Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti."— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím Autor bakalářské práce: Jiří Bauer Vedoucí bakalářské práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jana Řeháčková České Budějovice, červen 2016

2 Motivace a důvody k řešení daného problému
Vlastní zájem o dané téma Získání odborných znalostí Dostupnost potřebných zdrojů a informací

3 Cíl práce Cílem práce je nejprve provést analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím, poté zhodnotit tento současný stav a následně navrhnout doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu. V rámci navržených doporučení je potřeba identifikovat související náklady a zároveň očekávané přínosy.

4 Výzkumný problém Jak uplatnit strategii CRM v maloobchodní jednotce Albert hypermarket v DOC Mercury? Jakými způsoby prosadit CRM v maloobchodní jednotce Albert hypermarket v DOC Mercury? Jakými prostředky docílit účinné úrovně CRM v maloobchodní jednotce Albert hypermarket v DOC Mercury?

5 Použité metody Teoretická část: Využití odborné literatury
Aplikační část: Dedukce Pozorování SWOT analýza Analýza konkurentů Dotazníkové šetření

6 Představení společnosti
Název: AHOLD Czech Republic, a.s. Hlavní sídlo: Radlická 117, Praha 5 Nové Butovice Vstup na český trh: 1990 Právní forma: akciová společnost Činnost společnosti: prodej potravinářských a nepotravinářských výrobků Vybraná jednotka: Albert hypermarket v DOC Mercury Sídlo jednotky: Nádražní 1702/57, České Budějovice

7 SWOT analýza SWOT matice Silné stránky (S) Slabé stránky (W) 1,78 0,67
Příležitosti (O) 1,68 SO WO Hrozby (T) 1,44 ST WT Ofenzivní strategie – využití všech příležitostí a silných stránek Výrazná silná stránka – umístění obchodní jednotky Výrazná slabá stránka – kvalita a rychlost obsluhy

8 Albert hypermarket (OC Mercury)
Analýza konkurentů Charakteristika Konkurent A B C D Jméno podniku Albert hypermarket (OC Mercury) Kaufland Tesco Globus Odhad tržeb v řádech miliard Cenová výhoda 2 3 4 Kvalitativní výhoda Technologická základna 1 Odbytová základna Merchandising Vážnost konkurence Parkování Space management Nákupní atmosféra Nejvýznamnější hrozbou Globus Má řadu věrnostních programů a vyspělé technologické vybavení

9 Dotazníkové šetření Věrnostní programy Kvalita a rychlost obsluhy
Sortiment Kvalita zboží Vlastní značka Struktura respondentů

10 Návrhy a opatření Rozšíření sortimentu Věrnostní programy
Motivace zaměstnanců Zavedení samoobslužných pokladen Informační tabule Prezentace výrobků vlastní značky On-line nakupování Rozhlasový reklama

11 Závěrečné shrnutí Řízení vztahů se zákazníky v obchodní jednotce Albert hypermarket v DOC Mercury Cíl práce byl splněn Výzkumné problémy zodpovězeny Navrhnuta opatření

12 Doplňující otázky Vedoucí:
Jakým způsobem jste vytipoval konkurenty (Kaufland, Tesco, Globus)? Oponent: Jaký růst tržeb vykazuje konkrétní popisovaná jednotka DOC Mercury?

13 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti."

Podobné prezentace


Reklamy Google