Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Koncepce organizace posudkové služby JUDr. Jiří Veselý, Ph.D. ředitel odboru výkonu posudkové služby MPSV.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_05.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_07.
Právo na informace Zák. č. 106/1999 Sb.,o svobodném přístupu k informacím.
[ 1 ] RNDr. Pavla Coufalová Symposium Strategie servisní podpory zdravotnických pracovišť, Praha, © 2010 Státní ústav pro kontrolu léčiv.
Bezpečnostní opatření Policie ČR se Státní plavební správou „VODA 2016“
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_14.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_03.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
05/10/2010 Mnichovo Hradiště Mgr. Jaroslav Gramel Veřejné zakázky spolufinancované z ROP Střední Čechy Jak předejít chybám?
Rozhodčí řízení Přednáška 5-6 VŠFS Rozhodčí soudy /RS/ stálé rozhodčí instituce -rozhodčí soudy (RS) Zřízeny podle právních předpisů státu, kde.
OCHRANA PROTI NESPRÁVNÉMU POSTUPU ZADAVATELE. PRAVOMOCI ÚOHS - § 112 vydává předběžná opatření, vydává předběžná opatření, rozhoduje, zda zadavatel při.
Zahájení a průběh správního řízení
Autor: Ing. Sikorová Renata
Provozovny společného stravování
Stávající systém kontroly při těžbě dřeva
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Spolupráce průvodce cestovního ruchu s cestovní kanceláří
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
NÁLEŽITOSTI ROZHODNUTÍ A ODVOLÁNÍ SEMINÁŘ
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Název opory – Právní předpisy – požární ochrana
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Občanské soudní řízení I.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Název materiálu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název projektu: Moderní škola
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Inf Vývojový diagram.
Gymnasium Jižní Město Praha
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
kpt. Ing. Tomáš Hoffmann HZS Karlovarského kraje
MVdr.Vratislav Krupka.
GDPR aneb to chceme.
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Práva a povinnosti odborové organizace v oblasti BOZP
Blanka Valdecká, TOO ČMKOS, Seminář pro SIBP
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Závaznost ÚPD pro orgány státní správy lesa
Živnostenské podnikání (správně-právní režim) III. část
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
© STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Občanské soudní řízení I.
Občanské soudní řízení I.
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Transkript prezentace:

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/34.0963 Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu VY_32_INOVACE_OdP_S3_05 Popis výukového materiálu Název: Hlavní oblasti státního dozoru v CR – základní pravidla pro kontrolní činnost Autor: Bc. Pavel Lang Datum: 23.12.2013 Obor: a) 65-41-L/01 Gastronomie (nástavbové studium) b) 65-41-L/01 Gastronomie Ročník: a) - 2. ročník a b) - 4. ročník Předmět: Hotelový provoz Anotace výukového materiálu 1. Materiál je určen pro výuku předmětu Hotelový provoz a je v souladu s ŠVP 2. Materiál je prezentován žákům prostřednictvím ICT s výkladem a doplněním při současném použití učebnic Moderní řízení hotelového provozu (Ing. J. Beránek a kol., Magconsulting 2013) a Cestovní ruch pro střední školy a pro veřejnost (D. Drobná a E. Morávková, nakl. Fortuna Praha 2004) Součástí materiálu je krátký test s označením odpovědí. Další formou zpětné vazby je test jako souhrn několika realizovaných materiálů. Pro výuku je použit - PC s dataprojektorem - interaktivní tabule - interaktivní dataprojektor - učebnice

Hlavní oblasti státního dozoru v cestovním ruchu Základní pravidla pro kontrolní činnost Bc. Pavel Lang

Základní pravidla pro kontrolní činnost (1) Zákon č. 255/2012 Sb. (o kontrole /kontrolní řád/, v plném znění) Kontrolu provádějí: ministerstva a další orgány státní správy, místní orgány a orgány územní samosprávy, specializované orgány (Česká obchodní inspekce, orgány Hygienické služby, atd.)

Základní pravidla pro kontrolní činnost (2) Šetření probíhá: z vlastního podnětu kontrolních orgánů, na základě dožádání oprávněných st. orgánů, popř. v dalších případech stanovených zákonem Pracovníci vykonávají kontrolní činnost na základě písemného pověření Někteří pracovníci kontrolních orgánů mohou být z výkonu určité kontroly vyloučeni z důvodu podjatosti

Základní pravidla pro kontrolní činnost (3) Práva kontrolních pracovníků: vstupovat do provozoven požadovat poskytnutí informací a předložení dokladů v odůvodněných případech zajišťovat doklady požadovat písemnou zprávu o odstranění nedostatků ukládat pořádkové pokuty

Základní pravidla pro kontrolní činnost (4) Povinnosti kontrolních pracovníků: zjistit skutečný stav věci zjištění prokázat doklady oznámit kontrolované osobě zahájení kontroly předložit pověření pořídit protokol o výsledcích kontroly zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, které se dozvěděli při výkonu kontroly

Základní pravidla pro kontrolní činnost (5) Kontrolované osoby jsou povinny vytvořit základní podmínky k provedení kontroly a poskytnout součinnost

Základní pravidla pro kontrolní činnost (6) Protokol obsahuje zejména: označení kontrolního orgánu a kontrolních pracovníků označení kontrolované osoby místo a čas provedení kontroly popis zjištěných skutečností uvedení nedostatků a označení ustanovení právních předpisů, které byly porušeny

Základní pravidla pro kontrolní činnost (7) Povinností kontrolních pracovníků je seznámit kontrolované osoby s obsahem protokolu a předat jim jeho kopii, proti protokolu lze do 5 dnů podat písemné a zdůvodněné námitky. Odmítne-li kontrolovaná osoba seznámit se kontrolním zjištěním, nebo toto oznámení potvrdit, vyznačí se tyto skutečnosti v protokolu.

Základní pravidla pro kontrolní činnost (8) Řízení o námitkách: o námitkách rozhoduje vedoucí kontrolního orgánu kontrolní pracovník může o námitkách sám rozhodnout, pokud jim v celém rozsahu vyhoví, jinak je předloží do sedmi dnů vedoucímu kontrolního orgánu proti rozhodnutí o námitkách není opravný prostředek možný

Základní pravidla pro kontrolní činnost (9) Pořádková pokuta: fyzické osobě do výše 50 tis. Kč (nedostatečná součinnost; lze uložit i opakovaně) lze uložit opakovaně, úhrn těchto pokut nesmí přesáhnout 200 tis. Kč. lze pořádkovou pokutu uložit do jednoho roku po zjištěných skutečnostech kontrolním orgánem pořádkové pokuty vybírá orgán, který je uložil

Základní pravidla pro kontrolní činnost (10) Náklady kontroly: náklady vzniklé v souvislosti s prováděním kontroly kontrolnímu orgánu nese kontrolní orgán náklady vzniklé v souvislosti kontrolovaným osobám nesou kontrolované osoby (kromě používání telekomunikačních zařízení kontrolovaných osob, tyto náklady hradí stát). za škodu vzniklou kontrolovaným osobám zodpovídá stát, této povinnosti se nemůže zprostit.

Uveďte příklad z oblasti stravovacích služeb Výstupy TEST Na základě jakých skutečností mohou probíhat šetření při kontrolní činnosti? Uveďte příklad z oblasti stravovacích služeb 2. Znáte práva kontrolních pracovníků? 3. Jaké informace musí obsahovat protokol z kontrolní činnosti? Děkuji za pozornost Bc. Pavel Lang