Jak se peče chleba Lenka Hůnová
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2
Jak se peče chleba Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3
Správně seřaď Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 4
Co je na obrázku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5
Použité odkazy Vlastní zdroje Fotografie a obrázky z archivu autora
Metodický pokyn Integrovaný blok: Dítě a jeho psychika Popis Prezentace v PowerPointu, která obsahuje čtyři pracovní listy s jednoduchým interaktivním úkolem. Očekávání a cíle Dítě dokáže přijímat pobyt v MŠ a chápe, že rodiče chodí do zaměstnání, prezentace je zaměřena na povolání pekaře, dítě dokáže logicky seřadit obrázky dle posloupnosti výroby chleba Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 7
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 8
Práce s interaktivním materiálem 2. snímek – na snímku jsou fotografie z pekárny, děti zodpovídají otázky dané učitelem např. Co vidíš na obrázku? 3. snímek – postup výroby chleba, děti se učí základní princip a funkci výroby 4. snímek – děti přesouvají obrázky ve správném pořadí podle snímku 3 5. snímek – děti hádají, co je na obrázku – při kliknutí se odkrývají jednotlivé obdélníky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 9
Prvky polytechnické výchovy Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 10 Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Spontánně vyprávět zážitky
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 11 Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy