Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení."— Transkript prezentace:

1 122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení

2 Obsah:  Životopis  Ocenění  Publikace  Marketing od "A" do „Z"  Marketing management  Marketing v otázkách a odpovědích  Definice Marketingu podle Philipa Kotler  Současnost

3  Narozen v Chicagu  Studoval na DePaul Univerzity  Na Chicagské univerzitě studoval ekonomii, kde získal titul Master  Doktorát z ekonomie získal na Massachusettském technologickém institutu  Postdoktorandské studium matematiky a behaviorálních věd absolvoval na Harvardově, resp. Na Chicagské univerzitě

4  cena Distinguished Marketing Educator Award  cena Marketing Excellence  titul Leader in Marketing Thought  cena Alpha Kappa Psi  cena S.C. Johnson & Son  cena Paula D. Converse  cena Stuarta Hendersona Britta  cena za přínos pro rozvoj teorie marketingu v oblasti zdravotnictví

5 české publikace  10 smrtelných marketingových hříchů (Grada, 2004)  Chaotika (Computer Press, 2009)  Inovativní marketing (Grada, 2004)  Marketing (Grada, 2003)  Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu (Grada, 2008)  Marketing management (Grada, 2007)  Marketing od A do Z (Management Press, 2003)  Marketing podle Kotlera (Management Press, 2006)  Marketing v otázkách a odpovědích (Computer Press, 2005)  Marketing v pohybu (Management Press, 2007)  Moderní marketing (Grada, 2007)

6  80 nejdůležitějších marketingových pojmů, koncepcí a principů  zmiňuje význam marketingu v současné době  problematika konkurence

7  v každém novém vydání jsou aktualizované statistiky a uvedeny nové trendy a vývoj v prostředí  rozšiřuje diskusi o strategickém marketingu  uvádí příklady tvůrčího myšlení společnosti, zaměřeného na trh a zákazníka  popisuje rostoucí využívání nových technologií při zlepšování marketingového plánování a výkonu

8  srozumitelné odpovědi na základní marketingové otázky  Kdy se marketing objevil poprvé? - již za Adama a Evy - v 1. polovině 20. století v USA  Je reklama tou hlavní cestou jak vybudovat značku? - nejdůležitější je komunikace a propagace - image netvoří pouze reklama, ale i další zdroje

9  Která média (noviny, časopisy, televize, rádio, internet) budou v příštích letech přitahovat nejvíce zadavatelů reklam? - odhad vlivu v následujících letech - vliv novin a televize klesne - růst vlivu rádia, billboardů a časopisů - značný růst vlivu internetu

10 marketing je výzkum trhu za účelem uvedení produktu ve vhodný čas a za vhodnou cenu u stávajících produktů zvýšení prodejnosti „Marketing je společenský a řídící proces, kterým jednotlivci a skupiny získávají to, co potřebují a požadují, prostřednictvím tvorby, nabídky a směny hodnotných výrobku s ostatními.“

11  poradce nadnárodních firem v oblasti ekonomických a marketingových principů ke zvýšení konkurenceschopnosti  semináře a intenzivní přednášková turné  elektronický marketing

12 Petra Škrteľová Tomáš Krupička Petr Mlejnek


Stáhnout ppt "122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení."

Podobné prezentace


Reklamy Google