovní značení budovy propagace v rámci seminářů a konferencí propagace v rámci seminářů a konferencí informační informační

8 Ukázka propagačních materiálů

9 Webová stránka

10 Výstupy a výsledky Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Současný stav PODPOŘENÉ OSOBY ORGANIZACE PRODUKTY01512

11 Další výstupy/výsledky, horizontální témata, partnerství struktura klientů 58 % ženy, 42 % muži struktura klientů 58 % ženy, 42 % muži 50 % zastoupení žen v realizačním týmu 50 % zastoupení žen v realizačním týmu snaho o vzájemné seznámení a spolupráci klientů našich služeb, výměna zkušeností snaho o vzájemné seznámení a spolupráci klientů našich služeb, výměna zkušeností informační společnost informační společnost fungování partnerství fungování partnerství

12 Doporučení pro další programovací období zjednodušení administrativy zlepšení fungování principu proplácení uznatelných výdajů průběžné hodnocení projektů změna způsobu hodnocení projektů


Stáhnout ppt "Číslo projektu: CZ.04.3.07/4.1.02.1/0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská."

Podobné prezentace


Reklamy Google