Pravidelné měsíční jednání s OO 20. 6. – 21. 6. 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návrh státního rozpočtu ČR na rok 2010 Ministerstvo financí září 2009.
Advertisements

Struktura členění (dělení) členských příspěvků (14
Ekonomické posouzení možnosti zajištění údržby vozů metra na trase A a B formou plného outsourcingu Připraveno pro Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s. Listopad.
Výkonové zpoplatnění v ČR aktuální stav
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
PŘÍJMY A VÝDAJE, CASH FLOW
Plánování auditu 3. cvičení.
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
PRVNÍ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 18. KVĚTNA 2004 PRVNÍ ZASEDÁNÍ MONITOROVACÍHO VÝBORU RÁMCE PODPORY SPOLEČENSTVÍ 18. KVĚTNA.
Finalizace akvizičního procesu
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Přehled realizovaných plateb a opatření k urychlení proplácení projektů financovaných z ROP Střední Morava 2. září 2009 Olomouc 8. září 2009 Zlín Výroční.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace Finanční sumář Personální úsek.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace KARIR - prezentace vozového parku Finanční.
Návrh směrnice Organizační změny a optimalizace systemizace Rozpory po projednání s OO.
Pravidelné měsíční jednání s OO Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Provozní informace Finanční sumář Personální úsek.
Podpora v rámci Programu rozvoje venkova v období
Finanční prostředky pro příští programové období prosince 2006 Ing. Bohdan Hejduk, náměstek ministra.
11 Základní data návrhu rozpočtu vlastního hl. m. Prahy na rok 2011 doc. MUDr. Bohuslav Svoboda, CSc. primátor hl. m. Prahy Praha
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
Finanční řízení podniku
Úvod do podnikových financí
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Návrh způsobu financování opatření Národní strategie BESIP (k diskusi)
1 Finanční situace Dopravního podniku hlavního města Prahy Praha, leden 2009.
Dispečerské řízení pražského metra
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka „Stav financování vodohospodářských.
Návrh rozpočtu vlastního hlavního města Prahy na rok 2010 Praha
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
Statistika RF, výroční zpráva, kontrola plnění RF Vít RICHTER Národní knihovna ČR 23. dubna 2002 Brno.
10 zemí. 1 společnost. Ing. Jana Skálová, Ph.D.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Závěrka ve fiktivní firmě.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
RPS/CSF Technická pomoc RPS Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Praktický postup přípravy projektů Internetizace knihoven na krajích Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
VÝBOR PRO FINANCOVÁNÍ NÁRODNÍ STRATEGIE BESIP (VFNS) Informace o činnosti výboru pro jednání Rady vlády pro BESIP , Praha.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.01 Ročník3. ročník.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
VÝROČNÍ KONFERENCE,,Operační program Rybářství příležitost pro produkční rybáře“
Metodika dělení příspěvku dle ukazatelů A+B1 na základě rozhodnutí Akademického senátu zůstává metodika dělení příspěvku stanoveného podle ukazatelů A+B1.
Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy
Projekt internetizace knihoven (PIK) Mgr. Martin Boka 08/2004.
Úvod do podnikových financí
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
SOUČASNÝ STAV A STRATEGIE PROJEKTU OPENCARD OPENCARD v Praze, dne:
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Výroční zpráva o hospodaření UTB za rok Výroční zpráva o hospodaření zasedání AS Hospodářský výsledek UTB 2012 Hlavní činnost v.
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jan Mareš Závěrečný účet města za rok 2013.
Státní fond dopravní infrastruktury Objemy finančních prostředků pro budování infrastruktury v ČR, Ing. Kristýna Kastlová, Ph.D. referent specialista.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
Ministerstvo financí České republiky Jednání pracovní komise k RUD 31. března 2016 Ministerstvo financí Březen 2016.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Finance a řízení - rozpočty.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 6. dubna 2016 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) 10. dubna 2013 Ing. Michaela Stříbrná vedoucí odd.finan.nepř.nákladů
IPRM Kladno-Kročehlavy Aktuální stav realizace IPRM
Výroční zprávy Rady vlády pro udržitelný rozvoj 7. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území RVUR 31. březen 2010.
Analýza hospodářského výsledku
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
zřízen Upraven : - zákonem č. 458/2000 Sb. o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích - zákon č. 406/2000.
Výbor pro audit ing. Bohuslav Poduška, CIA, CRMA
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ 11. jednání Řídicího výboru IPRÚ
Finanční kontrola v příspěvkových organizacích kraje
Odbor školství oddělení školské ekonomiky
Tisková konference k výsledkům forenzního auditu projektu OPENCARD
Současný počet tramvají v evidenci DPMO a. s.
Transkript prezentace:

Pravidelné měsíční jednání s OO –

Obsah Jednání představenstva a dozorčí rady Interní audit Provozní informace Finanční sumář Bezpečnostní sumář Lidské zdroje Požadavky OO k projednání

Jednání představenstva a dozorčí rady

10. zasedání představenstva Valná hromada Pražské strojírny a.s. – představenstvo schválilo účetní závěrku Pražské strojírny a.s. za rok 2012 v plném rozsahu s tím, že Pražská strojírna a.s. vykázala ve výsledku hospodaření za účetní období roku 2012 zisk ,55 Kč Zpráva o hospodaření a kalkulace nákladů PID za 1. čtvrtletí 2013 – vedoucí oddělení Rozpočet, který shrnul výsledky hospodaření DP za 1. čtvrtletí 2013; DP rozepsal pro 1. čtvrtletí 2013 do výsledku hospodaření ztrátu ve výši tis. Kč; představenstvo vzalo předloženou zprávu o hospodaření a kalkulaci nákladů PID za 1. čtvrtletí 2013 na vědomí Posouzení variant provozu prodejních míst v metru – představenstvo se z důvodu chystaného ukončení spolupráce se společností Cross Point, s.r.o. seznámilo s posudkem variant provozu prodejních míst v metru. Nový smluvní vztah s provozovatelem bude zahrnovat úplné zrušení exkluzivity na prodej časových kupónů, redukci počtu prodejních míst, nový způsob odměňování provozovatele atd. Zároveň bude zákaznická linka e-shopu a ostatní činnosti spojeny s jejím provozem převedena do správy DP Podvozky vozů metra M1- představenstvo si vyžádalo aktuální informace k dané problematice. Pravděpodobným iniciátorem vzniku trhlin jsou znečištěné a nevyvážené trakční motory. Po vyhodnocení závěrů ze strany spol. Bombardier bude v Praze zorganizováno jednání, kde bude DP seznámen s dalším postupem řešení

11. mimořádné zasedání představenstva mimořádné zasedání – bylo svoláno za účelem projednání informací Ministerstva dopravy o možnosti navýšení finančních prostředků z fondů EU: –a to až o částku 3,7 miliardy Kč v souvislosti s uvažovaným navýšením programu Operační program Doprava prioritní osy 5. Zmíněná informace obsahuje též upozornění na možnost ponížení uznatelných nákladů o 25 % u dvou zakázek v rámci projektu prodloužení trasy metra V.A. DP může reagovat ve dvou směrech, jedním je tzv. přeschválení investičních nákladů projektu výstavba metra V. A a druhým realizace dalších projektů, které lze zařadit do kategorie „Rozvoj sítě metra v Praze“. Představenstvo se připravuje na oba směry, požádalo Ing. Dohnala, aby předložil návrh dalších kroků v procesu přeschválení projektu a technického ředitele požádalo předložení seznamu potenciálně realizovatelných projektů. Na závěr požádalo představenstvo o přípravu dopisu na Ministerstvo dopravy, ve kterém DP projeví zájem o navýšení dotace z EU a ubezpečí, že pokud nebudou prostředky čerpány na dostavbu trasy metra V. A budou využity na doplňující programy, které DP v současnosti připravuje

Interní audit

Personální obsazení a organizační struktura ze schválené koncepce IA V současnosti IA DPP disponuje 5-ti výkonnými auditory V souladu se schválenou koncepcí IA plánujeme posílit kompetence v oblasti auditu ITC, compliance (shoda s právními předpisy), risk managementu a procesní optimalizace

Poslání odboru Provádí audity v souladu se Standardy pro profesní praxi interního auditu, tj. nezávislé a objektivní ověřování, přezkoumávání a vyhodnocení stavu systémů, procesů, kontrolní a řídicích mechanizmů DP Přináší systematický metodický přístup k hodnocení a zlepšování účinnosti systému řízení rizik, řídicích a kontrolních procesů a řízení a správy DP Pro potřeby Výboru pro audit společnosti koordinuje aktivity spojené s ujištěním o stavu vnitřního řídícího a kontrolního systému DP Koordinuje činnost externích subjektů provádějících audity a kontroly v DP Ověřuje metodické postupy pro zajištění souladu s právními předpisy a řízení rizik v DP Ověřuje sledování legislativních požadavků v DP Ověřuje koordinaci, monitorování a hodnocení systém řízení rizik v DP Poskytuje konzultační činnost v souladu se Standardy pro profesní praxi interního auditu zejména v oblasti zajištění souladu s právními předpisy, řízení rizik, forenzních služeb, optimalizace procesů společnosti a kontrolních mechanizmů

Audity za 1Q 2013 Č. audituNázev audituZákazníci auditu /03/2013 Audit strategie obsazování pracovních míst Technický úsek, Personální úsek /01/2013 Prověření vykazování a skutečnosti při čerpání a spotřebě PHM u trakce autobusy Technický úsek /02/2013 Analýza Prověření procesu tvorby vnitřní řídicí dokumentace Personální úsek

Provozní informace

Výluka TRAM Francouzská: – říjen 2013 Výluka TRAM Prašný most: stávající etapa do , následně úplná uzávěra křižovatky, včetně Evropské ul. – předpoklad do října Krátkodobé výluky TRAM Výluka TRAM Komunardů (Dělnická – Ortenovo náměstí): – , navazuje Vltavská – Dělnická – Výluka BUS Vršovice - Kodaňská Výluka BUS Čakovice: pokračující etapy – do konce června Výluka BUS Kolovraty: – červenec 2013 Výluka BUS Újezd: – (navazující etapa do konce října) Informace o změnách a výlukách povrchové dopravy

Plnění dopravních výkonů za měsíce leden – květen 2013: TrakcePlán dle ROPIDuSkutečnostPlnění Metro ,75% Tramvaje vč. LD Petřín ,27% Městské autobusy vč. NAD ,59% Celkem ,86% Vzhledem k dodatečnému snížení plánu na rok 2013 dochází k přeplňování ujetých přepočtených vozokm ve všech trakcích. Dodatečně zpracovaná omezení v provozu, především v měsíci lednu a v polovině měsíce února (nasazení tzv. poloprázdnin při zkouškovém období na VŠ) sice ujeté přepočtené vozokm snížila, přesto se nepodařilo zredukovat dopravu v Praze tak, aby nedošlo překročení plnění dopravních výkonů (údaje jsou v tis. přepočtených vozokm)

V neděli vzestup hladiny Vltavy – v metru nejprve projížděno 8 stanic, cca od 23:00 hod. uzavřeny úseky Dejvická – Muzeum, Smíchovské nádraží – Českomoravská a Muzeum – Ládví Od pondělí upraven tramvajový provoz, zavedení náhradních tram linek XA (Podbaba – Želivského) a XB (Sídliště Barrandov – Nádraží Vysočany), náhradní bus linka XC (Kobylisy – Pražského povstání) – vyhrazené jízdní pruhy na magistrále Od pondělního večera další omezení provozu metra, linka A: Depo Hostivař – Náměstí Míru, linka B: Zličín – Radlická a Hloubětín – Černý Most, linka C: Háje – Muzeum a Kobylisy – Letňany – prodloužení náhradní tramvajové dopravy XB do trasy Radlická – Lehovec ve středu ráno obnovení provozu ve stanicích metra Muzeum A, Smíchovské nádraží, Českomoravská, Vysočanská a Kolbenova a v 11:00 hod. obnovení tram provozu do Modřan ve čtvrtek ráno zprovozněno metro A a B s tím, že některé stanice se projíždějí, linka C prodloužena na Hlavní nádraží, zrušena náhradní tram doprava XA a XB v pátek obnovení provozu metra C (3 projížděné stanice) v neděli od 15:00 hod. všechny stanice metra v provozu Mimořádná situace – povodně 2013 – stručný souhrn

Od pondělí DP vydává s každou větší změnou souhrnnou informaci pro média se stavem MHD Za týden bylo pro informování o aktuálním stavu MHD vydáno cca kusů informačních letáků, které byly vyvěšovány na vybraných místech a rozdávány cestujícím Telefonické informace – provozní doba telefonického infocentra byla přizpůsobena zvýšené poptávce Průměrný počet telefonních hovorů za období od do činil za den („běžný“ den, pro srovnání, bývá kolem 300 hovorů), nejvíce telefonních hovorů bylo zaznamenáno ve středu – Informátoři na vybraných místech (do pátku 7. 6.) – pozitivní ohlas u veřejnosti Výjimečná návštěvnost internetových stránek DP – více než přístupů za den (cca devítinásobek běžné denní návštěvnosti) Povodně 2013 – oblast informování

Mimořádná situace – povodně 2013

Finanční sumář za 1– 4/2013

Výsledek hospodaření za období 1- 4/2013 Za hodnocené období bylo dosaženo zisku ve výši tis. Kč, tj. o tis. Kč více oproti plánované ztrátě ve výši tis. Kč Plnění výsledku hospodaření je důsledkem nenaplnění plánovaných nákladů o tis. Kč a překročení plánovaných výnosů o tis. Kč Z roční plánované provozní části kompenzace ekonomicky oprávněných nákladů za závazek veřejné služby ( tis. Kč) činí rozpis na sledované období tis. Kč

v tis. Kč Meziroční porovnání nákladů a výnosů za a 2013

Přehled tržeb PID za a 2013 Tržby PID obsahují: časové jízdenky celkem (vč. zaměstnaneckého jízdného), duplikáty kupónů, jízdenky na jednotlivou jízdu, jízdenky v systému P+R, časové krátkodobé jízdenky celkem a paušální úhrady jízdného

Financování1/2 Na začátku dubna měl DP na hlavním účtu u České spořitelny, a. s mil. Kč. Krátkodobé závazky z obchodních vztahů měl DP ve výši mil. Kč. Podstatnou částí krátkodobých závazků je směnka ve výši 4 mld. Kč. Směnky měly původní splatnost , DP však vydal směnky nahrazující, které jsou splatné ke dni Z velkých příjmů obdržel DP (kromě tržeb z jízdného) zálohu na kompenzaci podle smlouvy o veřejných službách ve výši 883,6 mil. Kč. Finanční úřad vrátil DP nadměrný odpočet DPH za měsíc únor 2013 ve výši 48,85 mil. Kč. Dne byla na účet DP připsána bonifikace ve výši 33,9 mil. Kč vypočtená podle škodního průběhu roku 2012 Pokud jde o výdaje, byly v průběhu dubna placeny vysoké částky za výstavbu metra V.A. Pouze Metrostavu, a. s. bylo zaplaceno cca 760 mil. Kč (faktury za leden 2013). Na výstavbu metra V.A schválil HMP dotaci ve výši mil. Kč, do však DP žádnou dotaci neobdržel. Důvodem je to, že fakturace dosud nedosáhla částky schválené dotace

Financování2/2 Dne byla zaplacena další čtvrtletní splátka úvěru na vlaky metra. Splátka činila (finančně) 102 mil. Kč, z toho jistina 71 mil. Kč, úroky spolu s dalšími náklady pak 31 mil. Kč. Náklady byly účetně rozlišeny, takže většina byla zaúčtována do prvního čtvrtletí. Celkem bylo zaplaceno 34 z jedenašedesáti splátek, výše úvěru k (finančně) je mil. Kč V provozní oblasti byly jako vždy vysoké výdaje za mzdy, energie, Full servis metra, úklid, služby datových systémů a další Na konci dubna měl DP na hlavním účtu mil. Kč. Důvodem výrazného snížení je zejména skutečnost, že platby za výstavbu metra V.A proběhly prozatím z vlastních zdrojů Krátkodobé závazky z obchodních vztahů měl DP k tomuto datu ve výši mil. Kč

Předpokládaný vývoj V návrhu dodatku č. 6 ke Smlouvě o veřejných službách mezi HMP a DP je předběžný odhad kompenzace ve výši 10,6 mld. Kč. Tato částka neobsahuje žádný přiměřený zisk. Výše přiměřeného zisku na rok 2013 by měla být podle uvedeného návrhu dodatku stanovena až v průběhu roku na základě jednání s HMP V úterý 7. května 2013 pražští radní schválili návrh, na základě kterého poskytne hlavní město Praha DP záruku na osmimiliardovou půjčku na koupi tramvají 15T ForCity od Škody Transportation. Smlouvu mezi městem a DP dostanou na stůl ještě zastupitelé Nový směnečný program ve výši 8 mld. Kč tak vyřeší refinancování směnečného programu z roku 2012 ve výši 4 mld. Kč a zároveň zajistí finanční zdroje na úhradu dodávek tramvají 15T ForCity v roce 2013 a 2014 DP předložil radě návrh na 10letý lineární amortizovaný směnečný program. Garance města je důležitá pro případ, že by DP nebyl schopen směnky splatit. Pak by je město odkoupilo a zaplatilo. DP je v roce 2013 v situaci, kdy nemá ze strany města přiděleny žádné prostředky na obnovu majetku, resp. vozového parku a měl by letos odebrat 32 tramvají za cca 2,5 mld. Kč a také uhradit zmíněné směnky ve výši 4 mld. korun ze směnečného programu z roku 2012

Bezpečnostní sumář

PRACOVNÍ ÚRAZY V DP

VÝKAZ pracovní úrazovosti vykazované období pol rok období průměrný počet nem. pojištěn. zaměstnanců počet zameškaných kalendářních dnů Četnost - počet PÚ na 100 zaměstnanců Závažnost - průměrný počet zameškaných kalendářních dnů na 1 PÚ ,1964, ,1274,21 Za období leden – květen 2013 je evidováno 162 pracovních úrazů

Vývoj pracovních úrazů v letech Celkem PÚ Četnost PÚ3,613,824,283,984,333,333,983,123,19

Podíl jednotlivých zdrojů PÚ ZdrojPočetPodíl pád na rovině, z výšky18753 % materiál, břemena7521 % lidé, zvířata, živly5516 % dopravní prostředek72,0% nástroj, nářadí72,0% průmyslové škodliviny30,9% stroje a zařízení přenosná00,0% horké látky20,6% stroje a zařízení stabilní10,3% el. energie, jiný důvod123,2% CELKEM349

Přehled počtu PÚ u profesí řidič MHD Profese - řidič Přepočtený stav zaměstnanců Počet PÚ % strojvedoucí metra569170,4 řidič tramvaje ,5 řidič autobusu ,35

ROK 2011ROK 2012 POČET PÚZ TOHO NAPADENÍPOČET PÚZ TOHO NAPADENÍ Přepravní kontroloři Řidiči BUS Řidiči TRAM Ostatní Celkem Pracovní úrazy napadením

Rozdělení PÚ podle pracovního zařazení PRACOVNÍ ZAŘAZENÍ strojvedoucí metra1722 řidič tramvaje6372 manipulační řidič tramvaje00 řidič autobusu99113 manipulační řidič autobusu52 řidič nákladních a speciálních vozů02 řidič osobních a dodávkových vozů00 opravář kolejových vozidel710 opravář silničních vozidel1815 zaměstnanec výstavby a údržby kolejových tratí1510 ostatní dělnické profese6353 přepravní kontrolor3933 technicko-hospodářský zaměstnanec88 Hasičský záchranný sbor52

Rozdělení PÚ dle pracovního zařazení

Typické příklady úrazových dějů v DPP Napadení přepravních kontrolorů a řidičů (agresivní černí pasažéři, opilý cestující, bezdomovci apod.) Vystupování řidičů MHD z dopravních prostředků, pády, zakopnutí, špatné došlápnutí Poranění zad při manipulacích s materiálem, řidiči autobusu při zavírání víka motoru, řidiči obecně při pádech na záda při vystupování z vozů Řidiči tramvají pohmoždění zad při přehazování výměn Manipulace s plošinou pro vozíčkáře Řidiči zranění při dopravních nehodách

Při zvedání a zavírání víka motorového prostoru autobusu dochází k pohmoždění zad, ale i rukou a nohou.

Lidské zdroje

Přehled probíhajících a vyhlášených výběrových řízení (od do ) ÚtvarNázev útvaruPMTermín vyhlášení Termín VŘ/status Termín obsazení PM odd. Podpora řízení LZ referent IX - specialista (HR generalista) zrušenoxx odbor Interní auditvedoucí odboru ukončeno odd. Benefity a vztahy s odboryvedoucí oddělení ukončeno odd. Marketingreferent VII zrušenoxx jednotka Informační technologieprojektový manažer ukončeno služba Elektrotechnikavedoucí služby ukončeno odbor Interní audit referent VIII (zástup za MD) ukončeno odbor Aplikacevedoucí odboru ukončeno odd. Strategie a rozvoj ITvedoucí oddělení ukončeno Sekretariát EŘzástupce odborného ředitele ukončeno odd. Vnitřní kontrolareferent VII probíhá

Průměrné počty zaměstnanců 5/2013 KategorieEvidenční stavPlán Ř MHD z toho Metro Tramvaje Autobusy D celkem kat kat POP TH z toho dle bodu b) KS z toho dle bodu a) KS920924

Fluktuace zaměstnanců v jednotlivých kategoriích za 1 - 5/2013 NástupyVýstupy Převody z kat.do kat. Dělníci POP TH ŘMHD z toho Metro9513 Tramvaje Autobusy66 8 Rozdíl nárůstem57 Vnitropodniková fluktuace (převody v rámci DP z kat. do kat.) 0,93 %

Celková míra fluktuace za období 1-5/ /2013 Celkem celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,41 kat. D celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,85 kat. POP celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,88 kat. TH dle bodu b) KS celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,32 TH dle bodu a) KS celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,42 Strojvedoucí metra celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace 55710,88 ŘMHD - Tramvaje celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,81 ŘMHD Autobusy celkový počet RPPprůměrný počet zam.míra fluktuace ,93

Přehled - mzdy DP

Požadavky OO k projednání Projednat systém jednání (např. pravidelnost jeho konání každý měsíc, pravidelnou přítomnost vedoucích vozoven, možnost jeho svolání na žádost někoho z předsedů OO a nikoliv jen z podnětu VJPT atd.) vedení JPT s odborovými organizacemi působícími v rámci JPT Projednat systém a způsob projednávání nových jízdních řádů tramvajových linek a změn JŘ s odborovými organizacemi (např. projednávat by měl VJPT a to vždy a každý nový či každou změnu, ne pouze oznamovat OO, vhodnost (příp. nevhodnost!) dělení bezpečnostních přestávek na kratší časové úseky a tím fakticky neumožňovat jejich plnohodnotné čerpání v rozporu se ZP atd.)