Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Zmrzlina Bc. Barbora Haslová.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Ovocný salát pro maminku
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Nářadí – velikost, počet
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
U ševce Věra Vernerová.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
Pomáháme si? Bc. Dana Hašková.
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Hrajeme si na poštu Věra Vernerová.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Domácí práce Eva Císlerová, DiS..
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Bludiště.
Mícháme barvy vnímání.
Jak poznáme policistu Bc. Lenka Sokolová.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
Návštěva kolomazné pece
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Vlastní zdroje Fotografie a obrázky z archivu autora

Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje čtyři pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Dítě dokáže samostatně splnit jednoduchý úkol – určení pomůcek k pletení, jaké výrobky vzniknou z vlny a zdroj vlny. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním materiálem 2. snímek – děti vybírají ovečku jako zdroj vlny pomocí lišty pera 3. snímek – děti určují pomocí lišty pera, které pomůcky využijeme k výrobě pletenin 4. snímek – děti určují pomocí lišty pera, které výrobky jsou z vlny využití KUMUČe – 3. a 4. snímek je možné využít jako pracovní list, který děti vybarvují, mohou na magnetickou tabulku kreslit klubíčka – grafomotorická cvičení Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.