Bakalářské praktikum.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Advertisements

Analytické stáže oboru VPLZ - magisterský stupeň -
Pokyny k zadanému úkolu Knižní marketing. Dvě možné varianty 1. Analýza marketingové strategie 2. Tvorba vlastní marketingové strategie.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR4 a KROP4 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Co má obsahovat prezentace
Obsah a organizace Počítačová grafika POG 2
Závěrečná fáze výzkumu
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A7 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníŘíjen.
Bakalářský seminář Úvod BP Závěr BP.
1 Úvodní snímek slouží pro počáteční orientaci a jako návěští pro hypertextové odkazy. Při použití jako předlohy jej uživatel odstraní.
Tomáš Doseděl, Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Kvantitativní metody výzkumu v praxi (KMVP) 0. Poučení z minulých ročníků a novinky od ZS 2013 (2011) poslední aktualizace Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz.
Úvod do managementu 1. seminář
Podmínky pro získání zápočtu Podmínky pro získání zkoušky.
PŘÍPRAVA METODICKÉHO POKYNU REKTORA VŠSS KE ZPRACOVÁNÍ DIPLOMOVÝCH PRACÍ Zpracování diplomové bakalářské práce.
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
Zpracování ročníkových prací
Zpracování VŠKP práce Doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. Prof. Ing. Radim Farana, CSc.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
PPíšeme vědecký článek. Jaký článek – domácí úkol o dvou brožurách o jaderné fyzice a zkušenostech z jejich použití (ověření použitelnosti, expertní posouzení)
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Spotřebitelský výzkum
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_11.
LETNÍ semestr a MAVY2 Úvod, požadavky 1. přednáška.
Bakalářská práce - zpracování
Koordinátoři ICT Organizační informace
Jak psát projekt a bakalářskou práci. Termíny Dnes : Zadání projektu : odevzdání projektu : zveřejněn rozpis prezentací Týden
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. Prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Úvod do managementu 1. seminář
SO – studijní opora podpora výuky BSe a DSe LS2012
Příprava výzkumného projektu II. Bakalářský seminář Jan Vávra Miloslav Lapka 23. listopadu 2011.
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
1.1. Podpora prodeje TUTORIAL Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Zpracování ročníkových prací – letní semestr ROPR4 a KROP4 Ing. Martina Juříková, Ph.D.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
Případová studie Seminář 2014.
Struktura bakalářské práce
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Jak napsat zprávu z praxe
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc.. Výběr tématu a podklady pro psaní ZP  Podklady pro psaní bakalářských prací na webu ( v rubrice studium.
Katedra managementu ŘÍZENÍ OBCHODU – SEMINÁRNÍ PRÁCE Nesplněná docházka Ing. Patricia Jakešová
Základy pedagogické metodologie Kateřina Vlčková Katedra pedagogiky PdF MU PS 2015.
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE A DŮLEŽITÉ INFORMACE. Bakalářská práce odborný text zpracovaný na téma dokladem toho, že student porozuměl teoretickým poznatkům Každá.
Obhajoba bakalářské práce Pokyny k obhajobě (včetně šablony) pro obor PODNIKOVÁ EKONOMIKA A MANAGEMENT KVĚTEN 2016.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Zpracování ročníkových prací – letní semestr
Obhajoba bakalářské práce
Ukázka zpracování referátu.
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Požadavky na studenta, Literatura
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
závěrečné práce/BP/DP
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2018/2019
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Bakalářské praktikum

Důležitý termín (mimo BP) Odevzdání Podkladů pro zadávací listy BP je podle HAR 8. – 12.6. 2015 (pokud chcete jít k obhajobě v květnu - červnu 2016) Tato povinnost není nijak formálně vázána na splnění předmětu Bakalářské praktikum, ale výstupy z BP můžete pro vyplnění tohoto Zadání použít vedoucí Vaší práce by měl brát v potaz výsledek obhajoby projektu při podpisu Podkladů pro zadávací listy

Podmínky na zápočet Bakalářského praktika 1. Účast na cvičení min. 75 % 2. Odevzdaný projekt do 30.4. 2015 A) v písemné podobě (vytisknutý) na sekretariát KFÚ (paní Balšánková) A ZÁROVEŇ B) V elektronické podobě na adresu: jindriska.balsankova@ujep.cz+ v kopii na zvoleného vedoucího práce 3. Úspěšná obhajoba projektu BP ve vypsaném termínu (4. – 15.5. 2015)

Jak postupovat 1. vyberte si téma – k čemu máte „blízko“, co vás baví, zajímá,.. 2. zamyslete se, co by bylo možné v rámci daného tématu „řešit“ → v práci musí být nějaký váš přínos, návrh, doporučení, apod.

Další kroky: (než začnu psát projekt) Pokud jste ve fázi, kdy se vám alespoň částečně „rýsuje“ představa o tom, co bude váš cíl, pak: 1. zajděte do knihovny – dohledat literaturu 2. sedněte k PC – dohledejte v databázích – EIZ Pozor: není to myšleno buď knihovna NEBO internet, ale knihovna PLUS internet

Formální náležitosti: Projekt písemně (u projektu k BP cca 8 - 10 stran, font Times New Roman 12, grafická úprava podle Pokynů - viz Příkaz děkana 4/2014 ) U každého bodu osnovy projektu uvést vše podstatné pokud možno i s uvedením důvodu (např. volba techniky) a upozorněním na slabá místa – vč. návrhu jejich eliminace Na závěrečnou prezentaci zpracujte z písemného projektu PP prezentaci

Osnova projektu: 1. název práce (téma) 2. anotace – co práce řeší, popis 3. cíle práce 4. teoretické zakotvení 5. zhodnocení současného stavu poznání (odkaz na studie a výzkumy z EIZ) 6. metodologie* 7. předpokládaná struktura práce 8. harmonogram 9. literatura

*V metodologii se zabýváme otázkami: zdroje dat – primární/sekundární metody a techniky sběru dat vzorek (velikost, výběr) - popsat sběr dat – kdy a kde a jak

Na závěr projektu → struktura práce Na základě uvedeného projektu si musí autor udělat představu o budoucí struktuře práce Struktura obsahuje zpravidla 3 – 4 základní body Struktura práce se píše i do Zadání → důležité

Závěr dotazy – diskuse

Odkazy Pokyny k BP – Příkaz děkana 4/2014 najdete na webových stránkách FSE v sekci „pro studenty“ na stejné stránce najdete i šablonu pro BP

Doporučená literatura k metodologii: KOZEL, Roman, 2006. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada. ISBN 80-247-0966-X. BÁRTOVÁ, Hilda - BÁRTA, Vladimír - KOUDELKA, Jan, 2002. Chování spotřebitele a výzkum trhu. 1. vyd. Praha: Oeconomica. ISBN 80-245-0410-3. FORET, Miroslav, 2012. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2. aktualiz. vyd. Brno: BizBooks. ISBN 978- 80-265-0038-4.

Doporučená literatura k metodologii: HAGUE, Paul, N., JUNGMANN, Vilém, 2005. Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů . Vyd. 1. Brno: CP Books. ISBN : 80-7226-917-8 ZICH, František, 2004. Úvod do sociologického výzkumu. Praha: VŠFS. ČERMÁK, V., VRABEC, M, 1998. Teorie výběrových šetření. Praha: VŠE. PŘIBOVÁ, Marta, 1996. Marketingový výzkum v praxi. Praha: GRADA. ISBN 80-7169-299-9 DISMAN, M, 1993. Jak se vyrábí sociologická znalost. Praha: UK 1993.