1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008
2 Situace obecná neznalost NOK nízká povědomost o fondech EU současný stav – kvantita předkládaných žádostí velmi převyšuje kvalitu předsednictví EU „za dveřmi“
3 Co je to NOK? Národní orgán pro koordinaci zastřešuje všechny operační programy v České republice financované z fondů Evropské unie.
4 Cíl kampaně Zajistit, aby pomoc z fondů EU byla transparentní pro všechny cílové skupiny.
5 Cílové skupiny Široká veřejnost – přímo se nepodílí na realizaci OP Odborná veřejnost – státní správa a samospráva, masmédia, EK a další odborníci Příjemci – potenciální příjemci a příjemci – subjekty, které mají zájem o realizaci programů
6 Specifické cíle kampaně 1.Zvýšit úspěšnost realizace nástrojů politiky hospodářské a sociální soudržnosti EU 2.Přispět k úspěšné realizaci NSRR 3.Podpořit realizaci úspěšných projektů
7 Leitmotiv Víte, že: 2007–2013 je období, ve kterém lze předkládat projekty 24 operačních programů nabízí finanční podporu EU 26,69 mld. EUR je určeno k čerpání projektových žádostí již bylo předloženo projektů již bylo schváleno 1,87 mld. EUR již bylo přiděleno
8 Leitmotiv
9 Víte o nás? Leitmotiv
10 Komunikační nástroje billboardy citylighty inzerce letáky A5 postery A3 TV spoty ABC – abeceda fondů Evropské unie
11 Vizuals
12 Vizuals
13 Komunikační kanály - billboardy – ČR citylighty – Praha legální výlep A míst v ČR - MHD - vnitřní výlep A měst – celkem 1065 dopravních prostředků - direct maily - pobočky Hospodářské komory – 95 míst - direct maily - starostové obcí v intervalu obyvatel – 2500 obcí - direct maily domácností - pop-up na a - inzerce VLP - 6 x - inzerce MF - 3 x - inzerce v zájmových časopisech (Zahrádkář, Včelař apod. - celkem 13 titulů) - TV spot 8 x - ČT 24 - TZ každý týden
14 Shrnutí Chceme pomoci zejména obyčejným lidem v regionech zorientovat se v evropské problematice, protože je pro ně nesrozumitelná. Jdeme za nimi až do jejich měst a obcí. Myslíme na ty, co to mají daleko do velkých center. Chápeme jejich problémy. Ministerstvo pro místní rozvoj myslí na obyčejné lidi, kteří žijí daleko od „center moci“. Budeme jim jednoduše a jasně vysvětlovat, jak se čerpají peníze (proto brožury do malých obcí a regionálních infocenter, pohlednice, inzeráty v zájmových časopisech). Chceme před předsednictvím vylepšit postoj veřejnosti ke strukturálním fondům obecně (proto billboardy, plakáty, spot v televizi, propagace na webu).
15
16 Děkuji Vám za pozornost.