PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
Vstávej semínko, holala.....
Rybolov – poznej svou značku
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Prostorová orientace,vnímání, počet
MY DAY Jazyk a řeč.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Nářadí – velikost, počet
Děti a sport Jazyk a řeč.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
BRAMBORA Příroda kolem nás.
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Domaluj druhou polovinu
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
EXOTICKÁ ZVÍŘÁTKA – skládání obrázků
Dobroty z vajec podoblast.
Človíček a jeho tělo zdraví.
Zvuky zvířat Sluchové vnímání.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Strom pro zvířata Vnímání, jazyk a řeč.
Tělo - kostra Lidské tělo.
Ptactvo našich krajů VNÍMÁNÍ, porovnávání, ZÁKLADNÍ MATEMATICKÉ POČTY,
Motýlí křídla vnímání.
STOLOVÁNÍ sebeobsluha.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST

3

Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje

Metodický pokyn Integrovaný blok: matematika v přírodě Popis Děti si zopakují názvy přezimujících ptáků našich krajin, čím se živí, kde se nejčastěji vyskytují, vše o jejich hnízdění a péči o mláďata Pomocí interaktivní hry se v dalších snímcích seznamují s jednotkou délky – centimetrem, jeho vlastnostmi, s využitím měření délky v běžném životě a porovnáváním různých délek tras pomocí rozdělení tras na stejně dlouhé úseky (užití metody dokazování, ověřování, obhájení své odpovědi, budování základů pro školní matematiku) Očekávání a cíle Přemýšlet, uvažovat a své myšlenky umět obhájit PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.6

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: Dotyková obrazovka připojená k PC, PowerPoint 2013 Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.7

Práce s interaktivním výukovým materiálem Na prvním snímku si děti společně zopakují názvy 3 druhů přezimujících pěvců našich krajin. Další snímek děti seznámí s pojmenováním jednotky délky – centimetrem. Pomocí interaktivní hry děti zkoumají jednotlivé délky letu zde vyobrazených druhů ptáků. Úkol: „Dokaž, proč je tomu tak?“ PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.8

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Práce s encyklopedií: rozvíjet schopnost vyhledávání informací z odborné literatury a práce s ní porovnávání velikosti jednotlivých druhů ptáků našich krajin (užití pojmů: největší – nejmenší – stejný) Poslech nahrávek hlasů ptactva našich krajů z CD: rozvoj sluchové percepce (schopnost sluchové diferenciace audiozáznamu) PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.9

Prvky polytechnické výchovy Zacházet s předměty digitální technologie, využívat nejzákladnější funkce počítače (zapnout-vypnout, práce s myší, jednoduchou klávesnicí) Zaměřovat se na to, co je z poznávacího hlediska důležité Vnímat, že je zajímavé dozvídat se nové věci, využívat zkušeností k učení Postupovat a učit se podle pokynů a instrukcí Prožívat radost ze zvládnutého a poznaného PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.10

PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.11 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy