Návrh rozpočtu MČ Brno-Kohoutovice na rok 2015. Struktura příjmů MČ Brno-Kohoutovice 1. Příjmy z veřejných rozpočtů o příjmy ze státního rozpočtu - postoupené.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hospodaření nepodnikatelských organizací 1 Daně, dotace.
Advertisements

Rejstřík škol a školských zařízení Seminář pro ředitele škol zřizovaných LK.
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
ZDROJE FINANCOVÁNÍ MAJETKU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu
Fondy. Nekrytí fondů Fondy nemusí být vždy kryty penězi (241) s výjimkou FKSP Fondy mohou být kryty zásobami, pohledávkami apod. 2.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E18.15 Ročníktřetí.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_Úč24.17 RočníkDruhý.
Obsah prezentace 1. Zhodnocení roku 2015: - příjmy, - výdaje, - celkem. 2. Srovnání s minulými lety: - celkem 2008 – ukazatele, rozpočtový výsledek,
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. prosince 2015 Ing. Michaela Stříbrná.
Kultura a památková péče v Pardubickém kraji v letech
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
Postavení Nejvyššího kontrolního úřadu v rámci systému správy státu Jeho význam, fungování a systém kontrol.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
Seminář pro žadatele o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Krajský úřad Jihomoravského kraje Odbor regionálního rozvoje.
Tisková konference dne Ekonomické záležitosti Pk Ing. Roman Línek náměstek zodpovědný za finance a majetek Ing. Oldřich Felgr vedoucí odboru.
Setkání členů Rady Libereckého kraje s primátory, se starostkami a starosty obcí Rozpočet 2015 Marek Pieter Liberec,
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
1 R ozpočet města Police nad Metují na rok Rozpočet 2014 Rozpočet je navrhován jako schodkový s celkovými příjmy a výdaji ve výši tis.Kč.
Návrh rozpočtu Jihomoravského kraje na rok
Návrh rozpočtu MČ Brno-Kohoutovice na rok 2014 Rozpočet MČ Brno-Kohoutovice je navrhován jako vyrovnaný s financováním rozpočtové třídy 8 v objemu příjmů.
Shromáždění delegátů 2015 Jaroslav Majer Stavební bytové družstvo Plzeň - jih se sídlem v Přešticích Hlávkova 23, Přeštice Shromáždění delegátů.
Hospodaření nepodnikateských organizací 1 Vlastní zdroje - fondy.
Odd ě lení ekonomiky a kontroly, OSV, KÚ JMK.  Rozhodnutí Evropské komise ze dne č. 2012/21/EU  Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních slu ž.
Implementace Fondu mikroprojektů v období Ostrava,
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Střední průmyslová škola a Střední odborná škola gastronomie a služeb, Most, příspěvková organizace DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_255_TÉMA_ Rezervy a fondy Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Situace na trhu práce v JmK a veřejná služba
Výkaz zisku a ztráty - příklady
Závěrečný účet kapitoly 335 Ministerstvo zdravotnictví ČR za rok 2016
Odkud se berou peníze v rozpočtu
Zákon o obcích 128/2000 Sb. + znění pozdějších předpisů
Stavební bytové družstvo Plzeň - jih se sídlem v Přešticích
Financování dopravní infrastruktury v období
Místní rozpočtové jednotky
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
12. Zasedání Zastupitelstva obce Nezvěstice
Rozpočet města Police nad Metují na rok 2017
Výrobní faktory v organizaci
Jednoduché účetnictví
STÁTNÍ FONDY.
Obsah veřejných rozpočtů I
Daň z příjmů právnických osob Silniční daň veřejnoprávních poplatníků
Novela zákona ZPF č. 41/2015 Sb. – účinnost od 1. dubna 2015
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Katedra finančního práva a národního hospodářství
Veřejné rozpočty Mgr. Oldřich Hájek.
Zdroje financování majetku - PASIVA
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Základy sociální politiky - vymezení - přístup - nástroje - cíle
FINANČNÍ GRAMOTNOST Daně a veřejné rozpočty
Financování členských a pobočných spolků FAČR pro rok 2018
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Financování členských a pobočných spolků FAČR pro rok 2018
Výkon přenesené působnosti úředníky územních samosprávných celků v kontextu jejich financování Mgr. Martin Stark tajemník městského úřadu v Horním Slavkově.
Pracovní setkání s účetními obcí Zlínského kraje 2017
Rozvoj a financování železniční infrastruktury
Ekonomická část (oddělení nepřímých nákladů) Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2018 Ing. Michaela.
Rozpočet a plány na rok 2019 Město Vimperk.
Kapitola 3 Hospodaření organizací
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
ROZVAHA (Bilance) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
SPRÁVNÍ PRÁVO.
Příspěvek na konferenci Příspěvková organizace slabá místa - ekonomický pohled Lektor : Ing. Jiří Lorenc.
Stavební bytové družstvo Plzeň - jih se sídlem v Přešticích
Transkript prezentace:

Návrh rozpočtu MČ Brno-Kohoutovice na rok 2015

Struktura příjmů MČ Brno-Kohoutovice 1. Příjmy z veřejných rozpočtů o příjmy ze státního rozpočtu - postoupené příjmy státu na prováděný výkon státní správy o příjmy z rozpočtu města Brna - postoupené příjmy města Brna ze státního rozpočtu dle rozpočtového určení daní pro statutární město Brno o příjmy MČ Brno-Kohoutovice z vlastní činnosti - příjmy z činností MČ, které sama vykonává pověřením Statutu města Brna 2. Použití vlastních finančních prostředků o příjmy z výnosů vlastnictví obecních bytů (použité ve výdajích na investice do bytového fondu ve stejné výši) o finanční prostředky z minulých let, disponibilní na běžných účtech MČ (účtová třída 8)

1. Příjmy z veřejných rozpočtů Pozn.: bez zapojení vlastních zdrojů Jedná se o příjmy veřejných rozpočtů:  postoupené příjmy státního rozpočtu,  postoupené příjmy státního rozpočtu městu Brnu (dle zákona o rozpočtovém určení daní),  vlastní příjmy městské části z činností, dle Statutu města Brna

2. Použití vlastních prostředků Převod z vedlejší hospodářské činnosti do rozpočtu: výdaje na investice do bytového fondu jsou realizovány prostřednictvím rozpočtu, proto jsou tyto prostředky převáděny z finančního plánu VHČ do rozpočtu, v souladu se Statutem města Brna může použít MČ do svého rozpočtu z VHČ částku do 10% ze zisku, částku větší může MČ použít z bytového hospodářství do rozpočtu jen s předchozím souhlasem ZMB, daň z příjmů právnických osob z VHČ – je příjmem rozpočtu MČ bez jakékoliv účelovosti a zapojuje se do rozpočtu při finančním vypořádání předchozího roku. Převod z uspořených prostředků na běžných účtech: kladný zůstatek finančních prostředků na účtové třídě 8, jedná se o uspořené peníze z minulých let, které nebyly použity ve výdajích (neúčelové dotace, zůstatky z finančního vypořádání minulých let, atd.) V návrhu rozpočtu na rok 2015:  tis. Kč – 10% ze zisku r POUŽITÍ NA: a)1 500 tis. Kč spolufinancování 7.etapy regenerace sídliště b)2 000 tis. Kč rozšíření kapacity MŠ na ZŠ a MŠ Chalabalova 2.  tis. Kč ze zisku VHČ předchozích let POUŽITÍ NA:  rekonstrukce výtahů v bytových domech V návrhu rozpočtu na rok 2015:  tis. Kč neuhrazené prostředky na rekonstrukce výtahů, zahájených v roce 2014,  500 tis. Kč převod z roku 2014 na parkoviště Stamicova  150 tis. převod z roku 2014 na výměnu dveří a oken MŠ Adélka,  tis. Kč na přípravné práce včetně zpracování projektové dokumentaci výstavby společenského centra,  490 tis. Kč na úhradu rozdílu mezi příjmy a výdaji rozpočtu.

Příjmy MČ Brno-Kohoutovice (celkem - použité při sestavování rozpočtu na rok 2015) Celkem příjmy: tis. Kč údaje v tis. Kč

Výdaje městské části Nezbytné: provoz budov v majetku obce, zajištění výkonu státní správy, zajištění výkonu činnosti samosprávy, výkon činností, určených Statutem města Brna. Potřebné: opravy a údržba veřejného majetku: -výsadby zeleně, -opravy a nemovitého majetku, -opravy komunikací, -obnova zařízení veřejných hřišť a sportovišť, veřejná a společenská činnost, - hody, ples, vánoční akce, atd., dotace sportovních a volnočasových aktivit. Investiční: rekonstrukce a modernizace nemovitého majetku, nové realizace investic, -budovy občanské vybavenosti, školy, - veřejný mobiliář, hřiště, dopravní stavby, -chodníky, -parkoviště, investice bytového fondu.

Výdaje nezbytné státní správa, samospráva, činnosti MČ dle Statutu města Brna údržba komunikací a ploch2 855tis.Kč údržba chodníků a opravy2 736tis.Kč údržba zeleně3 101tis. Kč odpadové hospodářství (koše)961tis. Kč školy10 550tis. Kč CVČ530tis. Kč činnost a odměny samosprávy3 035tis. Kč mzdy zaměstnanců úřadu12 169tis. Kč provoz úřadu2 707tis. Kč provoz budov úřadu, energie, opravy1 258Tis.Kč Celkem: tis.Kč

Potřebné výdaje tis. Kč poskytnuté dotace a příspěvky376 tis. Kč KK a kronika346 tis. Kč akce samosprávy (ples, vítání občánků, důchodci)190 tis. Kč údržba a opravy hřišť445 tis. Kč regenerace sídliště1550 tis. Kč

Změny rozpočtu během roku Jedná se o schvalování změny rozpočtu v průběhu roku formou rozpočtových opatření. Rozdělení na: Změny rozpočtu, v souvislosti s přijetím finančních prostředků z jiných rozpočtů Změny rozpočtu při neočekávaných příjmech a jejich zapojení do výdajů nebo při hrozbě rozpočtového schodku Změny rozpočtu v souvislosti s finančním vypořádání předchozího roku:  Příjmy z rozpočtu města Brna, dotace  Kladný hospodářský výsledek předchozího roku,  zapojení zisku z VHČ. Změny rozpočtu při změně závazných ukazatelů vůči jiným osobám

Zdroje rozpočtu MČ Brno-Kohoutovice během rozpočtového roku Příjmy MČ nad očekávaný rozpočet:  pokuty, penále,  změny nájmu a příjmů z majetku Dotace státního rozpočtu:  dotace na regeneraci sídliště,  dotace na výstavbu bytů,  další dotace, vypisované jednotlivými ministerstvy. Dotace města Brna:  dotace na vybavení škol (dle rozpočtu města Brna),  dotace na akce zařazené v rozpočtu města Brna. Dotace Jihomoravského kraje:  vypisované dotace JmK účelově na různé oblasti. Dotace z fondů EU:  dotace tematicky vypisované na různé oblasti. Použití příjmů z VHČ:  nerozdělený zisk z vedlejší hospodářské činnosti z minulých let.

Finanční plán hospodářské činnosti Výnosy  vybrané nájemné z bytů a nebytových prostor  předplacené nájemné  Poplatky z prodlení  Ostatní – úroky, platby  Výnosy z transferů Náklady  Správa bytových domů  Administrativní správa vlastníka  Opravy a udržování domů a bytů  Služby spojené s údržbou domů  Ostatní finanční náklady  Odpisy majetku nájemné - byty70000 tis. Kč předplacené nájemné24 tis. Kč nájemné- nebytové prostory826 tis. Kč penále450 tis. Kč úroky100 tis. Kč ostatní výnosy100 tis. Kč Výnosy vybraných místních vládních institucí z transferů 620 tis. Kč Celkem: tis. Kč spotřeba materiálu200 tis. Kč spotřeba energie330 tis. Kč opravy a udržování tis. Kč ostatní služby8 800 tis. Kč mzdové náklady2 900 tis. Kč zákonné pojištění850 tis. Kč ostatní daně a poplatky200 tis. Kč ostatní a finanční náklady550 tis. Kč odpisy dlouhodobého majetku8 830 tis. Kč tvorba opravných položek300 tis. Kč odpis pohledávky300 tis. Kč náklady z dlouhodobého majetku300 tis. Kč Celkem: tis. Kč

Plán oprav a udržování bytového fondu 1.Opravy technických zařízení domů. 2.Běžná údržba. 3.Havarijní služba. 4.Výměny zařizovacích předmětů. 5.Měření spotřeby médií. 6.Výměny bytových jader. 7.Opravy škod (vystěhování nájemců, vandalizmus, atd.).

Děkuji za pozornost přeji hodně trpělivosti při orientaci v rozpočtu městské části Ladislav Macek 12/2014