Odbor finanční.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Advertisements

Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
Zásady vztahů orgánů Jihomoravského kraje k řízení neškolských příspěvkových organizací Pracovně právní oblast, oblast odměňování, organizační záležitosti.
Registrace poskytovatelů sociálních služeb v Jihomoravském kraji.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Pracovní právo. Pohovor
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 23. listopadu 2015.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Účetní doklady II. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Návrh rozpočtu MČ Brno-Kohoutovice na rok Struktura příjmů MČ Brno-Kohoutovice 1. Příjmy z veřejných rozpočtů o příjmy ze státního rozpočtu - postoupené.
Deník příjmů a výdajů Průběžné položky. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Soukromá hotelová škola Bukaschool s. r. o. Most Kmochova 1823, Most DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Shromáždění delegátů 2015 Jaroslav Majer Stavební bytové družstvo Plzeň - jih se sídlem v Přešticích Hlávkova 23, Přeštice Shromáždění delegátů.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Krizové štáby. Zákon č. 240/2000 Sb., § 14 (1) Hejtman zajišťuje připravenost kraje na řešení krizových situací; ostatní orgány kraje se na této připravenosti.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_242_TÉMA_ Doklady a evidence Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Eva Zmeškalová Název šablonyVY_32_INOVACE UCE Název DUMuUCE S Stupeň a typ.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.01 Ročník3. ročník.
VYÚČTOVÁNÍ KULTURNÍCH AKCÍ A PROJEKTŮ PODPOROVANÝCH MO STŘEKOV Platné od
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Zákon o obcích 128/2000 Sb. + znění pozdějších předpisů
Stavební bytové družstvo Plzeň - jih se sídlem v Přešticích
Místní rozpočtové jednotky
Úřad práce České republiky
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Efektivní úřad 2011 MěÚ Uherské Hradiště
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Olomouckém kraji pro roky 2018 – Mgr. Hana Bodnarová.
STRATEGICKÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA ČESKÁ LÍPA
Jednoduché účetnictví
Téma 6: Zdanění příjmů ze závislé činnosti
Daň z příjmů právnických osob Silniční daň veřejnoprávních poplatníků
Občanské soudní řízení I.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Zdroje financování majetku - PASIVA
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Pozemkové úpravy.
Dana Šramková Petr Mrkývka
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 13. prosince 2017 Liberec.
Role sociální práce ve vztahu k výkonu veřejného opatrovnictví Hradec Králové Workshop je pořádán v rámci projektu Systémová podpora sociální.
Výkon přenesené působnosti úředníky územních samosprávných celků v kontextu jejich financování Mgr. Martin Stark tajemník městského úřadu v Horním Slavkově.
Obsah veřejných rozpočtů III
Základy podnikání živnostenské podnikání, postup při ohlášení živnosti
Právní úprava účetnictví, dokumentace
Zapisovatelé do informačního systému evidence obyvatel
SPRÁVNÍ ODBOR MĚSTSKÉHO ÚŘADU NOVÝ BOR
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Občanské soudní řízení I.
PROCES STANDARDIZACE SOCIÁLNÍ PRÁCE V LOVOSICÍCH
Občanské soudní řízení I.
Rozpočet a plány na rok 2019 Město Vimperk.
Základní Listina Projekt: „Aktualizace procesu komunitního plánování sociálních služeb v ORP Šternberk“, reg. číslo CZ /0.0/0.0/16_063/
SPRÁVNÍ PRÁVO.
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Nabízené služby společnosti
Transkript prezentace:

Odbor finanční

Základní informace Adresa Telefon E-mail odbor finanční Masarykovo nám. 189 766 01 Valašské Klobouky Telefon pevná linka: 577 311 118 fax: 577 320 616 E-mail financni@mu-vk.cz

Úřední hodiny pondělí: 7:00 - 17:00 úterý: 7:00 - 15:00 středa: 7:00 - 17:00 čtvrtek: 7:00 - 15:00 pátek: 7:00 - 13:30

Činnost odboru spravuje městský rozpočet zajišťuje financování města, jeho organizací vede komplexní účetnictví evidenci vykonává pokladní službu a daňovou agendu je správcem místních poplatků vymáhá pohledávky, vzniklé z výkonu místní i státní správy města

Ing. Ema Vašíčková vedoucí odboru řídí činnost odboru zodpovídá za práci podřízených pracovníků a odbornou úroveň všech opatření zpracovaných v odboru

Ing. Ema Vašíčková vedoucí odboru vypracovává a kontroluje roční finanční plány hospodaření města a MěÚ podle zvláštních předpisů potvrzuje kontroluje finanční plány hospodaření organizací řízených a spravovaných městem a zabezpečuje jejich oprávněné zájmy v této oblasti navrhuje radě a zastupitelstvu města změny v ročním finančním plánu a předkládá jejich zdůvodnění

Ing. Ema Vašíčková vedoucí odboru vede přehled o plnění plánu a jeho částí, zpracovává rozbory rozpočtového hospodaření zpracovává závěrečný účet města podle příslušných zákonů je-li to potřeba projednává s ekonomickým odborem Krajského úřadu Zlín návrhy rozpočtu a jeho částí je finančním manažerem projektů spolufinancovaných z prostředků Evropské unie

Ing. Štěpánka Cmajdálková hlavní účetní vede systematické a analytické účetnictví MěÚ podle platných předpisů zpracovává roční účetní uzávěrku

Ing. Štěpánka Cmajdálková hlavní účetní každý pohyb na všech bankovních účtech Města Valašské Klobouky dokládá účetními doklady, které splňují náležitosti podle § 11 zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů zpracovává v účetním počítačovém programu veškeré účetní záznamy zakládá zaúčtované účetní doklady a dohlíží na jejich kompletnost až do uložení těchto písemností v archivu kontroluje průkaznost účetních záznamů o oprav v účetních záznamech podle zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů

Dana Zimáčková mzdová účetní, personalistka zpracovává mzdy a odpovídá za jejich správnost odpovídá za správné a včasné odvody z mezd zaměstnanců

Dana Zimáčková mzdová účetní, personalistka vede personální agendu všech zaměstnanců zpracovává spolu s předsedou sociálního fondu roční rozpočet sociálního fondu sleduje nároky zaměstnanců MěÚ na stravování a zpracovává podklady pro zajištění závodního stravování zpracovává agendu spojenou s vymáháním pokut uložených příslušnými odbory a radou města

Libuše Válková fakturace, sklad kancelářských potřeb vede evidenci došlých faktur a odpovídá za jejich včasnou úhradu vystavuje faktury a vede jejích evidenci

Libuše Válková fakturace, sklad kancelářských potřeb na základě nájemních smluv na obecní byty a nebytové prostory: vybírá nájemné z obecních bytů provádí vyúčtování nákladů na služby k nájemnému rozepisuje náklady na bytové a nebytové prostory vypracovává podklady pro přefakturaci nákladů sleduje včasnost úhrad nájemného z obecních bytů zpracovává pro účetnictví předpis těchto plateb vystavuje upomínky při vymáhání pohledávek spolupracuje s právníkem vede sklad kancelářských potřeb pro všechny odbory MěÚ

Marta Marková zástupce vedoucího, hlavní pokladní zastupuje po dobu nepřítomnosti vedoucího finančního odboru

Marta Marková zástupce vedoucího, hlavní pokladní vede hlavní pokladnu MěÚ, které je podřízeno 13 příjmových pokladen eviduje, vydává a objednává ceniny vede operativní evidenci půjček města provádí správu místních poplatků provádí výběr poplatků z místa kontroluje spotřebu pohonných hmot u služebních vozidel vede evidenci pokutových bloků vymáhá pokuty uložených městskou policií, podle zákona č. 280/2009 Sb. daňový řád zpracovává daňová přiznání za město

Bc. Lenka Filáková správa místních poplatků provádí správu místních poplatků: poplatek ze psů, poplatek ze vstupného, poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňovaní komunálních odpadů

Bc. Lenka Filáková správa místních poplatků vede operativní evidenci nájmů z nebytových prostor a nájmů za pozemky vede operativní evidenci pohledávek převzatých z okresních úřadů a nově vzniklých pohledávek z působnosti pověřeného úřadu a úřadu ve věci vymáhání sociálních dávek vymáhá pohledávky, vzniklé z výše uvedených agend.

Bc. Zdenka Zádrapová hlavní pokladní na finanční odbor byla převedena z odboru matriky od 1. 4. 2013 převezme funkcí hlavní pokladní, nahradí tak paní Martu Markovou

Co pro Vás můžeme udělat: Odpovíme na Vaše připomínky v rámci schvalovacího procesu rozpočtu města a závěrečného účtu města Poradíme Vám jak se nejlépe vypořádáte s povinnostmi plátců místních poplatků Poradíme Vám jakým způsobem je možné, bez zbytečných dalších nákladů uhradit vzniklé pohledávky

Děkujeme za pozornost.