Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY"— Transkript prezentace:

1 PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
FEOSL FEOSL PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY projekt Vítejte v programu podpory vytváření powerpointových prezentací pro obhajobu diplomových prací. Prohlížíte si prezentaci Příklad , kde získáte praktické poznatky, použitelné pro tvorbu prezentace obhajoby s využitím prezentace Vzor, který má podobu použitelné předlohy. Další poznatky můžete získat v Odkazech na Internet. Pro návrat užijte tlačítko Projekt na posledním snímku.

2 Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu
Vysoká vojenská škola pozemního vojska ve Vyškově Fakulta ekonomiky obrany státu a logistiky Katedra sociálních věd a personalistiky Prezentace diplomové práce Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu Vyškov …… Jméno a příjmení diplomanta

3 Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu
Cíle diplomové práce: F Analyzovat současný stav a možnosti vyhledávání a získávání pracovníků na trhu práce prostřednictvím Internetu se zaměřením na: F Existující pilotní projekty MPSV a ÚP F Zkušenosti podnikového personálního marketingu F Definovat nové „e-recruitmentové“ možnosti realizace personálně marketingové strategie podniku F Charakterizovat informační a poradenské služby Internetového trhu práce pro uchazeče o zaměstnání

4 Aktuálnost problematiky
Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu Aktuálnost problematiky m Změna struktury nabídky a poptávky na trhu práce m Dynamika a globalizace trhů m Obtížná predikovatelnost vývoje m Proměna personalistů v aktivní iniciátory změn m Trend blízké budoucnosti: E-personalistika

5 Struktura diplomové práce:
Úvod Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu:historie a současnost 1.1. ………………….. 1.2. …………………… 1.3. ………………….. Nástroj aktivní státní politiky zaměstnanosti: informační systém o typových pracovních pozicích a možnosti jeho využití v realizaci podnikové personálně marketingové strategie 2.1. ……………… 2.2. ……………. 2.3. …………… Informační a poradenské služby Internetového trhu práce pro uchazeče o zaměstnání 3.1. ………………. 3.2. ………………. 3.3. ………………. Závěr Literatura Přílohy

6 Standardní metody a techniky
Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu Standardní metody a techniky vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím: m úřadů práce m externí a interní podnikové inzerce m zprostředkovatelských agentur

7 vyhledávání a získávání pracovníků
Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu Nová metoda vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím: F Internetu Výhody: F rychlost F jednoduchost F minimalizace nákladů F zvýšení efektivnosti práce personalistů

8 Internetový trh práce – nový způsob
Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu Internetový trh práce – nový způsob komunikace úřadů práce s veřejností Hlavní prvky projektu: m zprovoznění domény urad.prace.cz m zpřístupnění nabídky volných míst na adrese urad.prace.cz m použití technologie Internetu pro jednodušší a rychlejší přenos informací m informační podpora zájmu volná pracovní místa m vytvoření mostu mezi stránkami a stránkami úřadů práce Jiné nabídky Nabídky z ÚP administruje Úřad práce publikuje www stránky ÚP odkazy

9 Internetový trh práce – Informační systém o typových pozicích:
Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu Internetový trh práce – Informační systém o typových pozicích: www. istp.cz Cíle systému: m zjednodušení komunikace mezi subjekty trhu práce m automatizace propojování nabídky a poptávky na trhu práce m širší možnosti při hledání zaměstnání a plánování další kariéry m zvýšení zaměstnanosti podle pilířů Národního plánu zaměstnanosti Základní stavební prvek: Kartotéka typových pozic rozsáhlá informační základna obsahující profily typových pozic „katalog prací nové generace“ pokrývá všechny významné oblasti trhu práce otevřenost, dostupnost, aktuálnost

10 Očekávaný rozvoj personalistického informačního managementu
Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu Očekávaný rozvoj personalistického informačního managementu Základní trendy: m elektronické personalistické informační systémy m e-personalistika Vytvoření elektronického systému personálního poradenství pro uchazeče o zaměstnání

11 Poradenské služby pro uchazeče o zaměstnání
Nejčastěji navštěvované Internetové adresy nabízející pracovní místa a poskytující poradenské služby uchazečům o zaměstnání http/www.jobatlas cz http/www.jobs.cz http/www.jobpilot.cz http/www.kappa.cz http/www.práce.cz http/www.personal.cz http/www.priležitosti.cz atd. Poradenské služby pro uchazeče o zaměstnání Průvodce zpracováním strukturovaného životopisu Průvodce výběrovým řízením Průvodce průběhem přijímacího rozhovoru Diagnostika osobních předpokladů pro zastávání pracovního místa Příklady personální korespondence uchazeče o zaměstnání s podnikem

12 Vyhledávání a získávání pracovníků prostřednictvím Internetu
Závěr F Internet v blízké budoucnosti zcela změní vše - celou ekonomiku a fungování společnosti F Změní se způsob fungování trhu práce a komunikace na trhu práce F Slibně nastartované projekty v ČR: Gesce MPSV: informační systém o typových pracovních pozicích www. istp.cz projekt


Stáhnout ppt "PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY"

Podobné prezentace


Reklamy Google