Recyklace plastu PŘÍRODA
Vypili jsme spoustu vody, plasty nám tu zůstaly. Nohou jsme je zašlapali, k popelnicím spěchali. Vypili jsme spoustu vody, plasty nám tu zůstaly. Nohou jsme je sešlapali k popelnicím spěchali.
Kam se asi všechny plasty z popelnice dostanou? Kam se asi všechny plasty z popelnice dostanou? Do továrny popeláři všechny ráno odvezou. Kam se asi všechny plasty z popelnice dostanou? Do továrny popeláři všechny ráno odvezou.
V továrně pak z našich lahví zase nově vyrobí, na nákupy třeba tašku, nebo věci, které v zimě zahřejí. V továrně pak z našich lahví zase nově vyrobí, na nákupy třeba tašku, nebo věci, které zimě zahřejí.
Proto, taťko nebo mamko, plasty rádi třídíme. S každým sáčkem, nebo lahví k popelnici běžíme Proto taťko, nebo mamko plasty rádi třídíme. S každým sáčkem, nebo lahví k popelnici běžíme
Použité odkazy Vlastní zdroje
Metodický pokyn Integrovaný blok: příroda Popis Děti se učí jednoduchou formou obnovitelnost použitého plastu Očekávání a cíle Vtah k životnímu prostředí, ekologie, zodpovědnost Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s interaktivním výukovým materiálem Na jednotlivých snících se za pomocí básničky učíme zodpovědnosti k životnímu prostředí a ukazujeme obnovitelnost použitého materiálu. K snímku jsou nastaveny automatické animace Na snímku č. 5 mají děti kliknutím na barevné kolečko určit, do jaké barevné popelnice nakonec plasty vyhodí. Pomoci animačních efektů se jim nabízí zpětná vazba Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Děti na výukových kartičkách třídí na tři hromádky produkty - na papír, sklo a plasty. Při názorném sešlapávání lahví poukazujeme na veličiny, jako je objem a velikost. Porovnáváme, o kolik lahví více se vejde do krabice v sešlapané podobě. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Prvky polytechnické výchovy Vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívat zkušeností k učení Slovně, výtvarně, technicky vyjádřit svoje jednoduché „nápady“, experimentovat, některé problémy řešit cestou pokus – omyl Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) chápat význam třídění odpadu chránit přírodu v okolí, živé tvory apod. Spoluvytvářet pohodu prostředí (cítit se spokojeně a bezpečně) Být citlivý k přírodě Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.