Vedení týmu. Vedení týmu Teambuilding budování týmu vzdělávání a stmelování týmu prostřednictvím zážitků snaží se odpoutat pracovníky od pracovního.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mezilidské vztahy na pracovišti
Advertisements

Dita Pelantová Šárka Lukešová 3.VSRR
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Našim prvořadým úkolem je nabídnout firmám co nejširší sortiment služeb v jednom balíčku. Projekty jsou sestavovány na základě potřeb našich klientů.
Řízení diverzity Mgr. Hana Velíšková, HR specialistka Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů.
Jaroslav Šlehofer „Cobra“
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
V e d e n í l i d í.
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Role supervize v bilanční diagnostice BDg z pohledu poradce pro dospívající z dětských domovů Tento projekt je financován z ESF a státního rozpočtu ČR.
Jak lépe rozumět týmům? Michal Osuský Cyril Hoschl Veronika Langrová.
TMG Radka Veselá IV/17 Stimulátory Motivátory Správné vedení firmy.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Hodnocení pracovního výkonu
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
CO BYCHOM NEBYLI V DĚČÍNĚ BEZ KVALITY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_15.
► Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Co je vztahová patologie?
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ ŠKOLA: STŘEDNÍ ŠKOLA PRÁVNÍ – PRÁVNÍ AKADEMIE, S.R.O. TYP ŠABLONY: III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Mentoring a Magistrát HR Know - How & Fórum personalistů Ing. Libor Peprný
Supervize v rámci sociální práce Specifické metody SP LS 2014 Specifické metody SP LS 2014.
1 Měření efektů manažerských vzdělávacích a rozvojových aktivit Štěpán Galbavý Partner Inventa,s. r. o.
Mobbing psychický teror na pracovišti
KDO CO je PR OČ KDO CO je PR OČ. Roman Šebrle Změlík Robert.
LEADERSHIP DEVELOPMENT PROGRAM
Působení psychologa jako člena týmu odborných pracovníků projektu AVC
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Řídící struktury, malé a velké organizace
Vzájemná pomoc Petr Machala. Alfred Adler říkal, že člověk usiluje získat osobní moc neúspěch může vyvolat pocit méněcennosti Jste v něčem lepší než ostatní?
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
Skupinová dynamika III Doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D. Katedra společenských věd ve sportu Fakulta sportovních studií.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Sdružení Práh Vzniklo v roce 1999 prostřednictvím projektu Matra II – holandského ministerstva zahraničí V roce 2000 členem sdružení se stává Psychiatrická.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Supervize. Slovo supervize můžeme doslovně přeložit jako nadhled. Jde o činnost, při které supervizor pomáhá pracovníkovi (supervidované osobě) získat.
KRIMINALITA ŠIKANA MOBBING + BOSSING Brno, FÁZE ŠIKANY I. Ostrakismus II. Přitvrzování – ojedinělá fyzická agrese III. Vytvoření jádra agresorů-klíčový.
PEČOVATELSKÉ CENTUM PRAHA 7 Domov Svojšice Realizace systému profesního vzdělávání v Domově Svojšice.
Co je program Mládež v akci? Největší evropský grantový program na podporu NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ.
. Lektor: Mgr. Stanislav Loskot, MBA – pro Magistrát města Frýdku-Místku Dolní Lomná zpracovala: Lucie Dužíková Manažerské dovednosti.
CLIL zkušenosti Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
Gabriela Šustková, Josef Havela, Petr Štěpáník Koučování ředitelů škol informace k pilotnímu projektu.
Teorie a metodika výchovy Lekce 4: Pedagogika volného času a zážitková pedagogika Mgr. Katřina Lojdová
PODPORA UČITELE Individuální projekt národní Garant projektu: Odbor 22 MŠMT.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů ve zdravotnictví
HARTMANN partnerem ve vzdělávání profesionálů v sociálních službách
Seminář pro poskytovatele Návrh vzdělávacích aktivit 2017 „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
SENIOR WORK Eva Smejkalová.
MAP Místní akční plán rozvoje vzdělávání v SO ORP Šternberk
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Ing. Veronika Dostálková MBA
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Společenská odpovědnost a školy
Úvod do supervize Jitka Navrátilová
Individuální projekt „Podpora zkvalitnění a rozvoje služeb pro osoby s duševním onemocněním“ Starzewská Sylvie, DiS
Teorie a metodika výchovy seminář 1
Job rotace a jiné formy flexibilizace práce
Práce se selhávajícím žákem
Vzorový projekt pro ZŠ.
Model intenzivní podpory
Vzorový projekt pro gymnázia
Vzorový projekt pro ZŠ.
Transkript prezentace:

Vedení týmu

Teambuilding budování týmu vzdělávání a stmelování týmu prostřednictvím zážitků snaží se odpoutat pracovníky od pracovního stereotypu cílem je získat motivaci pro práci v kolektivu formou her

Druhy teambuildingových akcí Event program - 1 denní program umožní zprostředkovat nevšední zážitek založený na zábavě a odreagování se od běžného pracovního života, zaměstnanec má pocit, že pro něj firma něco dělá

Druhy teambuildingových akcí Teambuilding - cílem je systematické budování a rozvoj týmu, je sestavený program, který nutí ke vzájemné spolupráci, trvá 2-3 dny a vede ke zlepšení vztahů v kolektivu, typické jsou outdoorové aktivity

Druhy teambuildingových akcí Teamwork -zefektivnění spolupráce týmu, probíhá ve dvou etapách, nejprve se zmapuje situace v týmu, pak se odstraní kritická místa

Individuální rozvoj Mentoring – starší, zkušenější pracovník, pomáhá novým, aby se zapracovali

Individuální rozvoj Koučing - pomáhá zvýšit osobní i týmovou produktivitu a najít řešení problémů, kouč sleduje pracovníka, radí mu a podporuje jeho profesní růst

Sociální problémy v kolektivu Mobbing -psychické znepříjemňování fungování a práce některému spoluzaměstnanci ostatními, útok kolegů či kolegy na jiného

Sociální problémy v kolektivu Bossing – šikana ze strany nadřízeného, ponižuje podřízeného před ostatními, zadává mu nesplnitelné úkoly, aby ho mohl kritizovat..

Sociální problémy v kolektivu Staffing - tlak podřízených pracovníků na vedoucího, cílem je jeho zničení.