Zawody. Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_04_ZAWODY Škola: Autor: Základní škola a mateřská škola s polským jazykem vyučovacím Bukovec Mgr. Halina Kuligová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_11_ Zwierzęta Autor: Mgr.Beata Tomanek Předmět: Prvouka Třída: 3.třída Šablona projektu: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_04_ZNAKI DROGOWE Škola: Autor: Základní škola a mateřská škola s polským jazykem vyučovacím Bukovec Mgr. Halina Kuligová Předmět:
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_08_DODAWANIE I ODEJMOWANIE ZAKRES 18 Škola: Autor: ZŠ a MŠ s polským jazykem vyučovacím Bukovec Mgr. Ivana Wronová Předmět:Matematika.
Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_18_SEGREGACJA ŚMIECI Škola: Autor: Základní škola a mateřská škola s polským jazykem vyučovacím Bukovec Mgr. Halina Kuligová.
Wielkanoc. Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_20_WIELKANOC II Škola: Autor: Základní škola a mateřská škola s polským jazykem vyučovacím Bukovec Mgr. Halina.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17_PŘEDLOŽKY S, Z Škola, autor: ZŠ a MŠ s polským jazykem vyuč. Bukovec, Mgr. Aniela Jochymková Předmět: Český jazyk Třída:
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_01_DODAWANIE I ODEJMOWANIE ZAKRES 15 Škola: Autor: ZŠ a MŠ s polským jazykem vyučovacím Bukovec Mgr. Ivana Wronová Předmět:Matematika.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Odraz světla na rovinném zrcadle
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_12 _Předpony a předložky II. část
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_19 _PŘEDLOŽKY A PŘEDPONY
Základní škola a mateřská škola Bukovec
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_33_DOPRAVNÍ ZNAČKY Mgr. Petra Kukuczková
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_36_PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI - VZDUCH, PŮDA, TEPLO A SVĚTLO Autor: Mgr. Petra Kukuczková Předmět: Prvouka Třída: 3. ročník.
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_03_DODAWANIE I ODEJMOWANIE ZAKRES
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Člověk a jeho svět, 1 Název školy, adresa:
Drzewo genealogiczne Moja rodzina.
Digitální učební materiál
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_07_BÁSNIČKY Mgr. Libuše Stonawská
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_POVRCH ČR Mgr. Petra Kukuczková
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Zboża.
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_03 _Vyjmenovaná slova po b, l
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_12_Návrat k demokracii Regina Byrtusová
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15_VĚTA, SLOVO, SLABIKA, HLÁSKA, PÍSMENO
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_18_Vláda Přemyslovců Regina Byrtusová
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_04_VELIKONOCE Mgr. Petra Kukuczková
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15 _POZNÁVÁNÍ ČÍSEL DO 10
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15 _ZAOKROUHLOVÁNÍ
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _NÁSOBENÍ ČÍSEL
Digitální učební materiál
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_18 _SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ ČÍSEL DO 20
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_02 _PŘIROZENÁ ČÍSLA DO 100
ZŠ Brána Nová Paka, Přírodopis 6. – 9. třída
Měření elektrického proudu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15_ PRAVOPIS SLOV s ú, ů
VY_32_INOVACE_190 Tomáš Nový osmý kraje ČR
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_20_VÁNOCE Mgr. Petra Kukuczková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Magnetická indukce Název školy
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_01_PODMĚT A PŘÍSUDEK
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_32_PTÁCI Mgr. Petra Kukuczková Prvouka
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_06 _JEDNOTKY ČASU Mgr. Aniela Jochymková
Závislost elektrického odporu
Moja rodzina.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_04_SHODA PŘÍSUDKU S PODMĚTEM
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _COLOURS OF THE WORLD
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_29_SOUSEDNÍ STÁTY ČR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13 _ŘEČ PŘÍMÁ A NEPŘÍMÁ
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Mgr. Veronika Vaňousová
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Transkript prezentace:

Zawody

Číslo přílohy: VY_32_INOVACE_04_ZAWODY Škola: Autor: Základní škola a mateřská škola s polským jazykem vyučovacím Bukovec Mgr. Halina Kuligová Předmět: Prvouka Třída: 1. Šablona projektu: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Datum zařazení do výuky a zapsání do třídní knihy: Jazyk: Polština Název a anotace: Materiál je určen k procvičování základních znalostí z tem. okruhu: povolání; Druh učebního materiálu: DUM – Prezentace Power Point Očekávaný výstup Základní znalosti z tematického okruhu : povolání; Využité materiály: Obrázky z klipartu a z internetu ( )

Każdy coś potrafi

Jakie to zawody? Zgadnij, czym się zajmujemy?

Każdy coś umie, każdy coś potrafi. Każda praca wykonywana poczciwie jest ważna i potrzebna.

Wymień 2 rzeczy, które do swej pracy potrzebują osoby na obrazku

Co kto robi? zawód Lekarka Fryzjer Nauczyciel Kucharz Sprzątaczka Listonosz Sprzedawczyni czynność Gotuje obiady. Sprzedaje towar. Leczy chorych. Obcina włosy. Uczy dzieci. Myje podłogę. Roznosi pocztę.

Opowiedz, kto umie wykonać dane produkty

Kim Ty chciałbyś zostać i dlaczego?