Autor: Mgr. Yvetta Kałužová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technika cestovního ruchu Péče o hosta v ubytovacím zařízení
Advertisements

Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
Pro předmět: hotelový provoz Vypracovala: Bc. Eva Cejnková
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.18 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Účetnictví Ročník: 2.
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
Klára Tomsová, Kateřina Jacinová
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_135
VY_32_INOVACE_CER_4 Ročník:3.,4. Vzdělávací obor:65-42-M/01 Hotelnictví Tematický okruh:Průvodcovství Téma:Povinnosti průvodce během zájezdu - řešení Jméno.
Obchodní akademie, Hotelová škola a Střední odborná škola, Turnov, Zborovská 519, příspěvková organizace
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_16.
Placené a neplacené služby - Záleží na úrovni, umístění, velikosti, ale především na podnikavosti a snaze hotelového manažera. Placené Neplacené Zařaďte:
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Síť podniků stravovacích zařízení. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním.
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Sada: 10 Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_1PP_OPR_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_20.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S3_08.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiálu.
Právní úprava cestovního ruchu v ČR
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Společenská výchova – Zásady chování v ubytovacích zařízeních
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Charakteristika a význam obchodního provozu, činitelé OP.
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Právní úprava cestovního ruchu v ČR
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Právní úprava cestovního ruchu v ČR
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Právní úprava cestovného ruchu v ČR
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Bankovnictví Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Ing. Sikorová Renata
Písemnosti při organizaci a řízení podniku III
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
VY_32_INOVACE_Sikorová_ Evidence peněžních prostředků a obalů
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Domovní elektrická instalace
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Hotelnictví M/01 HOTELNICTVÍ.
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Yvetta Kałužová Hotelové služby VY_INOVACE_Kaluzova_13-2-04 Concierge Autor: Mgr. Yvetta Kałužová . Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám - OP VK 1.5CZ.1.07/1.5.00/34.0195 – Individualizace a inovace výuky

Anotace výuková prezentace – podpora vyučujícího určeno pro nástavbové studium obor Společné stravování

Concierge – informační služba Hotelové služby Concierge – informační služba

Concierge - historie hlavní vrátný řídil celou strukturu uniformovaných služeb ve 24hodinovém provozu byl odpovědný za chování uniformovaných služeb, aby se hostům dostávalo srdečné pozornosti a osobní služby odpovídal za bezpečnostní opatření systému vydávání, ukládání a přijímání klíčů od hotelových pokojů odpovídal za doprovod hostů na pokoje, otevírání dveří u aut, parkování, dopravu na nádraží, zajištění taxi apod.

Concierge - historie odpovídal za přepravu zavazadel do a z pokojů odpovídal za poštu hotelových hostů a celkovou manipulaci s poštou odpovídal za připravenost všech informací o místě, kulturních událostech, zajištění vstupenek do divadel, na koncerty, exkurze, výlety, podával informace o jízdních a letových řádech, zajišťoval letenky, jízdenky atd. zajišťoval květiny pro hotelové hosty, donášku dárků, převzetí balíčků pro hosty atd.

v dnešní době tato služba využívá nových rozměrů, za využití nejmodernějších on-line technologií se stává Concierge nejen informačním místem, „sekretariátem“hosta, prodejním místem, kde lze například on-line získat vstupenky na kulturní a sportovní akce, jízdenky, letenky apod.

Concierge dnes velmi často jsou také tato střediska kombinována s tzv. business centry, plně vybavenými kancelářemi a malými konferenčními místnostmi, které lze využít jako kanceláře a místa pro jednání s obchodními partnery

Concierge dnes vlastní služba Concierge je v některých hotelech často spojována se službou recepce činnost Concierge označujeme jako soubor všech činností a služeb poskytovaných hostovi během jeho pobytu prostřednictvím recepce, vyjma služeb check-in, check-out a výměny peněz

Concierge dnes mezi nejkritičtější funkce Concierge během pobytu hosta patří předání zpráv hostovi a buzení nepřesným provedením služby buzení stejně jako včasným nepředáním zpráv a zásilek můžeme hostovi způsobit velmi nepříjemné situace, jejichž následky mohou být pro hosta velmi nepříjemné

Concierge dnes těmto službám je nezbytné věnovat maximální pozornost, zajistit náležité vedení evidence a předávání dokumentace spojené se zajištěním těchto služeb

Použité zdroje AUTOR NEUVEDEN. Superior Equipment [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://www.superiorequipmentsupplies.com/world- market/concierge-services/ AUTOR NEUVEDEN. Concierge servis [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://pomcs.com/wp-content/uploads/2013/03/Concierge- services900x300-460x290.jpg AUTOR NEUVEDEN. Imagine Lifestyle [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://www.imaginelifestyles.com/concierge-services AUTOR NEUVEDEN. Arena 21 [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://arena21.com/our-services/ Obrázky sady MS Office FRANTIŠEK, Smetana; EVA, Krátká. Podnikání v hotelnictví a gastronomii. Praha: Fortuna, 2009, ISBN 978-80-7373-054-3. Stárek, V., Vaculka, J.: Ubytovací úsek v cestovním ruchu, MMR ČR 2008