Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
CLIL Content and Language Integrated Learning
Advertisements

Kojenecké období.
Mladší školní věk 6/7 – 11/12 let
Fyzioterapie u SMA zásady cvičení osob s SMA poznatky z praxe
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9 MOST MEZI ŠKOLKOU A ŠKOLOU.
PROJEKT NAŠÍ ŠKOLY PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU.
Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením a s pohybovým Základní škola Komenského 1326 je škola pro žáky mentálním postižením.
Výchovné zaměstnání v období batolecím
Předškolní věk Od 3 do 6/7 let
Jak dítě (ne)naučit jíst
ZDRAVÍ 6. ROČNÍK Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická
Lidská důstojnost a pozitivní hodnocení sebe Všichni lidé se rodí svobodni a jsou si rovni. (Listina základních práv a svobod)
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Využití stimulačního programu MAXÍK
Sportujeme v každém věku
VÝVOJOVÁ PSYCHOLOGIE BATOLECÍ OBDOBÍ
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Výchovné zaměstnání v období kojeneckém
INTEGRACE DĚTÍ S VÝCHOVNÝMI PROBLÉMY
PŘÍPRAVNÉ TŘÍDY ZÁKLADNÍCH ŠKOL v Městské části Praha 9
Logopedická třída MOTÝLCI
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
Reedukace SPU s využitím počítačů
Vyrušování, neposlušnost a odmítání spolupráce
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Zákony učení.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E Péče o nemocné dítě.
Negativní tendence ve stylech rodinné výchovy Vypracovala: Monika Arsenjevová Datum:
Motorické schopnosti.
Osobnostní rozvoj Znalost a aplikace principů M.M. Pravidla Komunikace a zdvořilostní formy chování Mravní hodnoty Já rodina okolí Zralá osobnost dítěte.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E 12/01 Porod.
Co je to učení?. Učení je jeden ze základních vývojových procesů, jehož výsledkem je relativně trvalá změna vyvolaná zkušeností. (Denglerová, 2009)
Výchovné metody Vypracovala: Monika Arsenjevová Datum: 12.října 2012.
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVANÝ V RÁMCI PROJEKTU MODERNÍ ŠKOLA Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/ ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK Zittová, Pospíchalová, V7A. období: 6 – 11 let ústup egocentrismu – rozvoj schopnosti spolupráce chápání abstraktních a specifických.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E 12/08-Šestinedělí.
PEČUJEME O ZDRAVÍ VY_32_INOVACE_II-C-14. Výživa - rostlinná, živočišná (živiny, vitamíny, jídelníček) Obranyschopnost - nemoc, úraz, imunita Pohyb a aktivita.
U6, U7 (2x týdně trénink cca min) PO - pohybová cvičení, technické dovednosti – HČJ PA - hry malých forem (1/1,2/2,1/2,2/1) U8,U9 (3x týdně trénink.
MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK Vojtěch Smejkal, Mikuláš Radouš.
PÉČE O ZDRAVÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Pravidla chování, právo a morálka
LJP - Mluvidla 1. část - dechové ústrojí
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Komise TMK ČLS Komunikace a jednání Hana Šípková.
Výchova (definice) celoživotní společenský proces ovlivňování osobnosti…. proces záměrného působení na osobnost člověka… směřující k cíli vzájemné působení.
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
VÝUKA V PŘÍRODĚ Mgr. Milada Kučerová
Žít zdravě Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Cvičení na stanovištích
Reforma školství v ČR.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
POSLOUPNOST OBLÉKÁNÍ od spodků ke svrškům….
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_03
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Parelli Natural Horsemanship
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_06 Vztahy mezi lidmi
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Lateralita.
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Protahovací cvičení pro dolní končetiny
Pracovní výchova - dívky 9.tř. Prezentace č.19
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Lidé kolem nás TÉMA: Zásady.
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010 VY_32_INOVACE_E 12-15 Odměny a tresty

Odměny a tresty Pracovní výchova – dívky 9.třída Prezentace č. 15

- trestem není jen akt trestání, ale to, co dítě jako trest prožívá - cílem trestu je zabránit, aby se nežádoucí jednání či chování neopakovalo - v trestu musí být zahrnuta spravedlnost, kterou provinilec uznává a přijímá - rodiče by neměli trestat ze špatné nálady - po každém trestu by mělo následovat vždy odpuštění

Přílišné užívání nepřiměřených trestů má řadu úskalí: - vyvolává v dítěti přetrvávající stavy úzkosti (silnějších se bojí, slabším ubližuje) - brání dítěti v jeho aktivitě, přirozeném chování - příliš časté trestání ztrácí svou účinnost (dítě si zvykne) - trvale narušuje vztahy dítěte k rodičům

- trestů užíváme vždy s velkou rozvahou - potřeba trestu bývá důkazem, že naše výchova selhává - přiměřeným trestem je přísný tón hlasu, symbolické plácnutí přes ruku, které znamená nesmíš a jiné mírné způsoby - tělesné tresty nepoužíváme

- k dítěti se chováme vlídně, s klidem a trpělivostí - věříme svému dítěti, nepodceňujeme je - vytváření trvalých návyků posilujeme pochvalou (pohlazením, úsměvem) - plněním slibů, čestným a spravedlivým jednáním získáváme důvěru dítěte

Co všechno by měl umět předškolák - základní pohybové dovednosti : přeskok, výskok, udržení rovnováhy, házení a chytání míče, skákání na jedné noze, skok přes švihadlo - používání příboru, zapnutí zipu, uvázání tkaničky – měl by mít „obratnou ruku“

- zručnost dítěte se rozvíjí běžnými denními činnostmi, jako je mytí, čištění zubů, oblékání a také hrou, kdy jsou zapojeny ruce a prsty - dítě by mělo umět nakreslit čáru, kruh,…. - důležité je správné sezení u pracovního stolu - vhodné je cvičení zrakové paměti (puzzle,….) - dítě by mělo zvládat počítání do deseti - má slovní zásobu asi 2500 slov