Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Advertisements

Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Téma Závěrečné práce: Vedoucí ZP:
Družstvo, státní podnik, konsorcium. Obsah výkladu 1.Družstvo 2.Státní podnik 3.Otázky a úkoly.
Co to je, když se řekne „FRANCHISING“? Petra Dillingerová SŠ KNIH, o.p.s.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
2 BEZMOTOROVÉ VOZÍKY 3 BEZMOTOROVÉ VOZÍKY PATŘÍ MEZI BEZKOLEJOVÉ MECHANIZAČNÍ PROSTŘEDKY POHYBUJÍ SE PO VODOROVNÉ PLOŠE TAŽENÍM NEBO TLAČENÍM PRACOVNÍKŮ.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
MĚŘÍTKO MAPY, KILOMETR Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
1. Podnikání 1.část členění organizací podnikání (definice podnikání, kdo může podnikat) obchodní firma živnostenský rejstřík živnosti (podmínky, druhy,
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Celistvost lidského organismu. Šablona : V/2 Sada: 2/36 Ověření ve výuce: Třída: 5 Datum: Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Mgr. Milan Pechal, Ing. Zdeněk Hlavačka
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Základy automatického řízení 1
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Autor: Ing. Alice Horáčková
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Procesní management v oddělení logistiky
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
EU_62_B_sada 1_06_M_Příkaz k úhradě_Poliačíková
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Didaktické metody Androdidaktika.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Vznik pracovního poměru
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
Ekonomika– národní hospodářství
Marketingový plán společnosti
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Digitální učební materiál
Téma Závěrečné práce: Personální management – vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení Vedoucí ZP:
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Poměr v základním tvaru.
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Vzdělávání.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Obecná ekonomie 2 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Digitální učební materiál
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Poměr v základním tvaru.
Vítáme vás! Název společnosti.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Celkový základ daně.
EU_62_A_sada 1_13_M_Příjmy_Pol
Transkript prezentace:

Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Téma Závěrečné práce: Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů Autor: Jméno Příjmení 29. 4. 2013 Vedoucí ZP:

Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů CÍLE (HYPOTÉZY) ZÁVĚREČNÉ PRÁCE: Analyzovat a porovnat úroveň vzdělávání ve velkém a malém podniku. Ukázat na příkladech skutečných podniků, jaké jsou odchylky ve vzdělávání. Srovnat zjištěnou praktickou úroveň metod a způsobů vzdělávání zaměstnanců s teoretickými poznatky.

Praktická část Výsledky u velké společnosti (společnost A) Použitý materiál ze srovnávaných podniků. Snaha postihnout rozdíly ve vzdělávání a rozvoji pracovníků ve velké a malé společnosti. Tyto rozdíly v závěru porovnat i s teoretickou částí. Výsledky u velké společnosti (společnost A) Velké množství investovaného kapitálu do ŘLZ. Účel vyžaduje vzdělané zaměstnance. Sekce lidských zdrojů. Značná podobnost s teorií. Výsledky u malé společnosti (společnost B) Velmi nízké investice do vzdělávání. Účel podnikání nevyžaduje vzdělané pracovníky. Administrativní pracovník. Nízká podobnost s teorií.

Výsledky srovnání velkého a malého podniku Q kapitálu investované-ho do vzdělávání Potřeba vzdělaných pracovníků Kdo zabezpečuje personální činnosti Soulad s teoretickou částí Společnost A VYSOKÁ SEKCE LIDSKÝCH ZDROJŮ ANO Společnost B VELMI NÍZKÁ NÍZKÁ ADMINIST-RATIVNÍ PRACOVNÍK NE

Závěr Diametrální rozdíl mezi srovnávanými společnostmi (charakterizovat a dokladovat hodnotami). Rozdíly plynou z kapitálových možností, podnikatelského účelu firmy. Velká společnost se více přibližuje teoretickým poznatkům, než společnost malá.

Otázky oponenta Proč považujete vzdělávání za hlavní složku řízení lidských zdrojů? Vzdělávání se stává celoživotním procesem. Požadavky na znalosti a dovednosti člověka se neustále mění, proto je nutné je rozšiřovat a prohlubovat. Silný motivační prvek. Jaké rozdíly vidíte mezi malým podnikem a velkým v otázce vzdělávání? Kapitálové možnosti financování vzdělávacích programů. Účel podnikání jednotlivých podniků. Podniky s méně náročnou intelektuální prací nemají potřebu motivovat pracovníky zvyšováním vzdělání.