Maminka vaří.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
NAKRESLI ŠŇŮRU K ELEKTRICKÉMU SPOTŘEBIČI Elektřina pomáhá, ale pozor.
Tvoření s dětmi KYTIČKY Z TĚSTOVIN. Pomůcky Těstoviny si obarvíme připravenými barvami a necháme zaschnout.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
VÝROBA VELIKONOČNÍHO PŘÁNÍ JE TU JARO. Jarní velikonoční kuřátko 2.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
O slepičce a kohoutkovi POLYTECHNIKA V DĚTSKÉ LITERATUŘE.
JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.
Dnes nebo dříve? Kdy se co vyrobilo.
STRAVA HRAVĚ A ZDRAVĚ.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
CIRKUS od nejmenšího.
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozházené kostky …srovnáš je?.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Naši skřítkové písnička.
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
MY DAY Jazyk a řeč.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
Švadlena HRAJEME SI NA Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Logo pro veverky a kamarády
Kolik jich berušky mají?
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
ŘADY ZVÍŘAT KDO TAM (NE)PATŘÍ?.
seřaď jednotlivé členy
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Poznávací schopnosti - nářadí
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Orientace v řadě.
I živočichové pracují.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Orientace v řadě pracujeme v kuchyni.
Domácí práce Eva Císlerová, DiS..
POVOLÁNÍ Složky integrovaného záchranného systému
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Roční období – znaky, svátky a tradice
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
Postavičky z přírodnin
Transkript prezentace:

Maminka vaří

Zeleninová polévka

Bábovka

Pizza

Bramborová kaše

Řízek

Zmrzlinový pohár

Téma pro polytechnickou výchovu •    Oblast: dítě a jeho psychika •      Podoblast: řešení problémů, učení • Integrovaný blok: U nás doma •      Téma: Maminka vaří •      Dosažené konkretizované výstupy: určení správných potravin do konkrétních jídel Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použitý materiál Prezentace určená k interaktivnímu řešení. Interaktivní obrazovka Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Učitelka přečte dětem název jídla Děti vybírají ze 7 obrázků 5 správných, které se používají při vaření nebo přípravě jídla Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité zdroje Volné zdroje – www.pixabay.com Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.