Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Plánování Marketingový plán.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Plánování Marketingový plán."— Transkript prezentace:

1 Plánování Marketingový plán

2 Struktura marketingového plánu
Úvod: Výchozí situace Hlavní body plánu Marketingový audit, analýza SWOT Analýza konkurence / možné kooperace Analýza zákazníka (průzkum, segmentace) Návrh strategie – Cíle Marketingový mix Rozpočet Kontrola a vyhodnocení Závěr: Shrnutí hlavních bodů

3 Analýza SWOT S – Strengths; silné stránky
W – Weaknesses; slabé stránky O – Opportunities; příležitosti T – Threats; ohrožení

4 Marketingový mix 4P a/nebo C
ad II.5 Produkt Cena Distribuce Marketingová komunikace

5 Plán marketingové komunikace
Reklama Publicita – PR – Sponzoring Podpora prodeje Direkt marketing Event marketing E-marketing Guerilla marketing

6 Reklamní plán Strategie Média Kreativní složka Produkce Rozpočet
Testování Kontrola – Vyhodnocení

7 Děkuji Vám za pozornost
Celý text najdete na Nebo stránky zaměstnanců © Radka Johnová, 2011


Stáhnout ppt "Plánování Marketingový plán."

Podobné prezentace


Reklamy Google