Zmrzlina Bc. Barbora Haslová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Bc. Dana Hašková Hoky toky – znám své tělo?. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpo č tem Č eské.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Bc. Dana Hašková. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Co nepatří do dárku Vnímání.
Jak se chovat v divadle Radka Knotková 1.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Rýmy Jazykový cit.
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Kdo se stará o rybník Jana Kučerová.
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Ovocný salát pro maminku
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Co chybí perníkové chaloupce
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
U ševce Věra Vernerová.
ŽIVLY VODA, OHEŇ, ZEMĚ, VZDUCH.
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Skupenství Fyzika.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Jak se upravit do divadla
Pomáháme si? Bc. Dana Hašková.
TRADICE A SVÁTKY.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Hrajeme si na poštu Věra Vernerová.
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Bc. Miloslava Vavříková
Domácí práce Eva Císlerová, DiS..
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Dělíme se o pizzu Sociabilita .
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Jak poznáme policistu Bc. Lenka Sokolová.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
Návštěva kolomazné pece
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Transkript prezentace:

Zmrzlina Bc. Barbora Haslová

Najdi odlišný obrázek. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Doplň řadu. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Pozorně si prohlédni obrázek. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Co ve zmrzlinovém poháru nebylo? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Domaluj do kornoutu zmrzlinu. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Vymaluj si zmrzlinu a kornout. Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy Vlastní zdroje OPENCLIPS. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/ku%C5%BEelov%C3%BD-rychl%C3%A9-ob%C4%8Derstven%C3%AD-145172/ NEMO. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/poh%C3%A1r-zmrzlina-smetana-ledu-dezert-309657/ OPENCLIPS. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/ledu-zmrzlina-dezert-l%C3%A9to-sladkost-161922/ FOTOSGRENZENLOS. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/ledu-ban%C3%A1n-kiwi-jahoda-101776/ BYKST. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/jahoda-sladk%C3%BD-%C4%8Derven%C3%A1-lahodn%C3%BD-266137/ 218860. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/ban%C3%A1n-%C5%BElut%C3%A1-zelen%C3%A1-ovoce-ban%C3%A1n-ke%C5%99-325461/ STEVEPB. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/kiwi-ovoce-potraviny-%C4%8Derstv%C3%A9-dieta-400143/ SECURITY. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/%C4%8Dokol%C3%A1dov%C3%A1-mil%C3%A9-candy-551424/ SPHAEROID. pixabay.com [online]. [cit. 8.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/raj%C4%8Data-zelenina-va%C5%99it-potraviny-465064/ NEMO. pixabay.com [online]. [cit. 10.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/ku%C5%BEelov%C3%BD-vafle-potraviny-zmrzlina-307067/ NEMO. pixabay.com [online]. [cit. 10.2.2015]. Dostupný na WWW: http://pixabay.com/cs/ku%C5%BEel-zmrzliny-vanilkov%C3%A1-zmrzlina-32095/

Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje šest pracovních listů s jednoduchým interaktivním úkolem. KUMUČ – děti si na magnetickou tabulku namalují zmrzlinu a ozdobí ji magnety Očekávání a cíle Dítě se snaží uplatnit své přání, obhájit svůj názor, umět se rozhodnout o svých činnostech (samostatně se rozhodovat, co udělat, jak se rozhodnout) Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem 2. snímek – děti hledají odlišný obrázek 3. snímek – děti doplňují obrázek do dané řady 4. snímek – děti si prohlédnou obrázek 5. snímek – děti vyčleňují nesprávný obrázek 6. a 7. snímek – děti dokreslují a vybarvují zmrzlinu a kornout Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Rozpoznání odlišností v detailech Rozlišení podstatných a nepodstatných předmětů Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.