dotazníkové šetření KLIMA ŠKOLY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HLASOVÁNÍ O SESTAVENÍ ŠKOLNÍHO PARLAMENTU pro školní rok 2010/2011.
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Problémy spojené se zaváděním CLIL do škol:
Vyhodnocení dotazníkového šetření Podklad pro strategický plán obce Libenice Zpracovala Jana Buřičová ve spolupráci s Ivetou Minaříkovou z MAS Podlipansko,
Vlastní hodnocení školy
Autoevaluace aneb vlastní hodnocení školy
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Základní škola při Biskupském gymnáziu Krupka 1 - Bohosudov
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Vlastní hodnocení Základní školy Chýnov, okres Tábor Zvolená oblast: Podpora školy žákům, spolupráce s rodiči, vliv vzájemných vztahů školy, žáků, rodičů.
Školní parlament ZŠ Masarova Brno. Historie Historie parlament u nás funguje již 15 let neustále pracujeme na jeho koncepci původně jej vedl jeden pedagog.
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 VÝCHOVA KE ZDRAVÍ.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Problematika systému přípravy učitelů a stav výuky tělesné výchovy na vysokých školách Materiál pro 21. zasedání předsednictva Rady vysokých škol dne 20.
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
„Umět a znát, abychom si v životě věděli rady“
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Studijní obory: Učební obory: Hotelnictví a cestovní ruch Kuchař - číšník Gastronomické služby Cukrář Obchodně podnikatelská činnost Řezník – uzenář Nástavbové.
Vztahy ve třídě, sociální klima
KDO CO je PR OČ KDO CO je PR OČ. Roman Šebrle Změlík Robert.
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
1 Fakultní ZŠ Olomouc, Tererovo nám. 1 VÝHODY PRO ŽÁKY SPORTOVNÍCH TŘÍD.
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL - I. část. P RO ZAČÁTEK TROCHU OPAKOVÁNÍ to ZDRAVÍ? 1. co je to ZDRAVÍ? NEMOC? 2. co je NEMOC? OVLIVNIT? 3. čím můžeme své vlastní.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
Připravil: Sebastian Schupke předseda StRGK 2011/2012.
Škola Vinoř Anketa březen 2015.
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Životní úroveň obyvatel v České republice
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
MG Vsetín vím,kam jít..
INTEGRACE DÍTĚTE SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM
Poskytujeme kvalitní péči klientům s demencí v souladu s doporučeními České alzheimerovské společnosti Šetření spokojenosti rodinných příslušníků klientů.
Petr SUCHÁČEK, Gabriela ŠTEFANOVÁ. * Teoretická část  Instituce a ICT  Učitelé a ICT  Studenti a ICT * Empirická část  Dotazníkové šetření mezi spolužáky.
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření MŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Monitorování klimatu školy Jihlava Zdeněk Borůvka.
Problematika hodnocení výsledků vzdělávání v konkrétní škole Mgr.Jitka Topičová ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
ZŠ DĚČÍN 1 Kariérové poradenství na základní škole.
Nová šetření výskytu a podob šikany Centrum sociálních služeb Praha – Pražské centrum primární prevence.
ERASMUS 2012 – PORTUGALSKO Roman Talaš, FAI UTB PKS.
Od tématu k problému – druhy problému - hypotézy Východisko = problém Kvantitativní výzkum – musí mít vždy hypotézu? Kvalitativní výzkum – bez hypotézy?
Číslo v digitálním archivu školy VY_52_INOVACE_VZ_02 Sada DUM Výchova ke zdraví Předmět Výchova ke zdraví Název materiálu Zdravý životní styl Anotace Žák.
Konference Informatika XVI./2005, Svratka Studijní systém z pohledu systémového integrátora Ing. Jitka Šedá
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY
Prevence sociálně patologických jevů
Výsledky dotazníkového šetření
Projekt Mapa školy Jihlava,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
PROFESE UČITELE Radek Šír.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
KLIMA TŘÍDY.
Konflikt, koření života
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
První zkušenosti s evaluací
Ústav vs. Komunitní služba
využití digitalizace ve vzdělávání
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Spotřebitelské vzdělávání dětí a mládeže Poznatky z praxe
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Transkript prezentace:

dotazníkové šetření KLIMA ŠKOLY společnost Scio – MAPA ŠKOLY žáci 5.ABC, 6.ABC (hudba, zpěv, HDU) účast: 86 % anonymní, online forma vyhodnoceno společností Scio (srovnání s ostatními SŠ)

Spokojenost se školou body: 5 - rozhodně spokojen 4 – spíše spokojen 3 – tak na půl spokojen 2 – spíše nespokojen 1 – rozhodně nespokojen

Nakolik jsi na této škole spokojen/nespokojen s následujícím? vzhled budovy, tříd a chodeb 4,5 materiální vybavení 4,25 odbornost učitelů 4,08 pověst školy 4,04 sportovní zázemí školy 3,81 vztahy mezi učiteli a žáky 3,73 vztahy mezi žáky 3,68 kvalita výuky 3,52 akce pořádané pro žáky 3,43 možnost pro seberealizaci žáků 3,39 výběr volitelných předmětů 3,36 chování žáků 3,28 školní jídelna 2,19

Srovnání s ostatními SŠ lepší: příjemné prostředí a atmosféra, vybavení školy, učí se řešit běžné životní situace, jsou vedeni ke slušnému chování, využití znalostí v běžném životě, zajímavý průběh výuky, učitelé dobře vysvětlí učivo, dobrá příprava na MZ, rozvoj vyjadřovacích schopností, otevřenost učitelů ke spolupráci s žáky, autorita učitelů ve třídě, vhodné chování žáků k učitelům, kvalitní prezentace školy na veřejnosti, menší výskyt šikany

Srovnání s ostatními SŠ horší: schopnost dohodnout se ve třídě na společných záležitostech, učitelé se téměř nezajímají, jak žákům vyhovuje způsob výuky, občas učitelé sami porušují to, co chtějí po žácích, vyšší výskyt negativních jevů (kouření, marihuana, alkohol, jiné drogy)

Co je pro vás nejčastější překážkou v dosahování lepších studijních výsledků? nedostatek času 87 % ( ostatní SŠ 68 %) vlastní neochota 46 % (46 %) přílišná náročnost studia 25 % (38 %) nepřízeň učitelů 23 % (21 %) špatné podmínky doma 12 % (11 %) nic 10 % (11 %) nepřátelství spolužáků 6 % (9 %)