Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Ondřej Netík Vedoucí bakalářské práce:Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent bakalářské práce:Mgr. Stanislav Křída České Budějovice,
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Obhajoba bakalářské práce
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Pořízení a dodání zboží z pohledu DPH v rámci Evropské Unie
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Účetní závěrka ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku a návrh na jeho inovaci Autor bakalářské práce: Martina Mádlová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Lenka Dvořáková Oponent bakalářské práce: Ing. Josef Kotoun

Motivace a důvody k řešení daného problému Aktuální a zároveň často opomíjené téma Důležitý prostředek pro dosažení lepších zisků a výkonů Dostupnost potřebných zdrojů a informací

Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku na základě dotazníkového šetření a rozhovoru a navrhnout jeho případnou inovaci.

Představení společnosti Česká pošta, s.p. Hlavní sídlo: Praha 1, Politických vězňů 909/4, 225 99 Sídlo pobočky: Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 286/5, 392 01 Další pobočky: Tábor, Choustník, Košice, Borkovice, Tučapy, Hlavatce, Malšice a Želeč Česká pošta je největším poskytovatelem poštovních služeb na území České republiky. Poskytuje tuzemské i zahraniční poštovní a peněžní služby, poradenství v oblasti pojištění a bankovních služeb.

Výzkumné problémy Jsou zaměstnanci firmy dostatečně motivováni svými nadřízenými a vyhovují jim podmínky na pracovišti? Je pro zaměstnance systém hodnocení dostatečně motivační a mají o něm dostatek informací? Uvítali by zaměstnanci v zaměstnání nějaké další odměny a benefity za odvedenou práci?

Použité metody Dotazníkové šetření Rozhovor s vedoucí České pošty Soběslav p. Janou Bílou

Dosažené výsledky výzkumný problém č.1 70 % zaměstnanců se cítí příjemně ve své práci 67 % hodnotí pozitivně přístup svých nadřízených 49 % dotazovaných si myslí, že mohou před nadřízenými vyjádřit svůj názor 87 % rozumí pokynům od nadřízených 92 % zaměstnanců považuje pochvalu od nadřízeného za důležitou Časté důvody nespokojenosti: nevyhovující uniformy, plánování směn a dovolených, tlak ze strany plnění plánů aliančních partnerů

Dosažené výsledky výzkumný problém č.2 40 % pracovníků je dostatečně seznámeno se systémem hodnocení v podniku 57 % dotazovaných shledává výši platů dostatečně motivující 73 % zaměstnanců je spokojených se systémem hodnocení v podniku Větší pozornost by si zasloužila informovanost zaměstnanců o systému hodnocení a přínosem by bylo i zvýšení platů

Dosažené výsledky výzkumný problém č.3 73 % zaměstnanců je spokojených s poskytovanými benefity 72 % pracovníků by uvítala ještě další motivační prvky Nejčastěji byl zmiňován, jako chybějící motivační prvek, 13. a 14. plat

Návrhy opatření Minutová pochvala a minutová kritika Zvýšení informovanosti o firemních benefitech prostřednictvím měsíčního firemního zpravodaje Anonymní schránka Menší tlak na nabízení produktů a vyšší informovanost či školení v této oblasti

Závěrečné shrnutí Byly zodpovězeny výzkumné problémy Byla navržena opatření k řešení problémů Cíl práce byl splněn

Dotazy vedoucí bakalářské práce Myslíte si, že 104 vrácených dotazníků představuje dostatečný vzorek respondentů pro Vaše dotazníkové šetření? Prosím, zdůvodněte svou odpověď. Myslíte si, že Vám u všech odpovědí respondenti odpověděli pravdivě? Zhodnoťte konkrétně otázku: „Jste spokojen/a s přístupem Vašich nadřízených?“

Dotazy oponenta bakalářské práce V bakalářské práci navrhujete řešení problému s tlakem na nabízení produktů partnerů České pošty, s. p. ve zmírnění nároků a snížení počtu nutně prodaných produktů každý měsíc. Nemyslíte si, že pokud by byly tyto nároky zmírněny, opatření by mělo opačný efekt a zaměstnanci by neměli snahu tyto produkty nabízet? Případně jaké jiné řešení byste navrhovala?

Dotazy komise

Děkuji za pozornost