Název projektu: Chceme Tebe, Tebe…i Tebe! Název tématu: Studuj na…

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přijímací řízení v roce uchazeč může pro 1
Advertisements

CJ izolace, s.r.o. Soutěž o odběr zboží zdarma v hodnotě 5.000,- Kč. Zveme vás do soutěže o odběr zboží zdarma v hodnotě 5.000,-Kč bez DPH 19%. wwww wwww.
Přijímací řízení na střední školy pro školní rok 2013 / 2014
Tato prezentace podává základní informace o škole, o jejím technickém vybavení, o výuce a o školních akcích a aktivitách Informace o škole Vybavení.
Přijímací řízení.
Gymnázium, Praha 8, Ústavní 400
NABÍDKA REKLAMNÍCH PLOCH K PRONÁJMU
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Čtyřleté studium.
Zápis dětí do Mateřské školy Pržno •Zapsat děti do mateřské školy si můžete ve středu a ve čtvrtek , vždy od do hodin v.
1 SEZÓNA ZIMNÍ SEMESTR Co je UNIpoker? (kdo jsme, pro koho je liga?) •Vysokoškolská amatérská pokerová soutěž pro studenty, absolventy a přátele.
příspěvková organizace Středoškolská 3, Ostrava-Zábřeh
Atletický klub A.C. Sparta Praha
Soutěž Obec přátelská rodině Petr Šimerka ministr práce a sociálních věcí 14. května 2009.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Věrnostní program.
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval: Mgr. Pavel Drobil, Náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval:
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
UKONČENÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY
Prezentace Klubových výletů Jsme sdružení pořádající výlety od roku Jsou určené především fanouškům Městské hromadné dopravy, avšak i ostatní si.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
Prezentace školy.
Spokojené Díly o.s. Členská schůze
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA STRAKONICE (= IPRM)
Opavské Slezsko … krajem bílé perly Členové týmu: Lenka Juchelková
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
Spokojené Díly o.s. Členská schůze Agenda Hodnocení komunitních aktivit na Dílech Členové našeho sdružení Plán akcí pro rok 2008 Rozpočet sdružení.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Vítáme vás na Vánočním koncertě s jarmarkem Žádáme všechny příchozí, aby dbali své vlastní bezpečnosti!
Hledá se Kamarádka knihovna (už podruhé). Kdo jde s námi Generální partner: firma 3M Česko O záštitu nad soutěží požádáno: Ministerstvo kultury ČR Odborný.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI 7. února 2013.
Přijímací řízení v roce uchazeč může pro 1.kolo přijímacích zkoušek podat 2 přihlášky, počet přihlášek na 1 SŠ není omezen (uchazeč si musí dávat.
 1. Třídní schůzka + plenární schůze SRPDŠ čtvrtek PS od 15.30hod., TS od hod.   2. Třídní schůzka úterý nižší.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
1 Prioritní osa 2 Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání 30. října 2008 Karolína Gondková Odbor vysokých škol Odbor vysokých škol.
Úvod do managementu 1. seminář
k přijímacímu řízení pro školní rok
VÍTEJTE V NAŠÍ ONLINE PORADNĚ! Váš poradce:David Kříž telefon: www: Poradna Lepší kondice.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Souvislý příklad na mzdy
Přijímací řízení pro školní rok 2015/16 Čtyřleté studium.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
PREZENTACE PRO SCHŮZKU RODIČŮ ZŠ A MŠ.  PŘIHLAŠOVÁNÍ A ODHLAŠOVÁNÍ STRAVY LZE PROVÁDĚT DEN PŘEDEM A TO NEJPOZDĚJI DO 13,30 HOD. NÁSLEDOVNĚ:  em:
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Věrnostní program 2011 Národní památkový ústav a Plzeňský Prazdroj
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Informativní schůzky pro rodiče vycházejících žáků říjen 2008 INFORMACE: SCIO testování žáků podpora řemesel v odborném školství nový způsob přijímacího.
Prezentace pro projektovou výuku na DIDI2
Slovní úlohy na procenta Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu PowerPoint 2003 ZŠ Benešov Karlov.
Přijímací řízení Gymnázium Český Krumlov Školní rok 2016/2017.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Letní škola EkoInkubátor
Přijímací řízení pro žáky vycházející z 5. ročníků
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ Kritéria přijímacího řízení v 1. kole pro šk. r
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Most, příspěvková.
Krajský Fotbalový Svaz Vysočina
Setkání kariérových poradců
Transkript prezentace:

Název projektu: Chceme Tebe, Tebe…i Tebe! Název tématu: Studuj na… Seznam členů týmu: Marie Koutná Lenka Študentová Lucie Hrubá David Janda Petr Dej Pedagogický vedoucí týmu: Mgr. Iva Dombrovská Gymnázium Ostrava – Zábřeh Volgogradská 6a 700 30 Registrační číslo: 26

Obsah prezentace Výběr tématu Cíle Marketingový mix Podrobný popis jednotlivých témat Zhodnocení

Studuj na… Úkolem je zpracování návrhu propagace střední školy pro školní rok 2008/2009. Výchozí předpoklady: Plán zpracováváme pro školu, na které studujeme. Náš rozpočet je limitován částkou 500 000,- Kč. Musíme zajistit vše potřebné pro to, abychom školu prezentovali odpovídajícím způsobem.

Naše vize Zvednout prestiž školy Přilákat co nejvíc uchazečů o studium na naší škole Zvýšit popularitu a zájem o naše gymnázium v Ostravě a okolí

Cílové skupiny Žáci nižšího stupně základních škol. Této skupiny se týkají spoty v rádiu Impuls, Den otevřených dveří, basketbalový turnaj a návštěva škol. Rodiče, prarodiče a ostatní příbuzní potenciálních uchazečů o studium na naší škole. Této skupiny se týkají spoty v Českém rozhlase, reklamy ve vozidlech a na zastávkách MHD, inzerce v měsíčníku Program a deníku Metro.

Zhodnocení dosavadní situace Škola je dosud prezentována zejména vynikajícími výsledky studentů v odborných soutěžích ( bronzový Petr Juřík na Mezinárodní chemické olympiádě v roce 2007 ), aktivitou studentů ( organizace Dne Indie na naší škole – pozván byl i velvyslanec Indie pan P.S.Raghavan; Pražský model OSN a jiné... )

Claim kampaně – variantní řešení Chceme Tebe, Tebe… i Tebe! Máte doma dítě? Dejte ho k nám hbitě!!!!

Marketingový mix je složen z… reklamních spotů v rádiích ( celková cena 109 200 Kč )‏ reklamy v prostředcích MHD města Ostravy ( 98 421 Kč )‏ inzerce v ostravském měsíčníku Program ( 34 930 Kč )‏ inzerce v deníku Metro ( 172 710 Kč )‏

Spot v rádiu Rozhlasový reklamní spot se skládá ze dvou mluvených hlasů, hudby a jiných efektů. Délka je 15 až 30 s. Cena za výrobu 3 500 Kč. Reklamní spoty se budou vysílat ve dvou rádiích: a) rádio Impuls b) Český rozhlas Reklamy v obou rádiích jsou určeny jak pro rodiče a příbuzné, tak pro samotné potenciální uchazeče o studium na naší škole. Vybrali jsme, podle našeho názoru, oblíbená rádia na Ostravsku.  

Rádio Impuls – regionální reklama Cenová kalkulace : 77 700 Kč Cena za jeden reklamní spot, který je publikován v rozmezí 6 až 9 h ráno a trvá 15 s je cca 1 295 Kč Reklamní spot bude vysílán 2krát denně v daném rozmezí 6 až 9 h ráno Tato reklamní kampaň bude probíhat na rádiu Impuls cca 30 dní před Dnem otevřených dveří ( 1.1. – 30.1. 2008 ) Navrhovaný obsah reklamního spotu: „Chceme tebe a tebe!!!“...... „A co mě?“..…“I tebe! Vy všichni můžete studovat u nás, na Gymnáziu v Ostravě - Zábřehu.“ „Naše internetové stránky jsou www.gyvolgova.cz. Navštivte nás!“

Český rozhlas – regionální reklama Cenová kalkulace :31 500 Kč Reklamní spot bude vysílán 2krát denně v rozmezí 9 až 12 hodin (pracovní den: 750 Kč, víkend: 700 Kč) a 15 až 18 hodin (pracovní den: 400 Kč, víkend: 400 Kč). Tato reklamní kampaň na Českém rozhlase bude probíhat po dobu 14 dní před Dnem otevřených dveří ( 7.1.-21.1. 2008 ). Navrhovaný obsah reklamního spotu: „Máte doma dítě? Dejte ho k nám hbitě!!! Více na www.gyvolgova.cz. Přijďte se za námi podívat.“

Městská hromadná doprava Reklama se skládá z: reklamy na vybraných zastávkách letáků ve vozidlech MHD   Důvod volby pro umístění reklamy do MHD je zřejmý. S prostředky hromadné dopravy se setkává denně mnoho lidí.

Reklama na vybraných zastávkách Cenová kalkulace :10 000 Kč Vybrali jsme tyto frekventované zastávky v okolí našeho gymnázia: Hulvácká, Karpatská, Nové Výškovice, Dubina, ÚMOb Jih 2 000 Kč za 1 m² / 1 měsíc -> 5 x 2 000 Kč -> 10 000 Kč Reklama bude probíhat po dobu jednoho měsíce od 1.1. do 31.1.2008

Letáky ve vozidlech Cenová kalkulace : 88 421 Kč 1000 ks letáků formátu A4 reklama bude probíhat po dobu 3 měsíců, v termínu před podáváním přihlášek na přijímací zkoušky podrobný rozpočet: prosinec ( 4 týdny ) – přirážka 10%; 34 964 Kč leden ( 4 týdny ) – sleva 15%; 28 607 Kč únor ( 3 týdny ) – sleva 15%; 24 852 Kč tramvajové spoje v okolí školy: 2, 7, 6, 11, 17, 1 autobusové spoje v okolí školy: 77, 41, 31, 48, 60

Měsíčník Program Cenová kalkulace : 34 930 Kč uplatnění mimořádné slevy 30% pro zatím neinzerující firmy programový a reklamní měsíčník Program je zdarma roznášen do schránek ostravských rodin s nákladem 134 000 ks, proto je velmi vhodným artiklem pro umístění reklamy umístění reklamy: titulní strana navrhované číslo, ve kterém by měla být reklama zveřejněna: leden 2008 ( tj. měsíc, ve kterém se koná Den otevřených dveří )

Deník Cenová kalkulace: 172 710Kč Reklama bude probíhat v měsíci Dne otevřených dveří, tedy v lednu Den Cena Pondělí 24 510 Kč Úterý 22 800 Kč Středa Čtvrtek Pátek 28 500 Kč Mediaplán leden Pondělí Úterý Středa Čtvrtek Pátek Sobota Neděle 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Den otevřených dveří Cenová kalkulace: 5 000 Kč Zde využijeme možného potenciálu školy (budova, přilehlý areál, vybavení, profesoři, studenti i ostatní zaměstnanci školy) Den otevřených dveří s doprovodným programem bude probíhat v úterý 15.1. 2008 od 15 do 18 hodin Součástí bude prohlídka školy a jejího areálu, prezentace školy, různé ukázky vybavení a dovedností studentů V dopoledních hodinách bude, v rámci atraktivnosti naší školy pro budoucí studenty, probíhat basketbalový turnaj v tělocvičně školy Pozvánka rozesílána e-mailem do škol

Pozvánka Den otevřených dveří V úterý 15. 1. 2008 se na škole Gymnázium Ostrava - Zábřeh uskuteční Den otevřených dveří. Tímto srdečně zveme všechny rodiče, budoucí studenty a uchazeče o studium na naší škole, aby nás přišli navštívit. Akce bude probíhat od 15:00 -18:00. Návštěvníkům budou zveřejněny učebny, posluchárny, laboratoře s ukázkami pokusů a také nově zrekonstruované hřiště. Těšíme se na Vás. Kontakt: Gymnázium Ostrava-Zábřeh Volgogradská 6a 700 30 Ostrava-Zábřeh tel./fax: 596 750 873 info@gyvolgova.cz

Sportovní klání základních škol Basketbalový turnaj Z celkového rozpočtu na propagaci školy bude odloženo 5 000 Kč na ceny pro účastníky turnaje Pozvánka rozesílána e-mailem do škol

Pozvánka Dne 15. 1. 2008 se v tělocvičně Gymnázia Ostrava-Zábřeh uskuteční basketbalový turnaj. Soutěžit se bude v pětičlenných družstvech. Zúčastnit se mohou všichni žáci nižšího stupně základních škol v Ostravě. Přihlášky se jmény účastníků a názvem školy zasílejte na naši adresu a to nejpozději do 20. 12. 2008. Začátek turnaje je v 8:00 a předpokládaný závěr ve 12:00. Těšíme se na hojnou účast. Adresa: Gymnázium Ostrava-Zábřeh Volgogradská 6a 700 30 Ostrav-Zábřeh info@gyvolgova.cz

Návštěva ZŠ V Ostravě se nachází 75 ZŠ. V rámci komunikační výchovy studenti SVS resp. ČjKV budou navštěvovat ZŠ a prezentovat naše gymnázium. Studenti budou podávat podrobné informace a rozdávat propagační materiál ( propisky, brožury, letáky, plakáty ) do škol.

Plakát: cílová skupina rodiče Celková cena: 14 250 Kč 300 ks plakátů formátu A3 42 Kč barevný tisk + 5,50 Kč příplatek za lesk => cena jednoho plakátu je 47,50 Kč

Plakát: cílová skupina žáci

Leták: Celková cena: 12 250 Kč cca 10 000 letáků Typ papíru: Křída (135g) Barevnost: přední strana 4 barvy, zadní není Další požadavky: doprava, balení, výsek

Brožura: Celková cena: 4 000 Kč Množství cca 2 000 ks formátu A4 Využití školní tiskárny, černobílý tisk, bílý papír Do každé základní školy alespoň 20 brožur ( tzn. 1500 ks ) ; dále dostupnost materiálu na Dni otevřených dveří Obsah: historie školy, úspěšnost absolventů, seznam volitelných předmětů, atd...

Propagační materiál Propisky s logem školy Celková cena: 11 800 Kč Jedna potištěná propiska cca 6 Kč Vytvoření šablony 400 Kč Množství cca 2 000 propisek

Ekonomické zhodnocení Reklama Cena Rádio Impuls 77 700 Kč Český rozhlas 31 500 Kč Výroba reklamních spotů 3 500 Kč MHD zastávky 10 000 Kč MHD vozidla 88 421 Kč Deník Metro 172 710 Kč Měsíčník Program 34 930 Kč Sportovní klání 5 000 Kč Den otevřených dveří Brožury 4 000 Kč Letáky 12 250 Kč Plakáty 14 250 Kč Propisky 11 800 Kč Celková cena 471 061 Kč Zůstatek 28 939 Kč

Mediaplán Reklama Upřesnění Prosinec Leden Únor Spoty v rádiu Impuls 1.1.-30.1. Český rozhlas 7.1.-21.1. MHD Zastávky 1.1.-31.1. Vozidla 3.12.-17.2. Inzerce v měsíčníku Program leden Inzerce v týdenníku Metro 3.1.-30.1.

Závěr   Převedení návrhů do praxe by zvýšilo počet uchazečů o studium na našem gymnáziu a také pozvedlo prestiž školy, v důsledku čehož by došlo i k zvýšení úrovně našeho gymnázia. Za nejúčinnější prvek pro přilákání nových studentů považujeme výrazné letáky a plakáty, které snadno upoutají pozornost. Tím se naše gymnázium dostane do podvědomí široké veřejnosti. Nejproblematičtější oblastí práce, bylo vypracovaní časového harmonogramu, tak aby měl co nejvyšší účinnost a také dodržení finančního limitu. V závěru jsme ale vše skvěle zvládni a zůstala nám i finanční rezerva pro případnou potřebu, z důvodu výskytu jakýchkoli problémů.

www.gyvolgova.cz