Odbor finanční
Základní informace Adresa Telefon E-mail odbor finanční Masarykovo nám. 189 766 01 Valašské Klobouky Telefon pevná linka: 577 311 118 fax: 577 320 616 E-mail financni@mu-vk.cz
Úřední hodiny pondělí: 7:00 - 17:00 úterý: 7:00 - 15:00 středa: 7:00 - 17:00 čtvrtek: 7:00 - 15:00 pátek: 7:00 - 13:30
Činnost odboru spravuje městský rozpočet zajišťuje financování města, jeho organizací vede komplexní účetnictví evidenci vykonává pokladní službu a daňovou agendu je správcem místních poplatků vymáhá pohledávky, vzniklé z výkonu místní i státní správy města
Ing. Ema Vašíčková vedoucí odboru řídí činnost odboru zodpovídá za práci podřízených pracovníků a odbornou úroveň všech opatření zpracovaných v odboru
Ing. Ema Vašíčková vedoucí odboru vypracovává a kontroluje roční finanční plány hospodaření města a MěÚ podle zvláštních předpisů potvrzuje kontroluje finanční plány hospodaření organizací řízených a spravovaných městem a zabezpečuje jejich oprávněné zájmy v této oblasti navrhuje radě a zastupitelstvu města změny v ročním finančním plánu a předkládá jejich zdůvodnění
Ing. Ema Vašíčková vedoucí odboru vede přehled o plnění plánu a jeho částí, zpracovává rozbory rozpočtového hospodaření zpracovává závěrečný účet města podle příslušných zákonů je-li to potřeba projednává s ekonomickým odborem Krajského úřadu Zlín návrhy rozpočtu a jeho částí je finančním manažerem projektů spolufinancovaných z prostředků Evropské unie
Ing. Štěpánka Cmajdálková hlavní účetní vede systematické a analytické účetnictví MěÚ podle platných předpisů zpracovává roční účetní uzávěrku
Ing. Štěpánka Cmajdálková hlavní účetní každý pohyb na všech bankovních účtech Města Valašské Klobouky dokládá účetními doklady, které splňují náležitosti podle § 11 zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů zpracovává v účetním počítačovém programu veškeré účetní záznamy zakládá zaúčtované účetní doklady a dohlíží na jejich kompletnost až do uložení těchto písemností v archivu kontroluje průkaznost účetních záznamů o oprav v účetních záznamech podle zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
Dana Zimáčková mzdová účetní, personalistka zpracovává mzdy a odpovídá za jejich správnost odpovídá za správné a včasné odvody z mezd zaměstnanců
Dana Zimáčková mzdová účetní, personalistka vede personální agendu všech zaměstnanců zpracovává spolu s předsedou sociálního fondu roční rozpočet sociálního fondu sleduje nároky zaměstnanců MěÚ na stravování a zpracovává podklady pro zajištění závodního stravování zpracovává agendu spojenou s vymáháním pokut uložených příslušnými odbory a radou města
Libuše Válková fakturace, sklad kancelářských potřeb vede evidenci došlých faktur a odpovídá za jejich včasnou úhradu vystavuje faktury a vede jejích evidenci
Libuše Válková fakturace, sklad kancelářských potřeb na základě nájemních smluv na obecní byty a nebytové prostory: vybírá nájemné z obecních bytů provádí vyúčtování nákladů na služby k nájemnému rozepisuje náklady na bytové a nebytové prostory vypracovává podklady pro přefakturaci nákladů sleduje včasnost úhrad nájemného z obecních bytů zpracovává pro účetnictví předpis těchto plateb vystavuje upomínky při vymáhání pohledávek spolupracuje s právníkem vede sklad kancelářských potřeb pro všechny odbory MěÚ
Marta Marková zástupce vedoucího, hlavní pokladní zastupuje po dobu nepřítomnosti vedoucího finančního odboru
Marta Marková zástupce vedoucího, hlavní pokladní vede hlavní pokladnu MěÚ, které je podřízeno 13 příjmových pokladen eviduje, vydává a objednává ceniny vede operativní evidenci půjček města provádí správu místních poplatků provádí výběr poplatků z místa kontroluje spotřebu pohonných hmot u služebních vozidel vede evidenci pokutových bloků vymáhá pokuty uložených městskou policií, podle zákona č. 280/2009 Sb. daňový řád zpracovává daňová přiznání za město
Bc. Lenka Filáková správa místních poplatků provádí správu místních poplatků: poplatek ze psů, poplatek ze vstupného, poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňovaní komunálních odpadů
Bc. Lenka Filáková správa místních poplatků vede operativní evidenci nájmů z nebytových prostor a nájmů za pozemky vede operativní evidenci pohledávek převzatých z okresních úřadů a nově vzniklých pohledávek z působnosti pověřeného úřadu a úřadu ve věci vymáhání sociálních dávek vymáhá pohledávky, vzniklé z výše uvedených agend.
Bc. Zdenka Zádrapová hlavní pokladní na finanční odbor byla převedena z odboru matriky od 1. 4. 2013 převezme funkcí hlavní pokladní, nahradí tak paní Martu Markovou
Co pro Vás můžeme udělat: Odpovíme na Vaše připomínky v rámci schvalovacího procesu rozpočtu města a závěrečného účtu města Poradíme Vám jak se nejlépe vypořádáte s povinnostmi plátců místních poplatků Poradíme Vám jakým způsobem je možné, bez zbytečných dalších nákladů uhradit vzniklé pohledávky
Děkujeme za pozornost.