Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik Kateřina Dvořáková 13977
Motivace a důvody k řešení problému Praxe v podniku Zájem o marketing Vůně cukrárny, zákusky a dorty
Cíl bakalářské práce Analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu ve vybrané společnosti a na základě analýzy navrhnout doporučení na zlepšení marketingové komunikace
Hypotézy Hypotéza 1: Zákazníci kupují raději zákusky či dorty s vanilkovo- žloutkovým krémem než se smetanovým. Hypotéza 2: Více než polovina (50%) dotazovaných zákazníků si myslí, že zákusky, které kupují, jsou drahé. Hypotézy 3: Nejlepší způsob jak si objednat dort, je pro zákazníky osobní výběr, který preferují před telefonickým kontaktem. Hypotézy 4: Pouze 10% dotazovaných zákazníků by uvítalo valentýnskou akci pro páry. Hypotéza 5: Firma se nachází v ofenzivní pozici, která je ve výrazné převaze oproti jiným pozicím. Hypotéza 6: Hrozba nové konkurence je pro podnik závažnější než možnost substitutů. Hypotéza 7: Stávající komunikace je pro firmu dostačující.
Použité metody Dotazník SWOT analýza Porterův model pěti sil Rozhovor
Návrhy opatření Propagace na sociální síti Facebook Webové stránky Reklama Podpora prodeje
Závěrečné shrnutí Leader na táborském trhu Strategická pozice podniku Oblíbenost smetanovým produktů Ofenzivní pozice
Doplňující otázky Specifikujte přidanou hodnotu Vaší bakalářské práce. Objasněte podrobněji vlastní návrhy.
Děkuji za Vaši pozornost