Zásady pro vypracování bakalářské práce Diplomový seminář 2
Účel bakalářské práce Student bakalářskou prací prokazuje schopnost řešit zadaný problém schopnost ústně a písemně prezentovat zadaný problém schopnost obhájit vlastní přístupy k řešení
Náležitosti bakalářské práce rozsah 40 – 50 stran vlastního textu zpracování v českém, slovenském nebo anglickém jazyce odevzdání ve dvou vyhotoveních v tuhých deskách
Náležitosti stránky Práce je psaná po jedné straně formátu A4 hustota řádkování 1,5 zpravidla 35 řádků na stránce okraje 2,5 cm nahoře a dole okraje 3,0 cm vlevo okraje 2,0 cm vpravo
Písmo používané fonty Arial, resp. Times New Roman, Verdana nebo Calibri velikost písma 12 bodů řádkování 1,5 pro zvýraznění vybraných částí lze použít různé velikosti, fonty a typy písma (kurzíva, tučné) není vhodné podtrhávat nepoužívat symbolu hvězdička (*)
Řazení listů – 1. část prázdný bílý list titulní list (Příloha č. 2) zadání bakalářské práce abstrakt bakalářské práce (Příloha č. 4) obsah úvod
Řazení listů – 2. část rozvedení bakalářského úkolu po kapitolách s dílčími závěry závěr seznam použité literatury v abecedním uspořádání podle autorů seznam použitých symbolů a zkratek seznam obrázků seznam tabulek
Řazení listů – 3. část prohlášení o využití výsledků bakalářské práce seznam příloh jednotlivé přílohy
Citace – 1. část literatura je volně využita, autor z ní vychází nepřímé citování převzetí doslovného textu nějakého tvrzení text se uvádí v uvozovkách přímé citace vždy se odkazujeme na zdroj
Citace – 2. část odkazování na informační zdroj poznámka pod čarou Harvardský způsob, např. Novák (2008, s. 57), pořadové číslo ze seznamu literatury [5] přímá citace musí se také uvést strana
Citace – 3. část knihy, příspěvky ve sborníku KOTLER, Philip, KELLER, Kevin. Marketing Management. 13th Edition. New Jersey: Prentice Hall, 2008. 816 p. ISBN 978-01-360-0998-6. KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing Management. 13th Edition. New Jersey: Prentice Hall, 2008. 816 p. ISBN 978-01-360-0998-6.
Citace – 4. část knihy, příspěvky ve sborníku SAMUELSON, Paul A., NORDHAUS, William D. Ekonomie. Přel. M. Gregor aj. 18. vydání. Praha: NS SVOBODA, 2008. 800 s. ISBN 978-80-205-0590-3. SAMUELSON, Paul A. a William D. NORDHAUS. Ekonomie. Přel. M. Gregor aj. 18. vydání. Praha: NS SVOBODA, 2008. 800 s. ISBN 978-80-205-0590-3.
Citace – 5. část knihy, příspěvky ve sborníku BŘEZINOVÁ, Olga. Motivation to Corporate Social Responsibility. In: HANČLOVÁ, Jana (ed.). Increasing Competitiveness or Regional, National and International Markets Development – New Challenges: Proceedings of Abstracts of an Academic International Conference. s. 13. Ostrava: VŠB-TUO, 2007. ISBN 978-80-248-1458-2.
Citace – 6. část tištěná periodika (časopisy, noviny) SOJKA, Milan. Ordoliberalismus. Možný zdroj inspirace české transformace. Ekonomická revue, 2008, roč. 11, č. 4, s. 65 – 75. ISSN 1212-3951.
Citace – 7. část elektronické publikace Chvátalová, Helena. Občané s handicapem musejí mít úplný přístup k informacím. Ikaros [online]. 2010, roč. 14, č. 10 [cit. 2010-11-21]. Dostupné z <http://www.ikaros.cz/node/6425>. ISSN 1212-5075. Tulcová, Zuzana, Vančura, Jan. Péče o duševní zdraví u osob s mentálním postižením: vývoj praxe a perspektiva klientů. E-psychologie [online]. 2010, roč. 4, č. 3 [cit. 2010-11-21]. Dostupné z <http://e-psycholog.eu/pdf/tulcova_vancura.pdf>. ISSN 1802-8853.
Citace – 8. část elektronické publikace Vodová, Pavla. Measuring the Integration of Credit Markets. Stuctural and Regional Impacts of Financial Crises: Conference Proceedings [online]. 2009 [cit. 2010-11-21]. Dostupné z <http://www.opf.slu.cz/kfi/icfb/proc2009/proceedings.html>.
Obrázky, tabulky, grafy číslování podle kapitoly a pořadí v rámci kapitoly Tab. 3. 1, Obr. 2.4, Graf 1.6 na tabulky, obrázky a grafy je třeba se v textu odkazovat
Další odkazy www.boldis.cz www.citace.com