ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

VY_32_INOVACE_39_ Prvouka 3.ročník Naše tělo /smysly/
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Efektivní učení.
UMĚNÍ UČIT SE Mgr. Michal Oblouk. UČENÍ  měli bychom: a)zjistit, jaký způsob učení nám nejvíce vyhovuje a používat ho b)uvědomit si, že je důležité procvičování.
Název školy:Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:Mgr. Dagmar Sachsová Název:VY_32_INOVACE_170 _NAŠE_TĚLO Téma:Vnitřní orgány Číslo projektu:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Lidské tělo – všeobecný test
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autor výukového materiálu: Denisa Dosoudilová Datum vytvoření výukového materiálu: květen 2012 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII. Vzdělávací.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Smyslová ústrojí člověka
Základní škola a mateřská škola T.G.Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,8,9_03_PRÁVO.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_15_MEZI.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,6_02_RODINA.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,8,9_12_SMLOUVY.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,6_14_MÁ.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_02_ČLOVĚK.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Základy programu Excel
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
VY_32_INOVACE_48_Život ve škole – umění se učit
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
DĚTI Z BULLERBYNU 18 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová Vytvořeno: květen 2012 Ročník: 3. ročník ZŠ Vzdělávací oblast: jazykové a komunikační dovednosti.
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
AUTOR: Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_NAŠE TĚLO
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_5A_09 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
SMYSLOVÁ SOUSTAVA DENISA POSKOČILOVÁ 8.C. SMYSLI ZRAK – SVĚTLO SLUCH –ZVUKY ČICH – PACHY CHUŤ – JÍDLO HMAT – CO CÍTÍME KDYŽ SI NA TO SÁHNEME.
Transkript prezentace:

ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín AUTOR: Mgr. Eva Cigániková NÁZEV: VY_32_INOVACE_OV,6_10_ŽIVOT VE ŠKOLE TEMA: UČEBNÍ TYPY ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.1529

Výukový materiál: EUPŠ _OP VK_Cigániková_OV,6_10_Život ve škole Šablona: III/2 Sada: OV,6 Autor: Mgr. Eva Cigániková Vytvořeno: prosinec 2011 Ověřeno: 30.1.2012 – VI.třída Ročník: 6 Druh učebního materiálu: Prezentace Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská výchova Tematický okruh: ŽIVOT VE ŠKOLE Téma: Učební typy Anotace: Prezentace nabízí dětem jednotlivé prvky učebních typů a jejich uvědoměním si usnadnit přípravu do školy. Závěrečné písemné opakování lze využít na začátku další hodiny. Poznámky:

Učební typy Pohybový (motorický) typ Zrakový (vizuální) typ Sluchový (auditivní) typ Smíšený typ

Vyjmenuj smysly, kterými vnímáš svět : zrak čich sluch chuť hmat

Zrakový (vizuální) typ si dobře pamatuje obličeje k učení potřebuje tabulky, grafy, ilustrace, psané slovo při odpočinku čte knihy nebo sleduje film Vidí text. Podtrhává si v něm. Barevně zdůrazňuje text.

Sluchový (auditivní) typ si dobře pamatuje, co slyší dává přednost přednáškám před knihami při odpočinku poslouchá hudbu Čte text nahlas. Poslouchá výklad učitele. Pamatuje si, co slyší, má rozvinutou zvukovou představivost.

Pohybový (motorický) typ při rozčilení zatne zuby, pěsti chodí sem a tam, gestikuluje odpočívá při sportu nejlépe se učí, když může zapojit celé tělo a prožívat situaci na vlastní kůži Dělá si výpisky z učební látky.

Čím víc smyslů člověk při učení využívá, Pamatuj : Čím víc smyslů člověk při učení využívá, tím více se toho naučí. Žádný člověk nepatří jen k jednomu typu, většina lidí patří ke s mí š e n é m u typu.

Použité zdroje : Dostupné z www: Nezapomeň se učit, příští hodinu vás čeká písemné opakování kapitoly Život ve škole. Použité zdroje : Dostupné z www: http://cs.wikipedia.org http://office.microsoft.com/

Otázky k písemnému opakování z kapitoly Život ve škole Proč chodí děti do školy ? V kolika letech nejpozději musí děti do školy ? Napiš, jak vypadá školní vzdělávací systém ČR ? Do jakých druhů škol můžeš v našem státě chodit ? Vypiš zásady správného učení Jaké učební typy rozeznáváme ? Vyjmenuj Jeden si vyber ( ten, ke kterému podle sebe patříš ) a napiš o něm co nejvíc informací ……………………………………………………………….. Prémiová : Jakou zásadu pro učení si musíš pamatovat nejvíc ze všeho ?

Správné odpovědi : Nařizuje jim to Školský zákon Nejpozději v 7 letech MŠ, ZŠ - 1.st.,2.st., SŠ, VŠ Státních, soukromých, církevních, domácí vzdělávání Plánovat, organizovat, soustředit se, střídat učení s odpočinkem, znát svůj učební typ Zrakový, sluchový, pohybový a smíšený Podle výběru Prémiová - Čím víc smyslů zapojíš do učení, tím snadněji si zapamatuješ potřebné informace.