Voda a její využití Voda v domácnosti
Voda u nás doma - na praní, mytí, zalévání, mytí nádobí, k pití Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Maminka vyprala ponožky. Pomoz jí najít stejné dvojice
Maminka třídí vyprané prádlo podle toho, na které písmeno začínÁ Maminka třídí vyprané prádlo podle toho, na které písmeno začínÁ. Pomůžeš jí ?
_ Maminka bude zalévat květiny _ Maminka bude zalévat květiny. Dej na poličku ty, které potřebují vodu nejdříve ______________________________
Pomoz mamince uklidit nádobí. použité dej do dřezu.
Pomoz mamince s nádobím - čisté ukliď do skříně podle značek.
Spočítej bubliny stejné barvy a přiřaď jim kostku se správným počtem Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Štěňata potřebují napít. Dej jim misky s vodou podle jejich velikosti
Hádanka - Kdo je to. 1. jeho domácnost je ve vodě 2 Hádanka - Kdo je to? 1. jeho domácnost je ve vodě 2. sedává na vrbě a šije botičky 3. Láká děti k vodě barevnými pentličkami 4. sbírá dušičky do hrníčků 5. stará se o všechna zvířátka v rybníčku Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Použité odkazy HTTP://clipartsalbum.com/ Materiál autora
Prvky polytechnické výchovy Název Integrovaného bloku : Dítě a svět Název vzdělávací oblasti : Poznatky, sociální informovanost Výběr tématu: Voda a její využití Dosažené KONKRETIZOVANÉ VÝSTUPY: osvojit si elementární poznatky o okolním prostředí, které jsou dítěti blízké, pro ně smysluplné a přínosné, zajímavé a jemu pochopitelné a využitelné pro další učení a životní praxi Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Metodický postup Postupujeme snímek od snímku. Paní učitelka čte dětem zadání. Děti klikají jen na obrázky. Na snímcích č. 3 a 9 předkreslí dráhu perem, kontrola řešení pomocí animací. Snímek č. 8 – kliknutím na kostku se přesune správné řešení. Na snímku č. 10 si děti poslechnou nápovědy k hádance, o správnosti řešení se přesvědčí kliknutím (objeví se obrázek, který skrývá odkaz na píseň). Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ – DĚTI VYHLEDÁVAJÍ KARTIČKY PODLE URČITÝCH KRITÉRIÍ /BARVY, TVARU, VELIKOSTI, POČTU, POČÁTEČNÍ HLÁSKY, PIKTOGRAMŮ/ STŘÍHAJÍ OBRÁZKY PRO HRU PEXESO, NAUČÍ SE PÍSNIČKU, VYŘEŠÍ HÁDANKU/ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.