Samostatná odborná práce H/02 Včelař

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NOVÁ MATURITA Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí
Advertisements

Kvalifikace v praxi Bezpečnost a ochrana zdraví při práci.
MINIMATURITY.
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Maturita 2010/2011 Co je potřeba znát z maturitní vyhlášky.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Práce předsedy zkušební maturitní komise
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
Výběr projektů Leader ČR 2006 (Ing. Olga Ondráčková, manažerka MAS) Logo- návrh 13ti leté studentky Konečná podoba loga MAS Konečná podoba loga MAS.
Úvod do managementu 1. seminář
k přijímacímu řízení pro školní rok
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Hotelnictví a gastronomie zblízka (vzdělávací program se stážemi) Zpracovala: Tvrdoňová Anna Datum: 2013.
Ročníková práce Závěrečná práce e-learningového kurzu ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí.
1 HK ČR, Praha SPOLUPRÁCE SE VZDĚLAVATELI Z POHLEDU ZAMĚSTNAVATELŮ Kurikulum S Praha.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Koordinátoři ICT Organizační informace
Seminární práce Postupy pro školní rok 2014/2015.
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
Úvod do managementu 1. seminář
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
SO – studijní opora podpora výuky BSe a DSe LS2012
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Absolventská práce.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Aktuální problémy vysokoškolských knihoven 21.předsednictvo RVŠ – Pracovní komise pro VŠ knihovny PhDr.Miloslava Faitová ZČU v Plzni.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
INFORMAČNÍ SYSTÉMY CVIČENÍ: Semestrální projekt Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
1. SETKÁNÍ Bakalářský seminář. Cíle bakalářského semináře Hlavní cíl: seznámit se strukturou a hlavními požadavky na BP Formální náležitosti zadání a.
Metodologie bakalářské a diplomové práce
Případová studie Seminář 2014.
Úvodní informace Informatika pro ekonomy I LS 2012/2013.
Struktura bakalářské práce
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
METODICKÝ SEMINÁŘ Psaní závěrečné práce STUDIJNÍ PROGRAM: U Č ITELSTVÍ VŠEOBECN Ě VZD Ě LÁVACÍCH P Ř EDM Ě T Ů.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
ABSOLVENTSKÁ PRÁCE Název absolventské práce
Informace pro maturanty ve školním roce 2015/2016
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – I.část.
Diplomový seminář úvodní přednáška 11. května 2016 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy 20.
Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost od Maturitní zkouška podle zákona č. 561/2004 Sb. (školský zákon) platnost.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Nová závěrečná zkouška oboru Pekař Konference Hotel Step, Praha
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
ROČNÍKOVÁ PRÁCE je určena pro žáky 9. tříd Hlavním cílem je naučit se využívat získané poznatky v praxi, vhodně doplnit učivo základní školy a ověřit získané.
Přijímací řízení ve školním roce 2016/2017
Ing. Veronika Vindemanová
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Institut Celoživotního Vzdělávání
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
Písemnosti při organizaci a řízení podniku IV
BEZBARIÉROVÉ KNIHOVNY
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
Maturitní zkoušky 2019 ke dni
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
Samostatná odborná práce H/01 Podkovář a zemědělský kovář
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2018/2019
Transkript prezentace:

Samostatná odborná práce 41-51-H/02 Včelař Zpracovala: Ing. Zdeňka Szebestová

Samostatná odborná práce Písemné zpracování komplexního úkolu zaměřeného na prověření odborných znalostí a dovedností a práci s informačními zdroji.

Téma může být žákovi přiděleno i ředitelem školy. Zadání Žák má možnost výběru z předem stanovených témat (30 témat pro školní rok 2017/2018 ), vybírá si jedno téma dle svého uvážení. Téma může být žákovi přiděleno i ředitelem školy. Téma SOP zahrnuje zdůvodnění potřeby materiálu, návrh a zdůvodnění formy zpracování, vlastní tvorbu materiálu. Příklady témat: návrhy výukových materiálů pro žáky základních a středních škol, propagačních materiálů, manuálu pro zájemce o včelaření apod.

Termíny Doporučený termín zadání: nejdříve v lednu příslušného školního roku Doporučená délka řešení: minimálně 1měsíc Doporučený termín odevzdání: nejpozději do 3 týdnů před závěrečnou klasifikací

Prezentace Obhajoba Prezentace a obhajoba SOP probíhá v rámci praktické zkoušky ZZ. Za SOP získá žák maximálně 6 bodů z celkového maxima 36 bodů (hodnoticí tabulka – plně odpovídá po odborné i formální stránce). Při obhajobě žák dodržuje stanovený postup.

Užitek pro žáka Učí se pracovat s informacemi, fotodokumentací. Získá hlubší znalosti v určité problematice. Při své práci zapojí tvořivost. Uplatní dovednosti získané v odborném výcviku. Procvičí si vlastní prezentaci svých výsledků.

Vyhlašuje NÚV ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR. SOUTĚŽ Kdo vyhlašuje? Vyhlašuje NÚV ve spolupráci s Hospodářskou komorou ČR.

Co komise hodnotí? dodržení jednotlivých bodů zadání používání odborné terminologie srozumitelnost, vypovídací schopnost schopnost kombinace teoretických poznatků s odbornými dovednosti

Co dále komise hodnotí? originalitu, nápaditost zpracované práce práci s aktuálními informačními zdroji – literaturou, časopisy, webem jazykovou správnost grafické zpracování, vhodné využití obrázků, fotodokumentace

Děkuji za pozornost.