Postavičky z přírodnin

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Tvoření s dětmi KYTIČKY Z TĚSTOVIN. Pomůcky Těstoviny si obarvíme připravenými barvami a necháme zaschnout.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
poznej, co je pod čtverečky
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?.
MY DAY Jazyk a řeč.
Svět hudby Hudební nástroje.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
SILUETY POD HLADINOU Kdo je kdo?.
Logo pro veverky a kamarády
Kolik jich berušky mají?
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Umíš je pojmenovat a umístit?
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Transkript prezentace:

Postavičky z přírodnin

šiška šípky žalud oříšky jehnědy kaštan bukvice

Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com

Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC Didaktický kufřík - KUMUČ (špejle, lepidlo, tavná pistole) Přírodniny nasbírané při procházce – šišky, bukvice, skořápky, listy, mech, jehnědy, klacíky, kůra, lišejníky, kamínky, žaludy, kaštany,… Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Prezentace slouží jako úvod pro tvoření postaviček z přírodnin. Na prvním snímku děti poznávají přírodniny a povídají si o nich. Snaží se přijít na další, které na obrázcích nejsou. Další snímek slouží jako inspirace toho, co lze z přírodnin vyrobit. Navazuje vycházka (při které děti nasbírají přírodniny) a tvoření. Očekávání a cíle Tvořivá práce s přírodními materiály Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na prvním snímku se objeví popis přírodniny po dotyku na jednotlivé obrázky. Druhý snímek je bez animací Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast DÍTĚ A JHOE PSYCHIKA (PSYCHOLOGICKÁ) Podoblast POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI – Tvořivost, vynalézavost, fantazie Dosažené konkretizované výstupy – Tvořivě využívat přírodní materiály při výtvarné činnosti, tvořit dle vlastní představy Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.