Prostorová orientace, počítání

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

PEČEME KOLÁČE Z jakých surovin se peče koláč? 2.
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Poznej a zahraj písničku
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
poznej, co je pod čtverečky
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Poznávací schopnosti, vnímání
CIRKUS od nejmenšího.
ÚKOLY SKŘÍTKA TicháČKA – barvy na značkách II.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Ticháček zpívá a hraje Hudební nástroje.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
BALONKY OSLAVY A HRY.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
ZVÍŘECÍ KABÁTKY KDO KTERÝ OBLÉKÁ?.
MY DAY Jazyk a řeč.
Maminka vaří.
Dopravní prostředky.
Brzy budu školákem Nad – pod - vedle.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Logo pro veverky a kamarády
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
Kolik jich berušky mají?
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
DOPRAVNÍ PROSTŘEDKY Co tam nepatří, co pluje po vodě, co létá ve vzduchu, co jezdí po silnici, co jezdí po cestě.
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
TRADICE A SVÁTKY.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Orientace v řadě.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

Prostorová orientace, počítání Doprava - letadla Prostorová orientace, počítání

Označ dopravní prostředky, které létají tiše. ?

Označ letadla, která se umějí vznést kolmo. ?

Označ letadla, která jsou vojenská. ?

Které letadlo přepraví nejvíc pasažérů?

Které letadlo přistává na vodě?

Které letadlo létá nejrychleji?

Kterých letadel je víc - s jednou vrtulí nebo se dvěma? 1 2

Které letadlo prolétlo nejvýš?

Materiály, pomůcky a technické vybavení Použitý zdroj obrázků http://pixabay.com Materiály, pomůcky a technické vybavení Dotyková obrazovka, připojená k PC

Metodický postup Na jednotlivých snímcích děti zodpovídají otázky na téma létající dopravní prostředky. Procvičí si tak postřeh, fantazii, logiku a počítání. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Snímky č. 2-4 – Děti pomocí nástroje prezentace „pero“ označí dopravní prostředky dle otázky na snímku. Správnost odpovědi zkontrolují dotykem na otazník. Snímky č. 5-7 – špatná odpověď se po dotyku zahoupe, správná problikne a jako jediná na snímku zůstane. Snímek č. 8 – Dvouvrtulové dopravní prostředky doletí po dotyku na „2“ doprava; jednovrtulová odletí doprava po dotyku na „1“ Snímek č. 9 – po dotyku na tlačítko „play“ postupně proletí 4 letouny. Při dotyku na špatná tlačítka (u spodní hrany obrazovky) tato zesvětlají. Správné (dron) problikne. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Vzdělávací oblast – Dítě a jeho psychika (psychologická) Vzdělávací podoblast – Poznávací schopnosti - Základní matematické, číselné a početná pojmy a operace Dosažené konkretizované výstupy – chápat jednoduché souvislosti; nacházet znaky odlišné i stejné; porovnat dle společných či rozdílných znaků; zobecňovat Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.