Životní číslo.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hodnotová orientace svobodné generace
Advertisements

1 Týmová práce TYMP1/ C3 Komunikace (nejen) v týmu. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH.
Time management.
Výuková podpora pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Vize, Strategie, Cíle.
Jak funguje věda - jak vědci přemýšlejí, - jak přicházejí na své objevy, - co můžeme od vědy očekávat - a co naopak ne Mgr. Jan Kolář, Ph.D. Ústav experimentální.
Co a proč Radka Mužíková. Co stojí v centru mého zájmu? Co hýbe mým srdcem? To je tím CO, tím hlavním CO v mém životě: Život, bytí, existence Člověk jako.
Proč je důležité studovat Principy
a jeho využití u klientů po CMP
Psychologie sportu stolního tenisu a tenisu obzvlášť Vojtěch Kaplan O4A.
Duchovní potřeby na konci života Doc. Aleš Opatrný, Th.D. KTF UK Praha.
Abraham Maslow (1908 – 1970). Abraham Maslow Americký psycholog, psychiatr a filozof Zakladatel humanistické psychologie.
Pro ty co mám ráda Lidé přicházejí do našich životů z nějakého DŮVODU, na určité OBDOBÍ anebo na CELÝ ŽIVOT. Když je budeme umět rozlišovat, tak budeme.
Nitro a osobní historie člověka o kterého se staráme Doc. Ing. Aleš Opatrný, Th.D. KTF UK v Praze Sekce spirituální péče Společnosti lékařské etiky ČLS.
Analytická psychologie
Důstojnost člověka ve zdraví a v nemoci Viola Svobodová Hospic sv
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše a děti jsou z nebe JOHN GRAY
Dupo Dupo je optimistický, šťastný a spontánní Engendro. Obvykle zvládá několik činností současně.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Tento projekt je financován z prostředků Evropské unie Hodnota partnerství SROP 3.3.
Sociální událost Mgr. Terezie Pemová.
Psychologie štíhlé postavy
Obsah: Proč 8. návyk Rámcové objasnění 8. návyku
1 K čemu ještě 8. návyk S.R. Covey „Od efektivnosti k velikosti, vyjímečnosti“ Obsah: 1.Proč 8. návyk 2.Rámcové objasnění 8. návyku 3.Úloha leadership.
Rodina, ve které žiji Není nejmenších pochyb o tom, že je to v prostředí rodiny a domova, kde se všechny největší ctnosti, veškeré ctnosti, které vévodí.
Humanistické a existenciální teorie v SP
DUCHOVNÍ ŽIVOT. MŮŽEŠ UDĚLAT COKOLIV, ALE MUSÍŠ VĚDĚT PROČ… …do světa vedou tisíce cest.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Teorie motivace Adéla Furiková.
2. DUŠEVNÍ VÝVOJ OSOBNOSTI, PORUCHY VÝVOJE OSOBNOSTI
Time management.
1 Změna – naše příležitost k úspěchu Obsah: 1.Úvod 2.Srdce změny – změna chování lidí 3.Osm kroků procesu změny podle Kottera 4.Závěr 5.Otázky k zamyšlení.
Teambuilding - úvod Doc.PaedDr.Marie Blahutková Ph.D. Fakulta sportovních studií Katedra společenských věd ve sportu.
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
1 Úloha vůdců, úloha vůdcovství -Poznat a dělat správné věci -Definovat vize -Ukazovat cestu, jak vizi realizovat.
PSYCHICKÁ PŘÍPRAVA VE SPORTU
KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.
Problematika QOL – Quality of Life M. Lejska AUDIO-Fon centr. Brno.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
OB21-VVP-HUM-OBN-MIK-M O s o b n o s t Mgr. Marie Mikulcová.
Duševní hygiena. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
Konflikt  Náročná situace, střetnutí protichůdných sil na cestě k cíli.  Situace, v níž je nutno vybrat z určitých variant či alternativ  Do konfliktu.
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
Tvořivost žáka Tvořivost – vymezení pojmu: Tvořivost je činnost, jejímž výsledkem jsou nové, originální, výtvory. DRUHY TVOŘIVOSTI: Objektivní: přináší.
Sdružení mladých sklerotiků Pacientská organizace pro zkvalitnění života s roztroušenou sklerózou.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Člověk a zdraví Vysvětlení pojmu ASERTIVITA
Lektor: Mgr. Šárka Prachařová AABYSS s. r. o.
Zátěž a rizika povolání a optimismus učitele
M A G I E B A R E V.
Plánované rodičovství
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Přístupy v kariérovém poradenství
Typ klienta.
Člověk a barvy Barvy jsou přítomny v nesčetných různých formách a jevech Člověk je schopen prostým okem rozeznat aspoň 2000 různých odstínů Člověk barvy.
MOTIVACE.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Sociální šetření versus etický kodex sociálního pracovníka
ANOTACE SEZNÁMIT ŽÁKY S ROZVOJEM VŠECH TŘÍ ČÁSTÍ SEBEDŮVĚRY -
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Temperament, charakter, motivace
Komunikační a prezentační dovednosti / C2
Náročné životní situace
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Rodičovství biologické a pěstounské
Transkript prezentace:

Životní číslo

Životní číslo se vypočítá tak, že sečteme všechna čísla z data narození a následně je zredukujeme. Příklad: 10.5.1961 = 1 + 0 + 5 + 1 + 9 + 6 + 1 = 23 = 2 + 3= 5 (= životní číslo)

1 Člověk se životním číslem jedna má sklony k vůdcovství, je odvážný a plný inspirace. Dává přednost individuálnímu úspěchu, oplývá aktivitou a má tvůrčí schopnosti.Má velkou vůli po úspěchu v životě a má schopnost v životě uspět díky vlastnímu nasazení.Má dominantní sklony, ale zároveň řídící schopnosti. Životní jedničce dělá dobře chvála a může v životě dosáhnout vysokého společenského i kariérního postavení. Může být tvrdohlavá s pocitem nadřazenosti. Vlastní cestu může hledat v životě s obtížemi. Měl by spoléhat sám na sebe, protože pomoc od okolí nebude výrazná.

2 Životní dvojka je laskavá a má výbornou intuici, kterou by měla využívat ve svém životě.Není příliš iniciativní a chybí jí dostatek odvahy k realizaci vlastních cílů. Vztahy s druhými lidmi, přátelé, ale i partnerské svazky hrají důležitou roli v životě dvojek. Od partnera očekává oddanost! Ve spolupráci s druhými lidmi je životní dvojka úspěšná a dovede dobře usmiřovat lidi, kteří jsou ve sporu. Dvojky by neměly lpět na majetku a měly by si dát pozor, aby nepodléhaly příliš pasivitě. Snadno podléhají stresu, se kterým se špatně vyrovnávají, a proto potřebují kolem sebe pohodu a klid.

3 Životní trojka je originální a činorodá. Potřebuje zaměstnat svoji mysl, která oplývá aktivitou. Nesnáší nudu! Ráda se stýká a spolupracuje s druhými lidmi, vyhovuje jí práce ve dvojici. Měla by se učit diplomacii, protože bývá ke svému okolí někdy příliš kritická. Má schopnost rychlého rozhodování, ale právě díky rychlosti nemusí být rozhodnutí vždy to správné. Pro úplné využití svých schopností v práci potřebuje volnost a dostatek prostoru. Osoby pod vlivem tohoto čísla by si měly dát pozor na přílišnou vznětlivost, výbušnost a vnitřní neklid. Měly by se naučit hospodařit s penězi.

4 Osoba pod vlivem životní čtyřky je praktická, konzervativní a trpělivá. Nemá ráda změny, což ale neznamená, že by jí vyhovoval jednotvárný a monotónní život. Životní čtyřka je vytrvalá a právě díky této vlastnosti spolu s pracovitostí může dosáhnout v životě úspěchu, i když spíše v pozdějším věku. Je fyzicky zdatná, a proto dává obvykle přednost činnostem, kde svoji sílu a obratnost uplatní. Ve vztahu potřebuje jistotu věrnosti. Životní čtyřka může mít nedostatek důvěry sama v sebe. Musí se naučit věci prožívat a problémy ventilovat. Pokud bude problémy obracet dovnitř, objeví se poruchy nervového systému.

5 Životní pětka vyhledává svobodu a dobrodružství. Ráda cestuje a potřebuje změny a pohyb. Má vůdcovské sklony a život jí přináší zajímavé příležitosti. Je přístupná inovacím a novým myšlenkám. Je velmi citlivá a zároveň ambiciózní. Pozor na nudu a rutinní způsob života. Tento člověk si musí dát pozor na nestálost, sklon k nervozitě a neklidu. Nemá rád jakékoliv zákazy a omezování. Nedělat náhlá a ukvapená rozhodnutí, ale vše pečlivě zvážit. Osoba pod vlivem životní pětky se musí naučit udržovat rovnováhu na všech úrovních, tedy duševní, citové a materiální.

6 Pro člověka se životním číslem šest jsou rodina, partnerství a domov základním klíčem k úspěchu v životě. Šestka ráda pomáhá druhým a potřebuje partnera, který splní její představy. Vztahy chce mít harmonické a je v nich také obvykle úspěšná. Životní šestka klade důraz na materiální stránku života a je pro ní velmi důležité, aby pochopila, co je dobré a co nikoliv. Musí si uvědomit, že smyslem překážek v životě je prověřit a upevnit její vůli a odhodlání! Šestka by si měla dát pozor na váhavost a roztěkanost. Přílišná snaha o dokonalost také není v životě vždy výhodou!

Životní sedmička dává přednost duševní práci. 7 Životní sedmička dává přednost duševní práci. V životě cítí potřebu mít kolem sebe přátele, ale protože je zároveň nezávislá, manželství nemusí být vždy snadné. Sedmička se snaží pracovat na svém vlastním vývoji. Může mít sklony ke studiu, dalekým cestám nebo duchovnu.Sedmička také může mít různá léčitelská nadání. Měla by se učit reálnému pohledu na svět a také nezaujatosti. Nepřístupnost, strohost a pýcha jsou vlastnosti, které život sedmičkám ulehčovat také zrovna nebudou. Lidé pod jejím vlivem by se měli na svět naučit dívat optimisticky.

8 Ctižádost, vytrvalost a houževnatost jsou vlastnosti, které k osmičkám jednoznačně patří. Energie životní osmičky přináší také organizační a vůdcovské schopnosti, ale také touhu po moci a po penězích. Tito lidé by si měli uvědomit, že jim majetek nepřinese uspokojení, pokud nebude pomáhat i dalším lidem. Osmičky musí najít a pochopit rovnováhu nejen ve světě, ale i samy v sobě. Pochopení zákona příčiny a následku jim přinese velký pokrok na jejich životní pouti! Pozor na zneužívání moci a související útočnost, tvrdost a nesnášenlivost. Má o sobě vysoké mínění a je náladová.

9 Životní devítka má vysokou úroveň mentální energie a hledá v životě ideál. Proto může podnikat rozmanité cesty a setkávat se s různorodými lidmi. Materiální zabezpečení pro ni není tak důležité jako pravda, přátelství a hlavně láska! Tito lidé mají vnitřní potřebu dávat druhým lidem něco ze sebe sama. Chtějí realizovat velké plány, které se jim někdy povede splnit. Pozor na iluze, nereálné cíle a náladovost. Lidé pod vlivem životní devítky mají sklony k citovému napětí a psychickým výstřelkům, a proto jim neuškodí se aspoň někdy držet nohama na zemi.

1 1 Životní číslo jedenáct dodává ambicióznost a inteligenci. Má nadání a dokáže využívat intuice. K uskutečňování cílů jí pomáhá velká citlivost a tvůrčí schopnosti. Musí se ale naučit své vize a intuici správně vyhodnocovat. A právě na této skutečnosti záleží realizace jejích velkých plánů a to, zda skončí úspěchem nebo krachem. Lidé pod vlivem této energie by neměli využívat své schopnosti pouze k hromadění majetku. Musí se naučit odolávat stresu. Měli by se vyhnout netrpělivosti, tvrdosti k druhým lidem a nesmiřitelnosti. Všechny tyto vlastnosti budou ovlivňovat, zda jejich materiální život bude proměnlivý nebo stabilní.

2 2 Člověk pod vládou čísla dvacet dva je velmi inteligentní a má velkou míru inspirace. Má smysl pro kolektivní vědomí a činnosti. Jeho názory nepostrádají vize budoucnosti, je nesobecký a má touhu budovat pro druhé lidi. Jeho osobní život je až na druhém místě. Lidé s tímto číslem by měli hodně naslouchat svému vnitřnímu hlasu a řídit se jím. Pozor si musí dávat zejména na nesoustředěnost, ale také by měli ve svém životě najít rovnováhu mezi duševním a fyzickým životem. V případě velkého duševního vytížení hrozí problémy až poblouznění. Měli by se snažit o lidský přístup.

Stále však platí : (bez ohledu na životní číslo !) Každý svého štěstí strůjcem … (bez ohledu na životní číslo !) Zdroj : ASTROWEB Chanson YOU’RE BEAUTIFUL - James Blunt JANA