STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 P O D P O R A T A L E N T O V A N Ý C H S T U D E N T Ů A Ž Á K Ů ( Absolventi gymnázií – potenciál pro rozvoj vědy )
STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 VYSOKOŠKOLSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ - PROPOJENÍ TVŮRČÍCH A VZDĚLÁVACÍCH ČINNOSTÍ VŠ instituce sama aktivně provádí tvůrčí činnosti Studijní programy vždy propojeny s TČ Různý stupeň studijního programu = různá obtížnost TČ Bc studijní program – různorodé oblasti TČ
STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 Mgr studijní program – téměř vždy výzkum, jiné TČ výjimečně (kromě uměleckých škol) Hodnocení kvality podle indikátorů + intenzity Partnerství s ext. inst. v hlavních činnostech Přímá účast studentů v projektech TČ Různá úroveň participace podle os. vlastností Týmová práce (!) – sociální aspekty zařazení Specifický výzkum na VŠ (cca 7% NIV)
STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 Participace středních škol na TČ formou dohody Úspěšnost gymnázií propojujících TČ a výuku Vysokoškolští učitelé na gymnáziu vs. studenti gymnázia na VŠ Účast na projektu TČ s ohledem na úroveň vzdělání v oboru Pomoc VŠ v přípravě studentů - systematická spolupráce
STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 Samostatný program střední školy (lépe s VŠ) Ohled na možnosti odborného zajištění Vždy možnost kreativní práce než nicnedělání Každá činnost musí mít řád - defince problému, popis existujícího poznání, způsob hledání řešení, výsledek práce, analýza výsledků, návrh další aktivity Podpora kreativity bez ohledu na věk dítěte
STARÉ SPLAVY, BŘEZEN 2012 a to je vše ! děkuji za pozornost !