VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Vlastní hodnocení školy
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Časová dotace:16 hodin měsíčně. možnost konzultace problémů souvisejících se speciálními vzdělávacími potřebami žáků vytváření podmínek pro integraci.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Cesta ke kvalitě v praxi
Hodnocení škol a školských zařízení
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Taneční a pohybová výchova
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Mgr. Jana Palanská.
Vzájemná hospitační činnost
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Vlastní hodnocení školy
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Autoevaluační nástroje na naší škole
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Vlastní hodnocení školy
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
vlastní hodnocení školy
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Výchovný poradce v systému poradenských služeb na základní škole
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
Praxe ve školní psychologii Školní psychologie jako aplikovaná psychologická disciplína.
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Vlastní hodnocení školy KA 03/5 Metodická setkávání „Vzdělávací tržiště“ Mgr. Pavlína Karlová.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
ŠKOLNÍ SPECIÁLNÍ PEDAGOG. Náplň práce nabízí možnost učitelům, žákům i jejich rodičům konzultovat některé problémy, které souvisí se speciálními vzdělávacími.
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Téma: Spolupráce MŠ a ZŠ v rámci jednoho právnického subjektu
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
11. Evaluace/hodnocení Hodnocení škol, školských zařízení a vzdělávací soustavy vymezuje § 12 zákona 561/2005 Sb. o předškolním , základním, středním,
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Model intenzivní podpory
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Transkript prezentace:

VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ Mgr. Barbora Petrů Puhrová ředitelka školy

ORGANIZACE Základní škola a Mateřská škola Tečovice příspěvková organizace Tečovice 112 763 02 Zlín 4 Zřizovatel - Obec Tečovice

CHARAKTERISTIKA ŠKOLY pedagogičtí pracovníci 13 nepedagogičtí pracovníci 8 MŠ 2 třídy 55 dětí ZŠ 5 ročníků 73 žáků ŠD 2 oddělení 46 žáků ŠJ výdej 137 jídel

ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM MŠ ŠVP PV Objevujeme svět ZŠ ŠVP ZV Jsme spolu ŠD ŠVP ŠD Cestou hry a zábavy jdeme spolu za dalším poznáním

PRIORITY ŠKOLY kvalita vzdělávání soulad ŠVP mezi subjekty- návaznost, společné cíle, naplňování klíčových kompetencí dle úrovně vzdělávání propojení teorie s praxí, prožitek, hra vzájemná spolupráce, komunikace sociální učení plynulý přechod z MŠ do ZŠ projekty, aktivity rodina a škola

Co pro naši školu znamená autoevaluace a hodnocení? zákonná povinnost reálný obraz o škole podklady pro rozhodování ředitele pro další rozvoj školy kontrola, zpětná vazba klima školy →rozvoj školy →kvalita školy

VÝCHODISKA VLASTNÍHO HODNOCENÍ pedagog zaměstnanci ŠVP vnitřní a vnější prostředí dítě žák rodiče veřejnost pravidla kontrola podpora kontrola

VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY ČASOVÝ PLÁN HODNOCENÍ VÝCHOZÍHO STAVU METODIKA VLASTNÍHO HODNOCENÍ VYHODNOCENÍ KONEČNÉHO STAVU

METODIKA VLASTNÍHO HODNOCENÍ ŠKOLY ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM PODMÍNKY KE VZDĚLÁVÁNÍ PRŮBĚH VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ VÝSLEDKY VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ PODPORA ŠKOLY ŽÁKŮM ŘÍZENÍ ŠKOLY ÚROVEŇ VÝSLEDKŮ PRÁCE ŠKOLY

CÍL ČASOVÉ OBDOBÍ KDO METODY ZJIŠTĚNÍ NÁPRAVY A OPATŘENÍ OSNOVA CÍL ČASOVÉ OBDOBÍ KDO METODY ZJIŠTĚNÍ NÁPRAVY A OPATŘENÍ

Cíl: Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ŠKOLNÍ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM Organizace výchovně vzdělávacího procesu Realizace ŠVP Soulad ŠVP s RVP Cíl: Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Metody hodnocení efektivity integrace žáka plnění IVP integrovaného žáka konzultace a spolupráce s PPP, SPC výchovně vzdělávací proces Zjištění, návrhy a opatření: vytvoření IVP v souladu s RVP a ŠVP průběžné hodnocení výsledků vzdělávání Integrace má smysl za daných podmínek.

Cíl: Zjištění ekonomických podmínek školy PODMÍNKY KE VZDĚLÁVÁNÍ Personální podmínky Materiální podmínky Ekonomické podmínky Organizační podmínky Spolupráce s rodinou Spolupráce se zřizovatelem Cíl: Zjištění ekonomických podmínek školy Metody investiční záměr školy dotazníky pro rodiče, zaměstnance školy Zjištění, návrhy a opatření: zlepšení technického stavu budovy a modernizace vybavení nabídka kvalitnějších služeb Jsou-li finance, jde vše.

Cíl: Hodnocení motivačních metod učitelů ve vyučovacím procesu PRŮBĚH VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ Stanovení cílů výuky Motivace Vyučovací formy, metody psychohygiena výuky Interakce a komunikace Hodnocení žáků Cíl: Hodnocení motivačních metod učitelů ve vyučovacím procesu Metody sebehodnocení učitelů hospitace Zjištění, návrhy a opatření: projednávání významu motivace žáků na pedagogických poradách formy motivace ve vyučovacím procesu, kontrola hospitací řed. školy i pedagogy vzájemně Motivace-cesta k úspěchu.

Cíl: Sebehodnocení žáků Metody volné psaní dotazník skupinová diskuse VÝSLEDKY VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ Plánování a příprava na výuku Vliv person. zabezp. na výuku Materiální podpora výuky Hodnocení žáků, konkrétní výsledky Klíčové kompetence Cíl: Sebehodnocení žáků Metody volné psaní dotazník skupinová diskuse Zjištění, návrhy a opatření: sebehodnocení žáka vede učitele k reflexi vlastní práce zhodnocení uplatnění strategií vedoucích k naplnění klíčových kompetencí význam vyjadřování vlastního názoru Děti umějí říct pravdu.

Cíl: Úspěšnost zvolených metod a forem spolupráce s rodinou PODPORA ŠKOLY ŽÁKŮM Spolupráce s rodinou Klima školy Nadstandardní nabídka Spolupráce s dalšími organizacemi Cíl: Úspěšnost zvolených metod a forem spolupráce s rodinou Metody rozhovory, pohovory konzultace třídní schůzky akce pořádané školou dotazníky Zjištění, návrhy a opatření: rozvoj důvěry rodiny škole pravidla komunikace Dítě přichází z rodiny...

Cíl: Funkčnost informačního a kontrolního systému školy ŘÍZENÍ ŠKOLY Organizační struktura Informační systém školy Činnost porad. a met.org. Hospitační a kontrol. činnost Personální rozvoj školy Cíl: Funkčnost informačního a kontrolního systému školy Metody pedagogické a provozní porady hodnocení zaměstnanců plánování sebehodnocení vedení Zjištění, návrhy a opatření: posílení managementu personálního řízení školy podpora důvěry v samostatné řešení úkolu Všechny problémy na vaši hlavu.

ÚROVEŇ VÝSLEDKŮ PRÁCE ŠKOLY. Kvalita školy. Prezentace školy ÚROVEŇ VÝSLEDKŮ PRÁCE ŠKOLY Kvalita školy Prezentace školy Dokumenty školy Výroční zpráva Cíl: Prezentace školy Metody výsledky školy na veřejnosti pořádání akcí pro školu a veřejnost zapojení školy do projektů (rozv., nadnár.) Zjištění, návrhy a opatření: vytvoření jasné profilace školy Nabídka-poptávka

Mgr. Barbora Petrů Puhrová www.zstecovice.cz skola@zstecovice.cz Děkuji za pozornost. Mgr. Barbora Petrů Puhrová www.zstecovice.cz skola@zstecovice.cz Zlín 20.10. 2009 Základní škola a Mateřská škola Tečovice