Pravidelné měsíční jednání s OO 18. 4. 2013. Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace Vyhodnocení outsourcingu nákladní dopravy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návrh státního rozpočtu ČR na rok 2010 Ministerstvo financí září 2009.
Advertisements

Finanční řízení projektu Seminář pro žadatele k oblasti podpory 1.5 OP VK.
FINANČNÍ ZÚČTOVÁNÍ A HV 2012 FINANČNÍ ZÚČTOVÁNÍ ZA ROK 2012 A VÝSLEDKY HOSPODAŘENÍ Datum: únor 2013.
Sächsisches Staatsministerium der Finanzen Referat 17 – Kontrolle EU-Fonds Kontrola operací v rámci finanční kontroly EU Informační akce pro projektové.
PŘÍJMY A VÝDAJE, CASH FLOW
Plánování auditu 3. cvičení.
Bytové družstvo U Arény
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČESKÉ REPUBLIKY Česká republika není čistým plátcem do fondů EU MMR ČR Seznámení se stavem čerpání za období.
Koncepce politiky bydlení v ČR do roku 2020 a sociální bydlení 18. Září 2012.
Pracovní setkání s účetními obcí Zlínského kraje Schvalování účetních závěrek Zlín, 3. října 2013 Ing. Leona Kočařová Odbor ekonomický Krajského úřadu.
Městský úřad v Říčanech, Masarykovo náměstí 53/40, Říčany, Tel: , PROJEKT Říčany pro Vás … SNÍŽENÍ CEN ENERGIÍ PRO DOMÁCNOSTI.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Přehled realizovaných plateb a opatření k urychlení proplácení projektů financovaných z ROP Střední Morava 2. září 2009 Olomouc 8. září 2009 Zlín Výroční.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace Finanční sumář Personální úsek.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace KARIR - prezentace vozového parku Finanční.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace Finanční sumář Bezpečnostní sumář Lidské zdroje.
Návrh směrnice Organizační změny a optimalizace systemizace Rozpory po projednání s OO.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace Finanční sumář Lidské zdroje.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace Finanční sumář Personální úsek.
Projekt PŘÍPRAVA+ v Moravskoslezském kraji Závěrečná konference CLARION CONGRESS HOTEL 29. února 2012 Mgr. Martin Kovalský vedoucí monitoringu trhu práce.
11 Základní data návrhu rozpočtu vlastního hl. m. Prahy na rok 2011 doc. MUDr. Bohuslav Svoboda, CSc. primátor hl. m. Prahy Praha
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
VÝNOSY, NÁKLADY, VÝSLEDEK HOSPODAŘENÍ
Úvod do podnikových financí
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR NÁRODNÍ ORGÁN PRO KOORDINACI Jan Král Výroční konference Regionálního operačního programu Severozápad ROP.
Pracovní skupina Dopravní politika Dopravní sektorové strategie 2. fáze.
Příprava nového zákona o rozpočtovém určení daní.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Pro MAS projekty (období 2007 – 2013) Státní zemědělský intervenční fond, Ministerstvo zemědělství.
Návrh rozpočtu vlastního hlavního města Prahy na rok 2010 Praha
Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna.
RPS/CSF Technická pomoc RPS Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
MAJETEK PODNIKU září 2012 VY_32_INOVACE_UCE_070106
Návrh novely zákoníku práce předložený vládě Svaz průmyslu a dopravy ČR souhlasil s návrhem novely zákoníku práce Stanovisko ze dne 31. března 2011.
Aktuální krize zdravotnictví
Ekonomická zpráva CDO, o.s. Valná hromada ZÁVĚREČNÁ ZPRÁVA ROZPOČTU za období 1.1. – PŘÍJMY Celkové příjmy CDO do činí ,-
Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu kraje Vysočina Pro rok 2008 vypsal ODSH dva dotační tituly: Zásady Zastupitelstva kraje Vysočina.
ČASOVÉ ROZLIŠENÍ NÁKLADŮ A VÝNOSŮ
VÝBOR PRO FINANCOVÁNÍ NÁRODNÍ STRATEGIE BESIP (VFNS) Informace o činnosti výboru pro jednání Rady vlády pro BESIP , Praha.
– soutěž PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední škola.
Kalkulace – základní pojmy, metoda kalkulace
Metodika dělení příspěvku dle ukazatelů A+B1 na základě rozhodnutí Akademického senátu zůstává metodika dělení příspěvku stanoveného podle ukazatelů A+B1.
Úvod do podnikových financí
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Valná hromada Svazku vodovodů a kanalizací Ivančice Svazek vodovodů a kanalizací Ivančice B.M. Kuldy 20, Ivančice IČ DIČ CZ
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_Úč24.15 RočníkDruhý.
Výroční zpráva o hospodaření UTB za rok Výroční zpráva o hospodaření zasedání AS Hospodářský výsledek UTB 2012 Hlavní činnost v.
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jan Mareš Závěrečný účet města za rok 2013.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Ministerstvo financí České republiky Jednání pracovní komise k RUD 31. března 2016 Ministerstvo financí Březen 2016.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
Téma 13: Finanční plánování
IPRM Kladno-Kročehlavy Aktuální stav realizace IPRM
Strukturální fondy – nové možnosti, nové zkušenosti… Ing. Radim Konečný
Analýza hospodářského výsledku
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Řízení pohledávek Ing. Gabriela Dlasková.
„Racionalizace nákladových položek vybrané dopravní společnosti“
NAUKA O PODNIKU II Účetní závěrka.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Porada ekonomů PO dne Informace oddělení rozpočtu a financování
Institucionální program
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Tisková konference k výsledkům forenzního auditu projektu OPENCARD
Transkript prezentace:

Pravidelné měsíční jednání s OO

Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace Vyhodnocení outsourcingu nákladní dopravy za rok 2012 Jednotka Dopravní cesta Tramvaje Finanční sumář Lidské zdroje

Jednání představenstva a dozorčí rady

5. zasedání představenstva Auditorské ověření účetní závěrky – představenstvo projednalo s vedoucí odboru Účetnictví, daně a financování a zástupcem spol. Deloitte Audit průběh a výsledky auditu Zpráva o hospodaření a kalkulace nákladů PID – představenstvu vedoucí oddělení Controling podal zprávu o hospodaření za rok 2012 a vysvětlil, kterými nákladovými a výnosovými položkami byla nejvíce ovlivněna Broušení a navařování kolejnic – technický ředitel shrnul představenstvu dosavadní vývoj jednání se společností GTR o vypořádání jejího obchodního podílu ve společnosti GTR-DP s.r.o. a navrhl další postup Koncepce OZT - představenstvu byly představeny plány získání některých externích zakázek OZT a její předpokládané budoucí využití 6. mimořádné zasedání představenstva Mimořádné zasedání – bylo svoláno za účelem projednání vyhodnocení nabídek směnečného programu

5. zasedání dozorčí rady Směnečný program – prostřednictvím ekonomické ředitelky a zástupců AK Weil, Gotshal & Manges s.r.o. a společnosti Deloitte se dozorčí rada seznámila s detailním popisem vyhodnocení nabídek vedoucího aranžéra směnečného programu; DR vzala na vědomí předložené informace, vyslovila souhlas s přijetím dlouhodobé půjčky formou směnečného programu a usnesla se pro svolání mimořádné valné hromady společnosti za účelem schválení nového směnečného programu a způsobu jeho úhrady Investiční plán 2013 – udělení souhlasu DR Interní audit P Komplexní posouzení nákupního procesu – dozorčí rada přijala informace o plnění nápravných opatření přijatých na základě doporučení auditu Zpráva o hospodaření a kalkulace nákladů PID za rok 2012 – dozorčí rada projednala zprávu o hospodaření a kalkulaci nákladů PID za rok 2012 Auditorské ověření účetní závěrky za rok 2012 – dozorčí rada přijala informace k výroku auditora ze dne k roční účetní závěrce DP za rok 2012; doporučila valné hromadě schválit roční účetní závěrku a výsledek hospodaření DP za rok 2012 a rozhodnout o převodu ztráty na účet 429 – Neuhrazená ztráta minulých let

Provozní informace

Informace o změnách a výlukách povrchové dopravy Výluka TRAM Francouzská: – říjen 2013 Výluka TRAM Prašný most: stávající etapa do , následně úplná uzávěra křižovatky, včetně Evropské ul. do Krátkodobé výluky TRAM duben Výluka TRAM Komunardů (Dělnická – Ortenovo náměstí): – Výluky BUS Vršovice: Ruská, Kodaňská (více etap) Výluka BUS Čakovice: pokračující etapy Výluka BUS Kolovraty: – červenec 2013

Provozní informace – metro Plnění smlouvy ROPID po jednotlivých čtvrtletích smlouva - ROPIDskutečnost%plán JŘ 1.čtvrtletí , čtvrtletí čtvrtletí čtvrtletí Plnění smlouvy ROPID nárůstově smlouva - ROPIDskutečnost%plán JŘ 1.čtvrtletí , čtvrtletí čtvrtletí čtvrtletí předpoklad plnění: 102,64%

Provozní informace – tramvaje k Plnění vůči ROPID po jednotlivých čtvrtletích smlouva - ROPID TRAMVAJE %plán 1.čtvrtletí , čtvrtletí čtvrtletí čtvrtletí Plnění vůči ROPID nárůstově smlouva - ROPID TRAMVAJE %plán 1.čtvrtletí , čtvrtletí čtvrtletí čtvrtletí

Provozní informace – autobusy Plnění smlouvy ROPID po jednotlivých čtvrtletích smlouva - ROPIDskutečnost%plán JŘ 1.čtvrtletí *99, * 2.čtvrtletí čtvrtletí čtvrtletí Plnění smlouvy ROPID nárůstově smlouva - ROPIDskutečnost%plán JŘ 1.čtvrtletí *99, * 2.čtvrtletí čtvrtletí rok *včetně náhradní dopravy

Poznámka: v měsíci lednu 2013 dočasně snížený trvalý stav (omezení provozu od do )

technický úsek GTR DPP Informace z konání 24. valné hromady GTR-DP s.r.o. (11. března 2013) Na valné hromadě došlo k zásadní dohodě o podmínkách prodeje podílu GTR. Během jednání bylo dohodnuto, že cena za 60 % podíl ve společnosti bude 4,5 mil. Kč (uhradí Pražská strojírna) Podíl ze zisku za rok 2011 (3 mil. Kč) byl GTR vyplacen do konce března Podíl ze zisku za rok 2011 bude DPP (2 mil. Kč) vyplacen do 30. září Podíl ze zisku za rok 2012 (cca 1,4 mil. Kč) bude GTR vyplacen do 30. září Podíl ze zisku za rok 2012 (cca 0,9 mil. Kč) bude DPP vyplacen do 31. prosince 2013 Celkový příjem pro GTR bude tedy 4,5 + 3,0 + 1,4 = 8,9 mil. Kč. Původní požadavek GTR byl ve výši 17 mil. Kč, resp. 13 mil.Kč Závěr Závěrem je možno konstatovat, že DPP dosáhl příznivých výsledků při jednání s většinovým vlastníkem společnosti GTR-DP s.r.o. a tím vytvořil podmínky pro urychlené obnovení činnosti broušení a navařování kolejnic (především) na tramvajové dráze

– Odbor Energetika Společně s odborem TSO příprava projektu úprava systému ohřevu pitné vody ve výměníkových stanicích Sokolovská a Paříkova Příprava a realizace čtvrtletního vyhodnocení spotřeby energií včetně všech podružných odběrů

Vyhodnocení outsourcingu nákladní dopravy za rok 2012 Jednotka Správa Vozidel a Autobusů

Záměr outsourcovat vnitropodnikovou dopravu byl projednán na představenstvu DPP dne , s cílem snížit podíl dotace HMP na krytí nákladů na provoz DP při současném zachování, eventuelně zvyšování kvality služeb Důvody, které vedly k tomuto kroku byly zejména: Zastaralost vozového parku (vozový park nebyl obnovován 15 let); Nedostatek investičních prostředků na obnovu vozového parku (do obnovy by bylo nezbytné v následujících devíti letech vložit cca 150 mil. Kč) Nízké využití vozového parku Očekávaná finanční úspora Zvýšení produktivity práce Převod rizik na outsourcéra

Veřejná obchodní soutěž proběhla na základě zadávacích podmínek a po vyhodnocení nabídky byla s firmou KARIR CZ s.r.o. uzavřena Rámcová smlouva č o „Poskytování služeb dodavatele vnitropodnikové dopravy“, která nabyla účinnosti Ekonomické posouzení výhodnosti outsourcingu, které zpracovala firma Deloitte, vycházelo ze skutečnosti roku Vyhodnocení předpokládalo, že v roce 2012 budou činit náklady na provoz vnitropodnikové dopravy: –pokud nebude realizován outsourcing tis. Kč –v případě realizace outsourcingu tis. Kč Realizací outsourcingu tedy mělo dojít v roce 2012 k úspoře tis. Kč, což představuje 6 % předpokládaných nákladů V roce 2012 bylo firmou KARIR CZ vyfakturováno v rámci outsourcingu nákladní dopravy celkem ,88 Kč Závěr Z výše uvedených informací lze dovodit, že v roce 2012 došlo v oblasti outsourcingu nákladní dopravy k úspoře: Proti stavu, kdy by nebyl realizován outsourcing ve výši tis. Kč, což je 14,5 % původně předpokládaných nákladů Proti předpokladu při realizaci outsourcingu tis. Kč, což je 9 % původně předpokládaných nákladů

Jednotka Dopravní cesta Tramvaje

Základní data k Délka kolejí (bez vozoven): 305,4 km Délka provozní sítě: 142,4 km Počet měníren: 41

Výhybkové výměny

Vytápěné výměny

Rádiově ovládané výměny

Poruchy napájení

Poškození troleje

Finanční sumář za 1-2/2013

Výsledek hospodaření za období 1-2/2013 Za hodnocené období bylo dosaženo zisku ve výši tis. Kč, tj. o tis. Kč více oproti plánované ztrátě ve výši tis. Kč Plnění výsledku hospodaření je důsledkem nenaplnění plánovaných nákladů o tis. Kč a překročení plánovaných výnosů o tis. Kč Z roční plánované provozní části kompenzace ekonomicky oprávněných nákladů za závazek veřejné služby ( tis. Kč) činí rozpis na sledované období tis. Kč.

v tis. Kč Meziroční porovnání nákladů a výnosů za a 2013

Přehled tržeb PID za a 2013 Tržby PID obsahují: časové jízdenky celkem (vč. zaměstnaneckého jízdného), duplikáty kupónů, jízdenky na jednotlivou jízdu, jízdenky v systému P+R, časové krátkodobé jízdenky celkem a paušální úhrady jízdného

Financování Na začátku února měl DP na hlavním účtu u České spořitelny, a. s mil. Kč. Na druhé straně však měl DP krátkodobé závazky z obchodních vztahů ve výši cca 5,3 mld. Kč Z velkých příjmů obdržel DP (kromě tržeb z jízdného) zálohu na kompenzaci podle smlouvy o veřejných službách ve výši 883,6 mil. Kč. Finanční úřad vrátil DP nadměrný odpočet DPH za měsíc prosinec 2012 ve výši 132 mil. Kč V průběhu února byly placeny ještě převážně faktury z roku V provozní oblasti šlo o běžné platby - mzdy, energie, Full servis metra, úklid, služby datových systémů a další V investiční oblasti byly největší platbou zálohy na dodávky 32 ks tramvají, které včetně DPH činily téměř 690 mil. Kč. Za deset nových midibusů bylo zaplaceno 40 mil. Kč (také včetně DPH). Za metro V.A bylo zaplaceno cca 330 mil. Kč, což bylo plně pokryto dotací HMP Na konci února měl DP na hlavním účtu mil. Kč, tzn., že během února došlo ke snížení o téměř 1 mld. Kč. Zároveň došlo ke snížení krátkodobých závazků z obchodních vztahů o cca 600 mil. Kč. Ty činily na konci února cca 4,7 mld. Kč (z toho 4 mld. Kč ze směnečného programu)

Předpokládaný vývoj V následujícím období musí DP řešit zejména problém závazku ze směnečného programu a financování dalších zasmluvněných tramvají Závazek ze směnečného programu je splatný nejpozději do konce srpna 2013 (v případě vydání nahrazující směnky). Vzhledem k tomu, že DP není schopen tento závazek a další tramvaje hradit z vlastních zdrojů a HMP neposkytuje DP dostatečný přiměřený zisk, je nutné situaci řešit opět externím financováním V současné době je proto podána výzva na financování nákupu tramvají 15T formou dalšího směnečného programu na částku, která by zajistila zaplacení závazku ze směnek stávajících a částku na nákup dalších tramvají

Lidské zdroje

Přehled probíhajících a vyhlášených výběrových řízení (od do ) ÚtvarNázev útvaruPMTermín vyhlášení Termín VŘ/statusTermín obsazení PM odd. Podpora řízení LZreferent IX - specialista (HR generalista) zrušeno odbor Interní auditvedoucí odboru probíhá odd. Benefity a vztahy s odbory vedoucí oddělení ukončeno odd. Marketingreferent VII zrušeno jednotka Informační technologie projektový manažer ukončeno služba Elektrotechnikavedoucí služby ukončeno odbor Interní auditreferent VIII probíhá odbor Aplikacevedoucí odboru probíhá odd. Strategie a rozvoj ITvedoucí oddělení probíhá

Plnění KS, bod 7.3 KS Informace o nástupech a výstupech zaměstnanců dle bodu c) Informace o dosažených průměrných mzdách ve smyslu bodu e)

Bod přílohy Mzdový předpis-Pravidla bod informace o vyplacených mimořádných odměnách v dané struktuře: a)za splnění pracovních úkolů, které se vyskytly mimořádně a jednorázově a vyžádaly si mimořádné pracovní úsilí, přičemž jejich splnění příznivě ovlivnilo výsledky práce nebo hospodaření útvaru popř. DP b)k ocenění mimořádného hospodářského přínosu práce, který se prokázal v následujících obdobích c)za výkon funkce mentora d)řidiči MHD za umístění v soutěži „jízda zručnosti“ e)jedná-li se o stimulaci v souvislosti s důstojným odchodem zaměstnance do starobního důchodu dle předem projednaného programu s odborovými organizacemi f)přijetí a realizaci zlepšovacího návrhu zaměstnance, který nesouvisí s popisem jeho pracovní funkce g)v souvislosti s ukončením pracovního poměru zaměstnance při schválení ředitelem LZ

Průměrné počty zaměstnanců 3/2013 KategorieEvidenční stavPlán Ř MHD z toho Metro Tramvaje Autobusy D celkem kat kat POP TH z toho dle bodu b) KS z toho dle bodu a) KS917924

Fluktuace zaměstnanců v jednotlivých kategoriích za 1-3/2013 NástupyVýstupy Převody z kat.do kat. Dělníci POP664 TH ŘMHD z toho Metro943 T A50393 Rozdíl nárůstem58 Vnitropodniková fluktuace (převody v rámci DP z kat. do kat.) 0,5 %

Celková míra fluktuace za období 1-3/ /2013 Celkem celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,38 kat. D celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,51 kat. POP celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace 64161,44 kat. TH dle bodu b) KS celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,52 TH dle bodu a) KS celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace 99160,98 Strojvedoucí metra celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace 45720,70 ŘMHD - Tramvaje celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,83 ŘMHD Autobusy celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,73

– odd. Organizace Přehled převodů neobsazených PM mezi útvary za období leden až březen 2013 poř. č.kód PMprofese/funkcez útvarudo útvaruke dni řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje řidič tramvaje technický pracovník VII

– odd. Organizace Přehled změn plánovaných TS mimo schválenou systemizaci za období leden až březen 2013 útvarprofese/funkce původní TS nový TS početke dni technický pracovník IV zámečník kolejových vozidel technický pracovník IV elektromechanik referent III hasič - velitel hasič - technik referent VI celkem:14

Informace Stejnokrojové součásti