Autor bakalářské práce: Dominika Ješová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie Daňové a odvodové zatížení podnikatelů v ČR Autor bakalářské práce:Lucie Minaříková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Aplikace nových forem marketingu
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie Autor bakalářské práce: Dominika Ješová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Petra Matoušková České Budějovice, červen 2017

Motivace a důvody k řešení daného problému Studium dané problematiky Osobní zájem Znalost společností Zájem o dané téma

Cíl práce Cílem práce je navrhnout optimální obchodní strategii zvoleného podniku s ohledem na konkurenční prostředí.

Představení vybrané společnosti Název: ANGLICKÁ KRÁSA s.r.o. Sídlo: Růžová 244, 399 01 Milevsko Předmět podnikání: velkoobchod a maloobchod s kosmetickými výrobky Na trhu od roku 2014

Hypotézy Hypotéza č. 1: Zákazník požaduje doručit zboží do 3 dnů od jeho objednání, to má vliv na posuzování spolehlivosti dodavatele. Hypotéza č. 2: Firmu v současné době ohrožují maximálně 3 konkurenti.

Použité metody Dotazníky SWOT analýza Portfolio matice – BCG matice Porterův model pěti sil Analýza konkurentů

Dosažené výsledky Rychlost dodání je jedním z faktorů zajišťující spokojenost zákazníků Analýza a vyhodnocení konkurence Vyhodnocení pozice firmy ve vztahu ke konkurenci

Návrhy opatření Propagace firmy Oslovit konkurenční zákazníky Zlepšit webové stránky Nový produkt či značku Regulace stávajícího sortimentu

Závěrečné shrnutí Hypotézy byly potvrzeny Dotazníky úspěšně vyhodnoceny Analýzy úspěšně zpracovány Návrhy opatření stanoveny Cíl bakalářské práce byl splněn

Odpovědi na otázky Vedoucí práce: Pokud je společnost Anglická krása ve strategii „Follow me“, tedy druhá na trhu (výsledek Vaší SWOT analýzy), kdo je tedy ze jmenovaných konkurentů lídrem trhu a proč? Oponent práce: Navrhujete zvýšit propagaci firmy – jakým konkrétním způsobem a jaké budou náklady těchto opatření pro firmu?

Děkuji za pozornost.