Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

MARKETING I. MARKETING Ing. Daniel Konczyna U10-305.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "MARKETING I. MARKETING Ing. Daniel Konczyna U10-305."— Transkript prezentace:

1 MARKETING I. MARKETING Ing. Daniel Konczyna U10-305

2 MARKETING I. 2 Témata přednášek 1.Historické předpoklady a vývojové etapy marketingu 2.Obecná charakteristika a význam marketingu, marketingové prostředí. 3.Marketingový informační systém 4.Formy marketingového výzkumu 5.Chování kupujících ve spotřebitelském vztahu 6.Chování kupujících na obchodním, průmyslovém a státním trhu 7.Formy trhu a cílený marketing 8.Charakteristika cílových skupin a kriteria segmentace 9.Výrobek jako součást marketingového mixu 10.Životní cyklus výrobku 11.Komunikace jako součást marketingového mixu 12.Komunikační mix - formy komunikace 13.Závěrečný test znalostí

3 MARKETING I. 3 Požadavky k zápočtu  Úspěšné splnění písemné práce kombinující testové a výkladové otázky  Úspěšným splněním se rozumí vše dobře zodpovědět min. na 60% (vč.)

4 MARKETING I. 4 Doporučená literatura  Základní:  SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. Zlína : UTB, ISBN  Doporučená:  KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, ISBN  SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Zlín : UTB, ISBN  Tisk – Strategie, Marketing a média, Hospodářské noviny  Rozhlas (podcasty) – Rádio Česko, Rádio Svobodná Evropa  Studijní opory  KLEIN N. No Logo


Stáhnout ppt "MARKETING I. MARKETING Ing. Daniel Konczyna U10-305."

Podobné prezentace


Reklamy Google