Strategický management

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketingové strategické plánování v podnicích služeb
Advertisements

Strategické řízení, projekt
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Systémové pojetí manažerské práce
Strategie podniku v globálním světě
Audit administrativních činností
7. Přednáška KM a výkonnost podniku Přínosy KM a intelektuálního kapitálu pro podnik Problémy s měřením znalostí a IK Důvody měření investice do znalostí.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Lekce 2 Ustanovení firmy. Obsah hodiny  Rozcvička – brainstorming (8)  Ustanovení imaginární firmy (20)  Název  Cíl  SWOT analýza firemního prostředí.
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_STRATEGICKÝ.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vybrané metody analýzy
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. Návrh projektu Ing. Pavel Růžička Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Techniky projektového řízení
1 Kriteria hodnocení simulace – Balanced Scorecard (BSC) Toto metoda může být s úspěchem využita i pro stanovování cílů konkrétních projektů. Detailně.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Analýza vlastního podniku
Komplexní analýzy.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Metody Finančního řízení firmy Tomáš Sobotka A09B0008PMAB.
Strategický management
Strategické plánování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji Konference IDEON Pardubice Podpora poskytování DV v PK.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Lenka Zahradníčková
Strategický management
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Mapa stránek.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
SPACE ANALÝZA.
IMPLEMENTACE, HODNOCENÍ, OPAKOVÁNÍ
SWOT analýza David Kobza. Co analyzujeme S trenghts – silné stránky W eaknesses – slabé stránky O pportunities – příležitosti T hreats – hrozby  vnitřní.
Systém řízení moderního podniku Management system of modern company
Tržní prostředí.
ENS238 Zakládání firmy cvičení.
Vítejte na marketingu.
IV. Management změny 1.Teoretická východiska 2.Dimenze změn
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Strategický management
MANAGEMENT A MARKETING PRO RVS
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – I.část.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
Model struktury strategického managementu
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Podnik Typologie a efektivnost Cíle. Podle právní formy Podniky jednotlivce Obchodní společnosti  Osobní Veřejná obchoní společnost Komanditní společnost.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Strategie.
Podklady pro zpracování semestrální práce
SWOT analýza ZDV Krchleby, a. s.
Strategie regionu, obce
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Marketing neziskových organizací
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Ekonomika malých a středních podniků
Plánování Marketingový plán.
Prostředí.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Metodologie měkkých systémů
SWOT ANALÝZA Ilina Gajdardjiska.
Transkript prezentace:

Strategický management 1. Vznik a druhy strateg. řízení 2.Strategie efektivnosti a pojetí konkurence 3. Strategické přístupy a typologie strategií 4. Metody a techniky strat. Managementu 5. Strategický cyklus

4. Metody a techniky strat. managementu Finanční analýza Teorie hodnoty Benchmarking Analýza zdrojů SWOT analýza SPACE metoda PEST metoda VRIO metoda Balanced scorecard (BSC)metoda Target costing metoda

SWOT analýza (strenghts, weaknesses,opportunities,threats) Metoda Hrozby a příležitosti okolí Silné a slabé stránky podniku

4

5

Metoda SPACE(strategic position and action evaluation)

7

Analýza PEST (political, economical, social, technological)

9

Metoda VRIO (value, rareness, imitability,organization)

11

12

Balanced scorecard BSC - Quick action programs

14

15

Target costing

17

5. Strategický cyklus Stanovení premis b) Situační analýza c) Určení strategie d) Realizace strategie e) Kontrola plnění strategických záměrů

Ad a) Stanovení premis - 3P

20

Ad b) Situační analýza - Odhalení trendů Vyvarovat se minulých chyb Využít minulých úspěchů

22

ad c) Určení strategie nalezení variant řešení

24

- hodnocení a výběr strategií

26

27

Ad d) Realizace strategie

Ad e) Kontrola plnění strategických záměrů