Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

CZ.04.3.07/4.1.02.1./0317 – Pražská firemní fakulta eLearningu Czech Efficient Learning Node, o.s. HKČR, APM, ČSSI Michal Zálešák, 608112333,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "CZ.04.3.07/4.1.02.1./0317 – Pražská firemní fakulta eLearningu Czech Efficient Learning Node, o.s. HKČR, APM, ČSSI Michal Zálešák, 608112333,"— Transkript prezentace:

1 CZ.04.3.07/4.1.02.1./0317 – Pražská firemní fakulta eLearningu Czech Efficient Learning Node, o.s. HKČR, APM, ČSSI Michal Zálešák, 608112333, zalesak@celn.cz www.elearningpraha.cz ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1 Konkurenceschopnost

2 2 1 Zaměření projektu Systémová propagace eLearningu jako efektivní formy vzdělávání i pro malé a střední podniky eLearning efektivně využívají zejména velké organizace, pro malé znamená pouze nákup CD! Konkrétní cíle a aktivity: –Semináře –Konzultace (EU fondy, ŘLZ, eLearning) –Multimediální učebna –Portál eLearningPraha HW v učebně: 100.000 Kč Kurzy: cca. 330.000 Kč Portál: cca. 300.000 Kč Náklady na konzultanty Hlavní náklady na pracovníky, semináře (kontaktní aktivity s podnikateli)

3 3 1 Zaměření projektu Podmínky projektu –Nadnárodní korporace efektivně využívají eLearningu –MSP neumí správně uchopit eLearning –MSP neumí správně vyhodnotit potenciál eLearningu Proč financovat eLearning –Nutná systémová podpora a osvěta – Potenciál i ve veřejné správě – Nutnost investice do lidí (SW), nikoliv cihel – Efektivní spolupráce s organizacemi pro podnikatele (CzechTrade)

4 4 2 Cílové skupiny Cílové skupiny – zástupci malých a středních podniků a OSVČ v Praze Přínosy pro cílovou skupinu –Možnost „osahat“ si eLearning v praxi –Pochopit konkrétní přínosy eLearningu –Bezplatné konzultace, zejména jak získat financování z EU fondů, finanční aspekty eLearningu

5 5 2 Cílové skupiny Zapojení (motivace) cílových skupin – zatím minimální, počítáme se zpracováním case studies a jejich medializací, vystupování na seminářích Doprovodná opatření pro cílové skupiny – projekt cílen na MSP, nejsou zapotřebí Podíl cílové skupiny z území (městských částí) JPD2: na Praze 1 probíhají semináře, na Praze 9 je sídlo multimediálního centra

6 6 3 Typy činností Konzultace (EU fondy, ŘLZ, elearning) Semináře (14 seminářů) eKurzy na portále (16 kurzů) Ankety spokojenosti mezi účastníky Multimediální centrum (špičkové produkty společnosti LANGMaster k bezplatnému použití)

7 7 4 Vnitřní postupy řízení, rizika a problémy Příjemci –Ředitel projektu –Marketingový specialista –Administrativa/Finance –Konzultant – eLearning –Externí konzultanti – EU fondy –Externí pomoc s organizací seminářů 3 partneři –Konzultanti –Přednášející Porada partnerů jednou měsíčně Operativní komunikace e-mailem, osobní přítomnost klíčových pracovníků pravidelně na 1 pracovišti Kontrola plnění výstupů z posledního meetingu

8 8 4 Vnitřní postupy řízení, rizika a problémy Riziko č.1 – optimální forma propagace pro plnění indikátorů Opatření – direkt-mailing, tiskové zprávy Nové opatření – přímé telefonické kontaktování, osobní vysvětlení aktivit projektu Důležitost flexibility programu, nespoléhat na poslední měsíc projektu, obtížné shánění zástupců cílových skupin (špatné zkušenosti s direktmailingem – 2000 ks)

9 9 5 Zajištění publicity Úvodní tisková konference Direct e-mailingy (HK ČR, ČSSI, APM, vlastní) BusinessInfo Newsletter HK ČR Tiskové zprávy Letáky (projektu, multimediální centrum) Internet

10 10

11 11

12 12

13 13

14 14

15 15

16 16 8 Výstupy a Výsledky Výchozí hodnota Plánovaná hodnota Současný stav PODPOŘENÉ OSOBY – příklad: semináře 0280123 ORGANIZACE0200108 PRODUKTY016

17 17 8 Výstupy a Výsledky Portál eLearning a technologické vybavení - basic + advanced eLearning a klíčové zdroje obsahového zajištění - basic + advanced Role eLearningu při přípravě rozvojových plánů firemních pracovníků - basic + advanced Role eLearningu v řízení lidských zdrojů - basic + advanced Motivace řadových pracovníků a způsoby nasazení eLearningu v praxi - basic + advanced Motivace vedoucích pracovníků a přínosy vyplývající ze zavedení eLearningu do firemní praxe - basic + advanced Finanční aspekty eLearningu ve firemní praxi - basic + advanced Multimediální centrum

18 18 9 Další výstupy/výsledky Horizontální témata, Partnerství Horizontální témata –Gender: Asociace podnikatelek a manažerek – Šetrnost – materiály zejména v elektronické podobě –Inf. Společnost – eLearning je o Inf. Spol. –Lokální aktivity – propagace centra zejména na Praze 9

19 19 9 Další výstupy/výsledky Horizontální témata, Partnerství Partnerství – CzechTrade (MPO) –Nabídka partnerství dalším profesním svazům –Snaha spolupráce s velkými podniky: udržet základní aktivity i po skončení projektu

20 20 10 Doporučení pro další programovací období 2007-2013 Náměty na zlepšení monitoringu a koordinace stávajících projektů a budoucích projektů: –Změna pravidel za běhu – stropové financování za běhu projektu (nutná změna již jednou schváleného rozpočtu, resp. neuznání již proběhlých výdajů) –Příliš zbytečné papírovaní a kopírování (šetřme lesy) –Přílišná spousta indikátorů (nepřehledné A, F) –Zadávání monitorovacích kritérií přímo do aplikace na internetu


Stáhnout ppt "CZ.04.3.07/4.1.02.1./0317 – Pražská firemní fakulta eLearningu Czech Efficient Learning Node, o.s. HKČR, APM, ČSSI Michal Zálešák, 608112333,"

Podobné prezentace


Reklamy Google