Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza účetní uzávěrky a závěrky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Pálková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent.
Advertisements

Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Obhajoba diplomové práce
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Transkript prezentace:

Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím Autor bakalářské práce: Patrik Hančár Vedoucí bakalářské práce: Ing. Petra Solarová, Ph. D. Oponent bakalářské práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2017

Motivace a důvody k řešení této problematiky Osobní zájem o podnik Zájem o dané téma Aktuálnost daného tématu

Cíl práce Cílem práce je nejprve provést analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím, poté zhodnotit tento současný stav a následně navrhnout doporučení pro změny, které by vedly ke zlepšení současného stavu. V rámci navržených doporučení je potřeba identifikovat související náklady a zároveň očekávat přínosy. 

Představení společnosti Společnost: Lidl, v. o. s. Umístění: Příbram, Evropská 337, 261 01 Vstup na tuzemský trh v roce 2003 5000 zaměstnanců a cca 230 prodejen

Výzkumné otázky Jaká je situace vybraných maloobchodních jednotek v rámci vztahů s koncovými zákazníky? Je důležité pro maloobchodní jednotky potravinářského zboží řídit své vztahy se zákazníky? Je nutné a efektivní, aby lokální maloobchodní jednotky s potravinářským zbožím zcela inovovaly systém řízení vztahů se svými zákazníky a zaváděly zcela nové mechanismy?

Použité metody Dotazníkové šetření Křížová analýza Konzultace na prodejně

Výzkumná otázka č. 1 Jaká je situace vybraných maloobchodních jednotek v rámci vztahů s koncovými zákazníky? Rozvinutý management řízení vztahů se zákazníky Zákaznické karty, celonárodní marketing, systém prodejní sítě Dostupnost akčního zboží na prodejně, matoucí politika slev

Výzkumná otázka č. 2 Je důležité pro maloobchodní jednotky potravinářského zboží řídit své vztahy se zákazníky? Komunikace se zákazníky je jeden z nejdůležitějších prvků Klíčová zpětná vazba od zákazníků

Výzkumná otázka č. 3 Je nutné a efektivní, aby lokální maloobchodní jednotky s potravinářským zbožím zcela inovovaly systém řízení vztahů se svými zákazníky a zaváděly zcela nové mechanismy? Aktuální stav Cenová náročnost

Návrhy na opatření Prodloužení otevírací doby Dostupnost akčního zboží Rozšíření odkládacích prostor Registrace na webových stránkách Mystery shopping

Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky byly zodpovězeny Návrhy na opatření byly navrženy Cíl bakalářské práce byl splněn

Doplňující otázky Co s sebou přináší rozšíření sortimentu? Resp. je vždy žádoucí, aby obchodník k takovému kroku vůbec přistoupil? Hodnocení grafu č. 9 - co znamená výraz nespotřební zboží Navrhujete prodloužení prodejní doby, myslíte, že je v ČR zvykem nakupovat ve večerních hodinách (viz Tesco)

Děkuji za pozornost