EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Potraviny pro léto a zimu ZDRAVÍ, BEZPEČÍ. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Advertisements

Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 26 AnotaceNormalizované.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Téma: Úvod do předmětu Odborné kreslení Vypracoval: Mgr. Jan Ruml.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 26 AnotaceZakreslování.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Dřevo VY_32_INOVACE_25_495 Dřevo
Základy automatického řízení 1
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
Zřizování nových příček - opakování
Názvosloví a typy střech
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Ocel VY_32_INOVACE_25_502 Projekt.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Čistírna odpadních vod
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Název školy: Speciálnízákladníškola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_04_IV_Z6_pohyby_země.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Chemické vlastnosti technických materiálů
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Zvuky hudebních nástrojů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Strojní obrábění – Praktická úloha 5
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu: Moderní škola
Rozdělení komínů VY_32_INOVACE_01_002
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zlomky Část celku VY_42_INOVACE_20_01.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
Regulátory spojité VY_32_INOVACE_37_755
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_98_M7
Strojní obrábění – Praktická úloha 3.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název projektu: Moderní škola
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Hrajeme si na fotografa
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
ZÁKLADY TECHNICKÉ DOKUMENTACE II.
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Řezání vnějších závitů
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název : VY_32_INOVACE_17_Hodiny
Název pomůcky: Animals - prezentace Číslo sady/pomůcky: A 9
Název pomůcky: Family - prezentace Číslo sady/pomůcky: A 12
Vztah k životnímu prostředí
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Splátkový kalendář s využitím MS Excel
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Přímky, úsečky, rovnoběžky, kolmice, kružnice
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název pomůcky: Clothes - prezentace Číslo sady/pomůcky: A 2. 9
Transkript prezentace:

EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ. 02. 3. 68/0 EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_034/0008656 Technický výkres č. 60 Polytechnická výuka - 6. ročník

Základní informace Název aktivity/téma: Technický výkres Cílová skupina: žáci 2. stupně Cíl aktivity: upevnění postupů při technickém kreslení, narýsování složitějšího technického výkresu. Pomůcky: pomocný učební materiál, rýsovací potřeby, papír A4, případně PC. Motivace žáků před využitím aktivizační metody: Vysvětlení, že výkres slouží jako dorozumívací prostředek v technice (navrhování nábytku, stavebnictví). Očekávaná doba realizace: 1 až 2 hodiny Forma: skupinová – rozhovor o tom, kde se využívají konzoly (dopravní prostředky, garnýže), individuální – rýsování, kreslení Metoda: individuální práce žáků - při práci je třeba žáky průběžně kontrolovat a radit jim. Je důležité sledovat, aby dodržovali zásady technického kreslení (úprava a čistota výkresu, používání čar a kót správným způsobem, umístění objektu a popisového pole na papíře atd.).