Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

Environmentální výchova pro základní školu
PT – obecná charakteristika
Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Systém kurikulárních dokumentů
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Soubor vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot Kompetence potřebuje každý jedinec pro své osobní naplnění a rozvoj, pro.
KURIKULÁRNÍ REFORMA RÁMCOVÉ VZDĚLÁVACÍ PROGRAMY et al.
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Taneční a pohybová výchova
Vzájemná hospitační činnost
Finanční gramotnost v počátečním vzdělávání Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy RNDr. Jindřich Kitzberger náměstek ministra.
Podpora EVVO v rámci globálních grantů OPVK Ústeckého kraje Praha,
Cesta k modernímu vzdělávání
Vlastní hodnocení školy
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
aktuální problémy současného světa postoje, názory, jednání
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Základní škola T. G. Masaryka, Studénka ředitelka školy: Mgr. Alena Dvorská počet žáků 291, počet pedagogických pracovníků 20 součásti školy: škola, školní.
NÁRODNÍ INSTITUT PRO DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ
RVP A ŠVP V PRÁCI UČITELE T AK ŠEL ČAS KURIKULÁRNÍ REFORMY Dějství první: bouřlivá 90. léta Dějství druhé: Bílá kniha (2001) Dějství třetí:
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
EVVO v Královéhradeckém kraji. Situace na KÚ KHK a strategické dokumenty pracovníci EVVO – 1 úvazek na odboru životního prostředí, spolupráce s odborem.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
Průřezová témata.
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ PROJEKTU. MODERNIZACE VZDĚLÁVÁNÍ – ŠANCE LEPŠÍHO PRACOVNÍHO UPLATNĚNÍ CZ.1.07/1.2.33/
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Rámcové a školní vzdělávací programy
aktuální problémy současného světa
RÁMCOVÝ VZDĚLÁVACÍ PROGRAM INFORMAČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Trendy ve fyzikálním vzdělávání na základních školách a na gymnáziu Josef Janás Katedra fyziky PdF MU [ Současné trendy našeho základního a středního školství.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
GLOBÁLNÍ ROZVOJOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ ZDROJE METODICKÉ PODPORY PaedDr. Markéta Pastorová
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Kurikulum G Podpora učitelů gymnázií jako pilířů kvality vzdělávání Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání Zásady předškolního vzdělávání Cíle vzdělávání Podmínky vzdělávání Obsah vzdělávání Autoevaluace.
NZZ – Nová závěrečná zkouška IPN Dana Kočková, NÚOV MŠMT,
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Návrhy na Individuální projekty ostatní v rámci OP VK v gesci odboru předškolního, základního a základního.
Setkání v cyklu Střední školy a zřizovatel
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
1. Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Plánování prvních kroků
Výzva k předkládání žádostí
Konflikt, koření života
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Teorie a metodika výchovy seminář 1
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Mgr. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
ŠANCE – před - po 1. výzvě Informační schůzka
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Transkript prezentace:

Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach

Časová posloupnost Návrh RVP G Pilotní ověření Plošná realizace

RVP Stát Stanovení základní vzdělávací úrovně Požadované výstupy Klíčové kompetence Průřezová témata Škola Zpracování školního vzdělávacího programu Hodnocení žáků a autoevaluace školy Spolupráce se sociálními partnery Týmová práce

Klíčové kompetence nadpředmětové pojetí Komunikativní Řešení problémů K učení Sociální a občanské

Průřezová témata Osobnostní a sociální výchova Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech Multikulturní výchova Environmentální výchova Mediální výchova

Podmínky pro realizaci RVP G I. Ekonomické podmínky H = 53 rok 2008 a dále H = 48 krajské normativy (rok 2007)

Podmínky pro realizaci RVP G II. Vzdělávání pedagogů a) managementu škol - OP VK, IPo - oblast podpory 1.3 b) koordinátorů tvorby ŠVP - OP VK, IPn - oblast podpory 4.1, projekt Kurikulum G b) ostatních pedagogů - OP VK, GG – grantové projekty na úrovni krajů

Kurikulum G Délka3 roky (2008 – 2011) Rozpočet40 mil. Kč Partner projektuVÚP Praha Klíčové aktivity: 1.Podpora koordinátorů – vzdělávání, vzájemná výměna zkušeností 2.Podpora učitelů – virtuální hospitace, oborové semináře 3.Kvalitní škola – hodnocení úspěšnosti zavádění ŠVP na gymnáziích

Děkuji za pozornost.