Marketingový plán podniku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Analýza účetní uzávěrky a závěrky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Pálková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Optimalizace strategických činností nákupu v mezinárodní společnosti.
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Zásobování a účtování zásob ve vybraném podniku
Návrh podnikatelského plánu založení distribučního centra pro EU a svět pro výrobu tisknutelného světla na papír Jiří Plch.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Racionalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Finanční analýza vybrané firmy
Autor práce: Michaela Janová
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Marketingový plán podniku Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie České Budějovice Marketingový plán podniku Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková Autor bakalářské práce: Zoltán Sobotovič České Budějovice, červen 2016

Obsah Motivace k řešení problému, Představení společnosti, Cíl práce, Aplikační část, Výzkumné otázky, Návrhy opatření, Závěr, Doplňující otázky.

Motivace k řešení problému Profesní angažovanost v daném oboru, Praktické využití. Společnost ZS s.r.o. Česká společnost od roku 1977, Tradiční český výrobce optoelektronických čidel, Spolehlivý dodavatel, Významný zaměstnavatel v netolickém regionu.

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat vnější a vnitřní prostředí vybraného podniku, zhodnotit stávající situaci a navrhnout doporučení pomocí marketingového plánu na základě zjištěných skutečností.

Aplikační část Optoelektronická čidla ve společnosti ZS s.r.o. Hlavní výrobní program, Specializace na sériovou i nestandardní výrobu. Analýza SWOT Mírně ofenzivní pozice, Kvalitní výrobky a vlastní vývoj, Velmi silná zahraniční konkurence. Analýza STEP Mobilita a přístup k práci, Vývojové, inovační a technologické trendy, Mezinárodní vztahy. Analýza SPACE Konzervativní prostředí s nízkým růstovým potencionálem.

Aplikační část Tržní podíl významných dodavatelů čidel v ČR

Aplikační část Podíl jednotlivých výrobků na celkovém prodeji

Aplikační část Přehled prodejů čidel podle států v tis. Kč

Aplikační část Marketingový mix 4P Product Price Place Promotion kvalitní a spolehlivý výrobek cenově dostupný, dodávky dle požadavků zákazníka. Price ceníkové ceny, množstevní slevy, ceny pro distributory. Place přímé dodávky, distributoři, obchodní zástupci. Promotion osobní jednání, webová prezentace účast na výstavách, odborné články a inzerce.

Aplikační část Vyhodnocení marketingového plánu za I. Q 2016

Výzkumné otázky Lze dosáhnou růstu prodeje v segmentu optoelektronických a magnetických čidel? Ano, za předpokladu posílení konstrukce a obchodu. Má prodej optoelektronických a magnetických čidel perspektivu? Ano, vzhledem k vysokým požadavkům na automatizaci výroby. V jakém konkurenčním postavení na trhu se společnost ZS s.r.o. nachází? Společnost se nachází v tvrdém mezinárodním konkurenčním prostředí. Jak velkou roli hraje cena při prodeji čidel? Záleží zda jde o koncového uživatele nebo o výrobce, který je používá do svého zařízení. Jaké informace potřebujeme při tvorbě marketingového plánu na období jednoho roku? Cíle, ke kterým budeme směřovat naše obchodní aktivity a formy naší prezentace.

Návrh opatření Personální posílení obchodního a technického úseku, Pravidelné vyhodnocení marketingového plánu, Pravidelné školení obchodního úseku, Změna organizační struktury – vytvoření úseku Logistiky, Vytvoření Katalogu zákaznických aplikací pro obchod, Sledování kalkulovaných nákladů, Využívání úspor z rozsahu, Snižování pracnosti výrobků.

Závěr Navržený marketingový plán byl předložen vedení společnosti a je průběžně aplikován v praxi, Společnost přijala k praktické realizaci návrhy opatření ke zvýšení prodejů a snižování nákladů, Cíl bakalářské práce byl splněn.

Doplňující otázky vedoucího práce Pokud byste měl uvést marketingový rozpočet firmy pro příští rok, z jakých nástrojů marketingového mixu byste vycházel?

Doplňující otázky oponenta práce Kde jste čerpal pro sestavení plánovaných nákladů marketingového plánu 2016? Který z Vašich návrhů opatření byste aplikoval jako první? Děkuji Vám za pozornost.