Voda a její využití Voda v domácnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Jazyk a řeč – sociální informovanost
Cirkus - doplň slovo v říkadle
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Rýmy Jazykový cit.
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
BALONKY pracovní listy.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Maminka vaří.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Stavitelé českých hradů
Nářadí – velikost, počet
Na stavbě stroje.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
Vzduch a jeho využití.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Skupenství Fyzika.
BRAMBORA Příroda kolem nás.
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Jak se upravit do divadla
Poznáváme nástroje NA ZAHRADĚ.
FARMA DOMÁCÍ ZVÍŘATA.
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Človíček a jeho tělo zdraví.
Elektřina pomáhá, ale pozor!!!
Domácí práce Eva Císlerová, DiS..
JITEX – Jak vznikne tričko?
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
GEOMETRICKÉ TVARY Poznáš je?.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

Voda a její využití Voda v domácnosti

Voda u nás doma - na praní, mytí, zalévání, mytí nádobí, k pití Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Maminka vyprala ponožky. Pomoz jí najít stejné dvojice

Maminka třídí vyprané prádlo podle toho, na které písmeno začínÁ Maminka třídí vyprané prádlo podle toho, na které písmeno začínÁ. Pomůžeš jí ?

_ Maminka bude zalévat květiny _ Maminka bude zalévat květiny. Dej na poličku ty, které potřebují vodu nejdříve ______________________________

Pomoz mamince uklidit nádobí. použité dej do dřezu.

Pomoz mamince s nádobím - čisté ukliď do skříně podle značek.

Spočítej bubliny stejné barvy a přiřaď jim kostku se správným počtem Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Štěňata potřebují napít. Dej jim misky s vodou podle jejich velikosti

Hádanka - Kdo je to. 1. jeho domácnost je ve vodě 2 Hádanka - Kdo je to? 1. jeho domácnost je ve vodě 2. sedává na vrbě a šije botičky 3. Láká děti k vodě barevnými pentličkami 4. sbírá dušičky do hrníčků 5. stará se o všechna zvířátka v rybníčku Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Použité odkazy HTTP://clipartsalbum.com/ Materiál autora

Prvky polytechnické výchovy Název Integrovaného bloku : Dítě a svět Název vzdělávací oblasti : Poznatky, sociální informovanost Výběr tématu: Voda a její využití Dosažené KONKRETIZOVANÉ VÝSTUPY: osvojit si elementární poznatky o okolním prostředí, které jsou dítěti blízké, pro ně smysluplné a přínosné, zajímavé a jemu pochopitelné a využitelné pro další učení a životní praxi Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Metodický postup Postupujeme snímek od snímku. Paní učitelka čte dětem zadání. Děti klikají jen na obrázky. Na snímcích č. 3 a 9 předkreslí dráhu perem, kontrola řešení pomocí animací. Snímek č. 8 – kliknutím na kostku se přesune správné řešení. Na snímku č. 10 si děti poslechnou nápovědy k hádance, o správnosti řešení se přesvědčí kliknutím (objeví se obrázek, který skrývá odkaz na píseň). Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ – DĚTI VYHLEDÁVAJÍ KARTIČKY PODLE URČITÝCH KRITÉRIÍ /BARVY, TVARU, VELIKOSTI, POČTU, POČÁTEČNÍ HLÁSKY, PIKTOGRAMŮ/ STŘÍHAJÍ OBRÁZKY PRO HRU PEXESO, NAUČÍ SE PÍSNIČKU, VYŘEŠÍ HÁDANKU/ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.