Elektřina pomáhá, ale pozor!!!

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Advertisements

Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
CO UMÍ VÍTR? Výroba větrníku. ROZTOČÍ VĚTRNOU ELEKTRÁRNU A VYROBÍ ELEKTŘINU 2.
JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
CIRKUS od nejmenšího.
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Vzduch a jeho využití.
Švadlena HRAJEME SI NA Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Logo pro veverky a kamarády
Kolik jich berušky mají?
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
seřaď jednotlivé členy
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Vycházka do lesa – hrajeme si na vědce
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Orientace v řadě.
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

Elektřina pomáhá, ale pozor!!! Co je nebezpečné?

Urči, co je nebezpečné Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Urči, co je nebezpečné Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Urči, co je nebezpečné Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Urči, co je nebezpečné Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Urči, co je nebezpečné Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Téma pro polytechnickou výchovu •     Oblast: dítě a jeho svět •      Podoblast: poznatky, sociální informovanost • Integrovaný blok: „Dívám se kolem sebe“ •      Téma: „Elektřina pomáhá, ale pozor!“ •      Dosažené konkretizované výstupy: . dítě má poznatky z nejrůznějších oblastí života a poznání v rozsahu toho, co kolem sebe vidí, co mu bylo zprostředkováno či vysvětleno . orientuje se v rozpoznání nebezpečných situacích Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použitý materiál Prezentace určená k interaktivnímu řešení. Dotyková obrazovka připojená k PC Pracovní listy dle volby učitelky Didaktický kufřík KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Děti společně s učitelkou popisují jednotlivé obrázky a vyhodnocují nebezpečnou a bezpečnou situaci. Po označení a následné animaci znovu zopakují, proč je situace nebezpečná. Individuálně si procvičují na pracovním listu (např. z nabídky NOMILAND) rozpoznávání nebezpečných situací. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité zdroje NEZNÁMÝ. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=electrician&e=1&i=21677&r=2 [online]. [cit. 6.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=electrician&e=1&i=21677&r=2 NEZNÁMÝ. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=electrician&e=1&i=21665&r=16 [online]. [cit. 6.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=electrician&e=1&i=21665&r=16 NEZNÁMÝ. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=2&t=20&q=electrician&e=1&i=21667&r=33 [online]. [cit. 6.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=2&t=20&q=electrician&e=1&i=21667&r=33 NEZNÁMÝ. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=electrician&e=1&i=21672&r=5 [online]. [cit. 6.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=electrician&e=1&i=21672&r=5 VOLNÉ ZDROJE. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=2&t=20&q=fire&e=1&i=56065&r=29 [online]. [cit. 9.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=2&t=20&q=fire&e=1&i=56065&r=29 VOLNÉ ZDROJE. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=fire&e=1&i=56092&r=9 [online]. [cit. 9.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=fire&e=1&i=56092&r=9 VOLNÉ ZDROJE. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=thunderstorm&e=1&i=71214&r=10 [online]. [cit. 9.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=thunderstorm&e=1&i=71214&r=10 VOLNÉ ZDROJE. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=rain&e=1&i=71036&r=8 [online]. [cit. 9.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=rain&e=1&i=71036&r=8 VOLNÉ ZDROJE. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=3&t=20&q=fire&e=1&i=56060&r=42 [online]. [cit. 9.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=3&t=20&q=fire&e=1&i=56060&r=42 VOLNÉ ZDROJE. http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=7&t=20&q=computer&e=1&i=87461&r=132 [online]. [cit. 9.2.2015]. Dostupný na WWW: http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=7&t=20&q=computer&e=1&i=87461&r=132 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.